Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempetøft å fortsette å synge opera når man blir mobbet for det. Utrolig stemme.

 

Disse sangene har jeg alltid likt. Jeg er ikke spesielt soft i musikksmak og ellers, men disse sangene får frem det bløteste i meg.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

 

Se filmen hos Youtube

 

Ray Charles gir meg gåsehud.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett videoen til We are the World før tror jeg, så jeg har ikke tenkt på det, men Springsteen og Wonder gjør seg faktisk veldig godt i duett..

 

edit: "It was claimed in an issue of Q Magazine that the recording sessions threatened to fall apart due to the rock stars present being unhappy with the amount of "uncool" pop stars also recording the track and threatening to walk out. The mutiny was averted by Bruce Springsteen, who stated, "I don't care who is here to record this track, I'm here to help save lives.""

 

Gode gamle Bruce.. :wee:

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg skal i disse vinterdager gå til innkjøp av et par herlige, ambient / instrumental / contemporary classical-skiver som kan fungere som fin stemningsmusikk. Planen er å kjøpe én CD hver av følgende artister: Brian Eno, Max Richter, Jóhann Jóhannsson og Ludovico Einaudi.

 

Spørsmålet er hvilke album jeg skal gå for? Jeg er ny innen sjangeren og har bare hørt spredte låter på youtube.

Lenke til kommentar
Jeg skal i disse vinterdager gå til innkjøp av et par herlige, ambient / instrumental / contemporary classical-skiver som kan fungere som fin stemningsmusikk. Planen er å kjøpe én CD hver av følgende artister: Brian Eno, Max Richter, Jóhann Jóhannsson og Ludovico Einaudi.

 

Spørsmålet er hvilke album jeg skal gå for? Jeg er ny innen sjangeren og har bare hørt spredte låter på youtube.

Jeg syns du skal kjøpe Jóhann Jóhannsson - Fordlandia. Du kommer garantert ikke til å angre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...