Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yey! Rick Astley vant Best Act Ever på MTV Music Awards! :p

MTV Music Awards, ja. Disse prydet listen av nominerte til beste artist noensinne:

 

U2

Tokio Hotel

Rick Astley

Britney Spears

 

Kan jo ikke ta det seriøst. Om jeg skulle valgt en artist blant de nominerte, så måtte det vært U2, og det sier litt...

 

Helt utrolig at du klarer å dra inn U2 i denne diskusjonen, men det får være din mening. Helt absurd spør du meg. Vi snakker om et band som har gitt ut skiver som War, The Unforgettable Fire, The Joshua Tree og Achtung Baby (Et album som er topp 10 i historien)

 

Veldig usaklig av deg.

Lenke til kommentar
Yey! Rick Astley vant Best Act Ever på MTV Music Awards! :p

MTV Music Awards, ja. Disse prydet listen av nominerte til beste artist noensinne:

 

U2

Tokio Hotel

Rick Astley

Britney Spears

 

Kan jo ikke ta det seriøst. Om jeg skulle valgt en artist blant de nominerte, så måtte det vært U2, og det sier litt...

 

Helt utrolig at du klarer å dra inn U2 i denne diskusjonen, men det får være din mening. Helt absurd spør du meg. Vi snakker om et band som har gitt ut skiver som War, The Unforgettable Fire, The Joshua Tree og Achtung Baby (Et album som er topp 10 i historien)

 

Veldig usaklig av deg.

Liker mye av U2s musikk jeg. Og de var vel det beste av alternativene blant nominerte hos MTV. Men jeg ville aldri klart å plassere de på en topp ti-liste over tidenes artist, og jeg tviler på at du også ville kunne kalt dem for tidenes band. Ikke usaklig av meg å dra dem inn da det faktisk var disse fire artistene som var nominert. Ville vel vært verre å utelate U2 fra listen selv om de var nominert...

 

EDIT: Det var 5 eller 6 nominerte mener jeg å huske. Dette var de fire av dem jeg husket. Men uansett er det nok en grunn til at jeg har glemt de jeg har glemt. Var jo en tragisk liste.

Endret av The Grand Vizier
Lenke til kommentar

Hold kjeft og dø. Samme gjelder dere andre som snakker om Rick Astley som om det fenomenet ikke var mer utslitt en skrittet til Paris Hilton. :yes:

 

...

 

Noen som har hørt om The Wipers her? Fant albumet Youth of America via top 50 album listen til Kurt Cobain (en god kilde til obskur musikk). Et av de mest originale albumene jeg har vært borti. No Fair og tittellåten er blant verdens mest energiske rockesanger.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ukabG6ANL8I

 

Eneste låten de hadde på Youtube fra albumet.

Endret av Rodion Raskolnikov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...