NightKeeper Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Radiohead - I Might Be Wrong fra live-skiva. Nytelse, helt fantastisk. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Noen som har hørt på den nye Black Debbath skiva? Adressa ga den en 4er. 6599810[/snapback] EP'n? 6599910[/snapback] Nei, album ja. Men ser at det slippes 7. august, så er kanskje ikke så rart at det ikke er andre enn anmeldere som har hørt albumet Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 noen som liker hugesund popensemble her eller? 6599905[/snapback] ja...det er ganske koselig musikk. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Faren min ringte meg og spurte om jeg ville dra til notodden blues festival på fredag eller lørdag. Er det noen band som jeg bør få med meg? Så på spillelisten, men kjente ikke igjen ett eneste band. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Faren min ringte meg og spurte om jeg ville dra til notodden blues festival på fredag eller lørdag. Er det noen band som jeg bør få med meg? Så på spillelisten, men kjente ikke igjen ett eneste band. 6601909[/snapback] 1. Gary Moore - Gitar legende som i sin tid spilte i Thin Lizzy 2. Johnny Winter - Blues konge/Gitar helt som har jobbet med blant annet BB King og Muddy Waters. 3. Canned Heat - Se Woodstock filmen! supert blues band! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Oooh. Jeg skal jobbe med foto/video under Nordland Musikkfestuke som begynner på fredag. Så nå at jeg bla. skal jobbe under MAGMA. Jan Gunnar Hoff Groups bestillingsverk til festivalen feat. Mike Stern. Kan ikke si annet enn jeg gleder meg! =) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Smoothie: Har du hørt noe av Team Sleep? Sideprosjektet til Chino? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Smoothie: Har du hørt noe av Team Sleep? Sideprosjektet til Chino? 6602368[/snapback] Jepp, har albumet de ga ut. Er veldig rolig musikk med mye effekter. Noe er egentlig ganske fengende, men jeg syns det blir litt for tamt egentlig. Men det er musikk som passer å slappe av til, også er det jo tross alt Chino som synger da Vil si musikken passer til stemmen hans. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 "Adagio In G Minor" av Tomasi Giovanni Albinoni er nydelig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 herregud, eric clapton får meg til og grine Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Smoothie: Har du hørt noe av Team Sleep? Sideprosjektet til Chino? 6602368[/snapback] Jepp, har albumet de ga ut. Er veldig rolig musikk med mye effekter. Noe er egentlig ganske fengende, men jeg syns det blir litt for tamt egentlig. Men det er musikk som passer å slappe av til, også er det jo tross alt Chino som synger da Vil si musikken passer til stemmen hans. 6603934[/snapback] Jepp, veldig komfortabelt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ok, jeg har et litt vanskelig spørsmål; På jobb er det en brent cd med noe jødisk rap som jeg faktisk likte ganske godt, men det står ikke noe artist eller noe sånn på cdn. Noen av tekstene jeg kommer på i øyeblikket er "we got freedom to choose" og et eller annet om jerusalem Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ghostface - Fishscale, masse snadder i det albumet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ok, jeg har et litt vanskelig spørsmål; På jobb er det en brent cd med noe jødisk rap som jeg faktisk likte ganske godt, men det står ikke noe artist eller noe sånn på cdn. Noen av tekstene jeg kommer på i øyeblikket er "we got freedom to choose" og et eller annet om jerusalem 6604083[/snapback] Kan det være Matisyahu? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Ok, jeg har et litt vanskelig spørsmål; På jobb er det en brent cd med noe jødisk rap som jeg faktisk likte ganske godt, men det står ikke noe artist eller noe sånn på cdn. Noen av tekstene jeg kommer på i øyeblikket er "we got freedom to choose" og et eller annet om jerusalem 6604083[/snapback] Kan det være Matisyahu? 6604111[/snapback] Ah, stemmer. Tusen takk! Verdt å skjekke ut for alle intereserte forresten Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Faen, det forbanna tordenværet tok liv av modemet mitt. Jaja, mesa back. Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 1. Gary Moore - Gitar legende som i sin tid spilte i Thin Lizzy2. Johnny Winter - Blues konge/Gitar helt som har jobbet med blant annet BB King og Muddy Waters. 3. Canned Heat - Se Woodstock filmen! supert blues band! 6601963[/snapback] Takk for tipsene, ble desverre ingen av de. Gary Moore og Johnny Winter var utsolgt. Og faren min ville ikke på Canned Heat, så det ender opp med The Jeff Healy band. Det lille jeg har hørt av dem har fått meg til å glede meg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tjohei, blir Rauma Rock på meg likevel. Gleder meg spes. til Ricochets, Hurra Torpedo, The Cumshots, Stonegard, Mortal Fate og Animal Alpha. Turboneger og DumDum Boys hopper jeg elegant over. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Flink Glint. De bandene er ikke verdt å bruke tid på. Bruk den heller på fyll og fanteri. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Eventuelt harving i campen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå