CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Daft Punk er kule de. Liker du Röyksopp da? "Norsk versjon", som til de grader kan fungere like bra. Videon er også ganske genial. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hører litt på spotify nå.. Ganske sånn "happy"-musikk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Begynt å høre på Daft Punk og digger det :!: Noen som syns det samme? Jeg syntes det var kjempekult da jeg var 11 år gammel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg syntes det var kjempekult da jeg var 11 år gammel. Synd du mista den gode smaken. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Röysopps nye singel, Happy Up Here er kjempekul. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting. Jeg har bred horisont, jeg liker mye, det synes jeg er best. Det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting. Jeg har bred horisont, jeg liker mye, det synes jeg er best. Det er jeg glad for. Hmm, enig. Hører på alt fra avslappende Sigur Rós til litt slitsomme Nightwish og Evanescence Syns også at musikken til Jonathan Coulton er sinnsykt bra. Noen som har hørt Code Monkey? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting. Jeg har bred horisont, jeg liker mye, det synes jeg er best. Det er jeg glad for. For tiden er ikke horisonten min noe å skryte av. Jeg tror den har snevret seg litt inn i det siste. Jeg klarer ikke å like jazz, pop og hip hop når jeg hører på den musikken jeg hører på. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting. "Utviklet musikksmaken" til at 90% av musikken du hører på er Metallica? @Cypheron: Det ser ut som Pink Floyd har blitt for deg (det siste året ihvertfall) som Metallica er for Sigurd. Men så er jo PF bedre enn Metallica, som alle vet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 TanTheMan: Ja, jesus, jeg har blitt helt PF-frelst. Men det er på en måte to band (Tidlig ummagumma-Floyd og The Wall-floyd). Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg har meget smal horisont også, hater rap/hip-hop/trance/techno/house osv. I tillegg er jeg meget rask i å dømme folk som hører på det. Har ofte opplevd at å dømme folk ut ifra musikksmak blir helt feil, men gjør det uansett ^^ a Men så er jo PF bedre enn Metallica, som alle vet. amen Endret 28. januar 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg utviklet heller smaken. Mistet ingenting. "Utviklet musikksmaken" til at 90% av musikken du hører på er Metallica? Det er utvikling i den riktige retningen. Men nå hører jeg mer og mer på In Flames. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 in flames er sparkræv. the jester race/black ash inheritance, colony og whoracle er album jeg aldri går lei av. det nye er skuffende i forhold Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Daft Punk er jo konge, det samme gjelder forøvrig Röyksopp. Snever horisont må være utrolig kjedelig å ha, men jeg kan ikke si at jeg klandrer folk som har det, eller ser ned på de. Mer synd på dem Lenke til kommentar
.... Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Endret 10. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 longwinded: Haha, so true. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har meget smal horisont også, hater rap/hip-hop/trance/techno/house osv. I tillegg er jeg meget rask i å dømme folk som hører på det. Har ofte opplevd at å dømme folk ut ifra musikksmak blir helt feil, men gjør det uansett ^^ a Men så er jo PF bedre enn Metallica, som alle vet. amen Musikksmaken sier utvilsomt noe om personlighet. Folk som sier de hører på alt er ofte jevli kjedelige folk, som hører på det kjipeste og mest opplagte innenfor hver sjanger. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Der har jeg et problem. Hva skal jeg svare når jeg blir spurt om hva jeg hører på? Som regel er det folk som er mindre kompetent på området som spør, og det bruker å ende med at jeg svarer "Beatles og sånt", selv om dette bare er en liten del av sannheten. Å si at "jeg hører på alt mulig" blir feil, for det gjør jeg da vitterlig ikke. Jeg har for eksempel veldig liten kunnskap om indonesisk popmusikk og svensk kirkemusikk fra 1500-tallet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Hører på alt" er verdens kjedeligste svar. Jeg ble så glad når jeg kom på vgs for første gang og spurte en ny fyr i klassen. - Hører du på a? - Pink Floyd - OMFGWTFBBQ ME TOO! *DISKUTERE* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå