Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, det er bare det at jeg aldri har tenkt på dem så mye som et heftig progrock band, men som et kjedelig mainstream rock-band.

jeg hørte liksom på den beste musikk som var, men nå har jeg blitt mer nyskjerrig på ny musikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

De kunne kanskje hatt litt mindre "instrumentrunking" ja, er det jeg misliker med dem. Blir for kjedelig i lengden. Er god musikk, men er ikke kjempefan akuratt.

Lenke til kommentar

Alle medlemmene er jo MEGAGEEKS når det gjelder musikk og har fått alt inn med teskje hele veien, så det skulle nesten bare mangle at de runker instrumentene sine. Det har vel sine grunner at de fleste som digger DT er musikere selv.. Andre vil fort oppfatte dem som et typisk runkeband.. Hah

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Nettopp derfor det blir for mye runking også. Alle medlemmene er guder på sine instrumenter, og da blir for det for mye av det gode når alle også skal vise seg frem (spesielt gitar + keyboard). Og kan ikke se hvor du får påstanden fra at de fleste som digger DT er musikere selv :/

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar

Mer instrumentrunking, mindre vokal! Hehe kan ikke få nok av heftige instrumental partier hvor musikerne, som nevnt tidligere er Guder på sine instrumenter, får frie tøyler.

Nokså enig med deg Jethro, kompleksiteten er det som gjør dem spesielt verdt å høre på.

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar
Alle medlemmene er jo MEGAGEEKS når det gjelder musikk og har fått alt inn med teskje hele veien, så det skulle nesten bare mangle at de runker instrumentene sine. Det har vel sine grunner at de fleste som digger DT er musikere selv.. Andre vil fort oppfatte dem som et typisk runkeband.. Hah

Nei gi deg da. Du prøver vel ikke å mene at musikere har et bedre grunnlag for å like musikk enn andre? Selv er jeg av en helt kontrasterende oppfatning. Jeg synes musikere har lett for å la teorien blande seg med praksis. De henger seg så opp i regler og teknikk at de ser forbi musikken som kunstform, og heller mot musikken som idrett, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Nei gi deg da. Du prøver vel ikke å mene at musikere har et bedre grunnlag for å like musikk enn andre?

Neida. Det eneste jeg ville frem til var at det er enklere for musikere å forstå seg på runkinga, som vanlige ser ut til å mislike med bandet..

Dette er forresten et ganske morro band! Spastic Ink!

Låta er laget ut ifra videoen. Tekniske jævler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...