Giallorossi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Los Campesinos, har først nå fått lasta det ned etter å ha mimra til diverse sanger etter Øya, rett og slett et sykt band! Husker jeg hørte "You! Me! Dancing!"-sangen på Øya, første jeg tenkte var at detta var nok et kjedelig metall band, mye fordi sangen er så jæv dyp det første minuttet, Men Boooom, så eide det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 :!: En ganske kreativ, spirende stjerne fra mitt lokalmiljø. I PRESENT TO YOU, YOUNG STEFF! Se filmen hos Youtube Steinberg er et latterlig sted, og rappen var enda mer latterlig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Og hvor er så den karen fra? Drammen, om jeg husker Ghwarnicööör (eller hva dere nå het) rett. Forøvrig enig med resten av innlegget. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Og hvor er så den karen fra? Drammen, om jeg husker Ghwarnicööör (eller hva dere nå het) rett. Poenget er? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Haha, Young Steff må være noe av det værre innen norsk rap. Minner meg om en fyr fra nærmiljøet her som lager lignende rap sanger. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) The Prodigy kommer med nytt album 2. mars Hi everyoneIt's the news we have all been waiting for. We can now tell you the new album is called "Invaders Must Die" and will be released on The Prodigy's imprint, Take Me To The Hospital, through Cooking Vinyl, on March 2nd. Liam Howlett, Keith Flint and Maxim all feature on the album, which is the first time since the release of Fat Of The Land in 1997. The result is back to their bone shaking best, a collision of old skool rave noise with the stratospheric limits of new technology. . Endret 4. november 2008 av cun Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nice! *Glede seg!* Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Artige lister for alle 80s fans Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Los Campesinos, har først nå fått lasta det ned etter å ha mimra til diverse sanger etter Øya, rett og slett et sykt band! Husker jeg hørte "You! Me! Dancing!"-sangen på Øya, første jeg tenkte var at detta var nok et kjedelig metall band, mye fordi sangen er så jæv dyp det første minuttet, Men Boooom, så eide det. Los Campesinos lager bra lyder ja! Men klarte ikke helt vokalisten, og måten han stod og vrikket på seg under konserten på Øya, og måten han snakket på til publikumet når han ikke sang.. haha, helt forferdelig hele fremtredenen hans. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei! Jeg var på utkikk etter noe Ambience/Chill-out musikk, slik som dette her: Noen som vet om noe lignende? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Yey! Rick Astley vant Best Act Ever på MTV Music Awards! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Yey! Rick Astley vant Best Act Ever på MTV Music Awards! Haha. Den fortjente han! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja han er så sykt bra! Han måtte jo vinne en slik pris Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Never gonna give you up, never gonna let you down... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hei! Jeg var på utkikk etter noe Ambience/Chill-out musikk, slik som dette her: *snipp* Noen som vet om noe lignende? Takker for alle svar! Biosphere - Substrata er nøyaktig det albumet du er på utkikk etter. Deilig altoppslukende "arktisk" ambience. Samplz: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Internett er sur! Rick Astley vant, men MTV og Perez Hilton gjorde det til en jævla spøk! Rick Astley ble ikke engang invitert ettersom MTV mer eller mindre sa "Fuck you".... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Utrolig svevende og avslappende musikk. Kommer helt i transe... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tidenes elektroduo: Og de er hakket fetere live. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tidenes elektroduo Er Daft Punk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå