Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Tjohei, blir Rauma Rock på meg likevel. Gleder meg spes. til Ricochets, Hurra Torpedo, The Cumshots, Stonegard, Mortal Fate og Animal Alpha. :)

Turboneger og DumDum Boys hopper jeg elegant over.

6610089[/snapback]

Vurderer sånn såvidt såvidt å dra dit faktisk.

Men drar nok ikke. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe av Wolfmother, men har hørt endel om de. Siklet på den nyeste utgivelsen deres har jeg også. Har du noe å anbefale?

edit:

Er det foresten jeg som synes Kveldssanger er verdens deiligste skive? Utrolig beroligende <3

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
edit:

Er det foresten jeg som synes Kveldssanger er verdens deiligste skive? Utrolig beroligende <3

6610497[/snapback]

nei, ikke verdens deiligste. men, ikke faretruende langt unna.

6610512[/snapback]

Jeg ble blåst skikkelig vekk av den jeg. Har lett etter en skive i denne stilen og av dette kaliberet lenge! Og jeg fikk anbefalt denne i backstage for et par måneder siden, men fikk først kjøpt den nå. Og den er faretruende digg.

Lenke til kommentar
Har ikke hørt noe av Wolfmother, men har hørt endel om de. Siklet på den nyeste utgivelsen deres har jeg også. Har du noe å anbefale?

edit:

6610497[/snapback]

En av de beste skivene jeg har i cd samlingen min uten tvil. Helt fantastisk behagelig og har en stemning jeg ikke har hørt noen andre steder.

Lenke til kommentar
Jepp, eneste full album de har som heter nettopp Wolfmother.

http://www.myspace.com/wolfmother

Anbefaler sangene Mind's Eye og Women, det er to greie sanger som gir et bra inntrykk av bandet.

6610516[/snapback]

Som etter min mening er et oppkok av 70-talls britisk hard rock (iblanda litt southern feel) som et hvilket som helst kjellerband med en smule intensjon og innsats kunne gjort med litt flaks. Vokalisten treffer av og til ganske brukbart med Plant-opphenget sitt, det skal han ha.

Lenke til kommentar
Den pollen er elendig. Det siste alternativet ødelegger hele greia. Spørsmålet burde uansett vært hva slags musikk man hører mest på / liker best. Heldigvis er det jo ganske få som kun liker musikk i en eneste sjanger.

6611083[/snapback]

Sant nok. Men den gir jo likevel en ganske fin indikasjon på hvordan meningene er fordel (metal og rock har flest stemmer etc).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...