toth Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Damn.. Jeg hører ikke på opera selv, men dette er stemmeprakt! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Kjempetøft å fortsette å synge opera når man blir mobbet for det. Utrolig stemme. Disse sangene har jeg alltid likt. Jeg er ikke spesielt soft i musikksmak og ellers, men disse sangene får frem det bløteste i meg. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Ray Charles gir meg gåsehud. Endret 6. desember 2008 av Attityd Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Jeg har aldri sett videoen til We are the World før tror jeg, så jeg har ikke tenkt på det, men Springsteen og Wonder gjør seg faktisk veldig godt i duett.. edit: "It was claimed in an issue of Q Magazine that the recording sessions threatened to fall apart due to the rock stars present being unhappy with the amount of "uncool" pop stars also recording the track and threatening to walk out. The mutiny was averted by Bruce Springsteen, who stated, "I don't care who is here to record this track, I'm here to help save lives."" Gode gamle Bruce.. Endret 6. desember 2008 av toth Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som har hørt plata med Michael Wiehe og Ebba Forberg da de gjør "Bob Dylan på svenska"? Utrolig god plate! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åh herlig Det er noe eget med slik ekte blues! Lenke til kommentar
Benor Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 I ain't got no money. I am the freekin' blues... Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Howlin' Wolf er bra navn og da.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Herlig hardcoreglitch-helvete. Takk! Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Kan umulig toppe forrige innlegg, men jeg fant nettopp frem de gamle Squarepusher-skivene mine. Dette gjorde at jeg gikk til innkjøp av den nyeste skiva hans. Wow, det er awesome. Først litt gammel Squarepusher *film* Så litt ny *film* Jævlig kult, hvilke album vil du anbefale å begynne med? Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dere må sjekke ut denne Amazonlink Anbefalte prøvelytt; The Heart Of The Matter (Underlying Mix) Rupert Hine Making Noise Damien Rice & The Cheshire Project In These Times (The Concord Mix) Joan Armatrading Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dayum, Ladytron på Rockefeller i går var strålende. Monomen hadde en brilliant oppvarming. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ladytron laget visst oppstyr på Robinet etter konserten, lol. http://smug.no/view.aspx?postID=2758 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "Som for å demonstrere at dette ikke var noe blivende sted for britiske electro-gothiere, tok han initiativet til et times langt intermezzo med 90-talls hip hop på fulle mugger, samtidig som han prøvde seg som karaoke-rapper. " Hahaha! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Is it wicked not to care? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal i disse vinterdager gå til innkjøp av et par herlige, ambient / instrumental / contemporary classical-skiver som kan fungere som fin stemningsmusikk. Planen er å kjøpe én CD hver av følgende artister: Brian Eno, Max Richter, Jóhann Jóhannsson og Ludovico Einaudi. Spørsmålet er hvilke album jeg skal gå for? Jeg er ny innen sjangeren og har bare hørt spredte låter på youtube. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Prøv noen album av Aphex Twin (SAW 85-92), Boards Of Canada (Music Has The Right To Children), múm (Finally We Are No One), Philip Glass og norske Biosphere (Substrata). Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis foten din ikke beveger seg i trampende bevegelse iløpet av denne låta, vil jeg påstå det er noe galt; Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skal i disse vinterdager gå til innkjøp av et par herlige, ambient / instrumental / contemporary classical-skiver som kan fungere som fin stemningsmusikk. Planen er å kjøpe én CD hver av følgende artister: Brian Eno, Max Richter, Jóhann Jóhannsson og Ludovico Einaudi. Spørsmålet er hvilke album jeg skal gå for? Jeg er ny innen sjangeren og har bare hørt spredte låter på youtube. Jeg syns du skal kjøpe Jóhann Jóhannsson - Fordlandia. Du kommer garantert ikke til å angre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå