Eirik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste som liker soundtracket til Ridge Racer T.4 Digga det helt siden jeg begynte å spille PSOne Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Oooh, starstruck! Fikk nettopp klem av Malin og Celine. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvem er Malin og Celine? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Grattis med klemmene ... Er du pedofil? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Celine er bestevenninna til lillesøstra til bestevenninna mi ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Celine er bestevenninna til lillesøstra til bestevenninna mi ^^ Haha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Så hu (venninna mi) pleide å pøse på med all musikken til Celine. Jeg er egentlig ikke begeistra Og Malin ... Huff, fikk nok i russetida, da en eller annen Hits for Kids-CD var overdrevent populær i russebilene og Malin ble spilt på repeat :| Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Celine er bestevenninna til lillesøstra til bestevenninna mi ^^ Score Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Så hu (venninna mi) pleide å pøse på med all musikken til Celine.Jeg er egentlig ikke begeistra Og Malin ... Huff, fikk nok i russetida, da en eller annen Hits for Kids-CD var overdrevent populær i russebilene og Malin ble spilt på repeat :| Jeg vil heller dø Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Satt å titta litt på Urørt og kom tilfeldig over en artist som kaller seg Ove Melaa, klikket videre og fikk opp dette Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Av alt de patetiske jeg har hørt innen denne sjangeren tror jeg dette er det verste. Dessverre er det fra Norge. Er selv veldig glad i dyr, men dette Endret 8. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
.... Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) "Afrika, Afriaka, ville ikkje ha de, Afrika, Afriaka, sendte det tilbake" Beklager min barnslighet i denne sammenheng. Endret 8. februar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fy faen.. Jeg er målløs :| Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Haha går det ikke reklame for disse sangene som ringetoner på MTV om natta? Faen å SJUKT mye dårlig dritt de reklamerer for der ass.... And now, something completely different: Sørg for å skru opp lyden nå... Rått! Endret 8. februar 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha går det ikke reklame for disse sangene som ringetoner på MTV om natta? Faen å SJUKT mye dårlig dritt de reklamerer for der ass.... Hva. Innsinuerer du at dette er dårlig? Langt ifra :!: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hihihi, disse dyresangene var jo helt prima. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Malin Celine Jeg kødder ikke, én dag skal jeg personlig infisere en rusten kjøkkenkniv med AIDS og kaste den langt fra meg. (Hvor trodde du denne setningen skulle hen?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå