Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hihihi, disse dyresangene var jo helt prima. Ja, ikke sant Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hihihi, disse dyresangene var jo helt prima. Ja, ikke sant Tror helt klart dette søppelet bare er laget for at Jamba skal ha noe å selge på lik linje med Schnuffel Bunny og resten av de animerte vennene sine. Det triste med det hele er at det slår igjennom ._. Endret 9. februar 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 NP: Billy Joel - Leningrad Fantastisk musiker han Billy Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror helt klart dette søppelet bare er laget for at Jamba skal ha noe å selge på lik linje med Schnuffel Bunny og resten av de animerte vennene sine. Det triste med det hele er at det slår igjennom ._. Ubestridelig. Det ser forresten ut til at Ove er en selvstendig artist i så måte. At det slår igjennom burde ikke overraske. Ikke glem den lille grønne krokodillen fra Tyskland som lå uttalelige uker på førsteplass på VG Lista Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Se filmen hos Youtube Mener du at dette ikke er bra? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Verre enn orginalen. Og det skal litt til. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Schnappi er awesome^^ Banker alle de andre jamba-låtene anyday Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mener du at dette ikke er bra? Den er på høyde med denne. Se filmen hos Youtube Om det er bra eller ikke får andre avgjøre, jeg vet hva jeg mener om den saken. Søte puser da Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Å heisann, Schnappi-mixen var så ille ja^^ Hørte den først nå ...men pusekatter er et fantastisk virkemiddel, så kudos til Ove Melaa! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg døde akkurat litt inni meg... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg humrer litt hver gang jeg hører det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Deilig polsk musikk: Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ubestridelig. Det ser forresten ut til at Ove er en selvstendig artist i så måte. At det slår igjennom burde ikke overraske. Ikke glem den lille grønne krokodillen fra Tyskland som lå uttalelige uker på førsteplass på VG Lista Man kan også tenke på at Las Ketchup er den sangen som har ligget lengst på første plass på VG Lista i strekk. Det er jo iallefall pinlig Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Deilig polsk musikk:[Flott filmsnutt] Amen to that! Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Når vi er inne på polsk musikk - vil tro Riverside har en del å takke disse gutta for: Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Fantastisk låt! ...som igjen minte meg på denne(av en eller anne merkelig grunn): Se filmen hos Youtube Endret 12. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Deilig polsk musikk: Stilig musikk, må sjekke ut mere av de Endret 12. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Åhåhå! HÅ-RE-TE! *insert movie here* Thorogood skal spille på Rocefeller i mai. Jeg vurderer sterkt å dra. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 nettop oppdaget dream theater, det er jo et fantastisk talentfult band! jeg ante ikke at et slikt "average band"(trodde jeg) kunne være så bra! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå