blured Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Min mening: Det er nærmest 100% sannsynlighet for at musikken som kommer ut fra en slik signering vil være dårlig... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ut i frå kva for slags signering? JFK-signering? I så fall er eg einig. Men The BlackSheeps har signert kontrakt med MBN Records, og dei har ikkje fått noko som helst tidspress på seg. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det noen egen "sjanger" eller beskrivende begrep for musikk som f.eks. Trang Fødsel, Postgirobygget og slik norsk musikk som blomstret på nittitallet? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjipt. Neida, men jeg vet ikke hva det skal være. En rock/pop-variant, tenker jeg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Er det noen egen "sjanger" eller beskrivende begrep for musikk som f.eks. Trang Fødsel, Postgirobygget og slik norsk musikk som blomstret på nittitallet? CC cowboys og Dumdum boys er jo helt klart rock. PGB(som jo og har en del rivende god reinspikka rock), de Lillos og Di Derre er vel mer.. pop med litt folk i? Er jo noe som heter brit-pop, så da kan vi vel kalle det nor-pop Endret 6. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har akkurat oppdaga Editors. Gud så bra! Har bare hørt andre albummet, "An end has a start". Anbefales på det varmeste. Nå har jeg noe som kan erstatte Death Cab For Cutie når det kommer til sovemusikk ^^ Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Editors er en kopi av Interpol. Som igjen er en kopi av Joy Division. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er vel ikke noe i veien med å kopiere veldig god musikk (Joy Division)? Uansett virker kopi litt for hardt, selv om jeg skjønner ordbruken ang. Interpol-Joy Division. Har ikke hørt Editors før, men om det, som jeg fikk inntrykk av, kan ligne på DCFC, er jeg interessert Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, det er ikke noe galt i at det ligner. Det var mer ment som en anbefaling om å sjekke ut Interpol og Joy Division. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Joy Divison bør være at band enhver musikk interessert bør sjekke ut uavhengig av musikksmak! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er vel ikke noe i veien med å kopiere veldig god musikk (Joy Division)? Uansett virker kopi litt for hardt, selv om jeg skjønner ordbruken ang. Interpol-Joy Division. Har ikke hørt Editors før, men om det, som jeg fikk inntrykk av, kan ligne på DCFC, er jeg interessert Det ligner vel ikke på DCFC, om det var det du trodde. Jeg vet egentlig ikke hva det ligner på, da jeg ikke hører så mye på den type musikk. Du kan jo få høre selv Editors - Racing Rats Se filmen hos Youtube Forøvrig, om du vil ha noe som kan minne om DCFC, så burde du sjekke ut "Matt Pond PA". Den nyeste epen deres lå ute gratis på Frostwire, faktisk. Hadde hørt om bandet, men aldri hørt noe av de. Jeg lasta det ned og ble positivt overasket. Epen/albummet heter "The freep". Anbefales. Både de og Editors. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Merriweather Post Pavilion, det nye Animal Collective-albumet har endelig blitt sluppet! Har kun hørt gjennom to-tre ganger, men det virker så absolutt lovende. Anbefaler alle å sjekke det ut. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er et kongealbum. Har hørt på det en god stund nå, jeg. Kommer sikkert på topplista mi for neste år, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 her kommer et tips! blitzen trapper sin nye skive furr. tihi Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Old school breakbeat MoozeBlaster - Old School: The Prodigy - Smack My Bitch Up (MoozeBlasters Remix): http://www.youtube.com/watch?v=z7WRWmxtP8g...re=channel_page Chemical Brothers - Loops of fury: http://www.youtube.com/watch?v=VjAkIBfw1Vo Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Editors er en kopi av Interpol. Som igjen er en kopi av Joy Division. Interpol er deilige greier. Lenke til kommentar
Juvenal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Interpol er ganske middelmådig i mine ører, men jeg elsker sangen "Not Even Jail"^^ Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Interpol's styrke er sentimentale låter. Leif Erikson og Untitled er Interpol på sitt beste. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg liker best Stella was a diver and she was always down for tiden, men det varierer jo veldig. Turn on the bright lights er et veldig fint album generelt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Merriweather Post Pavilion, det nye Animal Collective-albumet har endelig blitt sluppet! Har kun hørt gjennom to-tre ganger, men det virker så absolutt lovende. Anbefaler alle å sjekke det ut. Helt enig! Aldri hørt om bandet før her om dagen, og jeg ble jammen overrasket, må være noe av det beste jeg har hørt på lenge. Anbefaler alle å sjekke de ut. Endret 8. januar 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå