Yahoo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) fant en skikkelig funky låt som fikk meg i godt humør i dag Tenkte jeg skulle dele den med dere: Se filmen hos Youtube Ha en fortsatt god dag! Endret 18. desember 2008 av Yahoo Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 "The URL contained a malformed video ID." Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 "The URL contained a malformed video ID." vet. skal fikse det nå... Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 fant en skikkelig funky låt som fikk meg i godt humør i dag Tenkte jeg skulle dele den med dere: Se filmen hos Youtube Ha en fortsatt god dag! Thx mate, alltid digg med litt godgitar! Er det et kvinnfolk og..? Sjeldent Lenke til kommentar
Benor Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hu der spilte godt ja Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Litt off-topic kanskje. men; Noen som skal på Depeche Mode konsert i Bergen til sommeren? (Juli) Lenke til kommentar
Benor Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ligger i senga nå og tenker igjennom livet mens jeg hører på Radka Toneff Noen som har hørt dama synge? Fytti rakkern det er flott. Norsk jazz-dame som desverre er gått av dage btw.... Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Litt off-topic kanskje. men;Noen som skal på Depeche Mode konsert i Bergen til sommeren? (Juli) Skal muligens på den, kommer an på om jeg finner noen å gå med. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Litt off-topic kanskje. men;Noen som skal på Depeche Mode konsert i Bergen til sommeren? (Juli) Skal muligens på den, kommer an på om jeg finner noen å gå med. Second that... Bor noen gode timer vekk fra Bergen, men regner med det blir verdt det :b Lenke til kommentar
Purplesnake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hehe, fikk en hardisk med 320 gb på av lillesøstra mi til jul. Av 320 var 27 gb fylt opp med slik mussik eg liker. Prøve å fylle den opp me musikk med årene Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Svenske Dungen du snakker om? Om det er det kan jeg godt sende deg et album Sorry, så ikke denne posten før nå. Takk så mye for tilbudet, men jeg skaffet meg det selv til jul. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1052177&hl= Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Litt off-topic kanskje. men;Noen som skal på Depeche Mode konsert i Bergen til sommeren? (Juli) ja selvfølgelig! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For oss som har vært i borte i en del måneder, hva er de hotteste partysangene for tida? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Spørs hva slags musikk du liker ... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nei. Festmusikk er festmusikk. Normalt hører jeg på alt fra reggae til Immortal til Mozart til Britney. Poenget er jo at festmusikk er musikk man spiller på et utested. Så la meg spøøre på en litt annen måte, hvilke sanger spilles på utesteder akkurat nå? Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ....kommer an på utestedet. *kverulere* Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ....kommer an på utestedet. *kverulere* : D Greit, det var win. +1 poeng til deg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Skal komme med noen fine sanger senere, jeg liker alt fra space rock og black metal til klassisk og 1920 blues, så i'm ready to rumble. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Merker jeg gleder meg noe sykt til jeg blir 18/20. Alle konsertene jeg har lyst til å se fremover har aldersgrense jeg ikke kommer inn på.. Men jeg kan trøste meg med at jeg snart får en CD jeg har ønsket meg en god stund i posten. The Go - Whatcha Doin'. Den plata er nesten perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå