Snurreleif Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 *Pusse på den fine leggen sin som sier at jeg snart er 21* Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det heter vel strengt talt "det" fine legget? Eller, den fine legitimasjonen Det burde du da vite du som snart er 21 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det første jeg tenkte på var at han kunne se på leggen (den nederste delen av beina dine) hvor lenge han hadde levd. Litt "se-på-sola-hvor-mye-klokka-er" ... Jeg er trøtt. Tror ikke "Det fine legget" er mer riktig enn "Den fine leggen". Meningsløse innlegg FTW. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvis det er ett leg, som jo er en forkortelse som mange bruker for legitimasjon så er det mer riktig, jo. Haha, ja, jeg tenkte også på vanlig legg først, fram til jeg tenkte meg om litt. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Seff heter det "et leg" og ikke "den leggen" Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (hvorfor et leg når det er forkortelse for en legetimasjon?) Damian Marley svinger! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg trodde ikke det gikk an å si "en legitimasjon"...? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Noen som hører på house-musikk her? Noe å anbefale. Har hørt så utrolig mye bra i det siste, selv om jeg før aldri ville hørt på noe lignende.. Ja, man forandrer seg etterhvert Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jeg trodde ikke det gikk an å si "en legitimasjon"...? Legitimasjonen, altså den. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (hvorfor et leg når det er forkortelse for en legetimasjon?) Damian Marley svinger! Det er vel mer slang enn en forkortelse Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ble forelsket i et band i dag. Dr. Strangely Strange. Flere som har hørt dette? Se filmen hos Youtube Endret 15. februar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Litt Caravan/Jethro'ish over det hele. Band notert. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Alle har godt av litt jesuscountry en gang i blant: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 God gammal britisk punk med en sur saxx Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 *Pusse på den fine leggen sin som sier at jeg snart er 21* helt riktig! DEN fine legget som smart viser 20:D jippi! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Alle har godt av litt jesuscountry en gang i blant: Dette er min partylåt nr. 1! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen andre fans av Attack Attack! her? Kan anbefale alle som liker Hardcore det, og kanskje også de litt mer "åpne" electro-fansa: http://open.spotify.com/track/7qjaTXQDz3E4X9jhTV6rZb Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Alle har godt av litt jesuscountry en gang i blant: Enda bedre med litt jesusprog i blandt: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Så kaster vi vekk all tullesjangrene og (re)introduserer tidenes (ja, du hørte riktig - tidenes) feteste instrumentallåt: Remix.Kwed.org > Machinae Supremacy - Sidology episode 2 - Trinity Slenger med et bilde av Jenny Skavlan som tar seg på puppene, slik at folk kanskje stopper opp og leser denne Youtube-tomme posten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeez, det bildet gjorde at jeg stoppet helt. Jeg skal høre sangen din siden du fikk meg på kroken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå