Tomeito Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vet ikke hva du mener med "slide", men et bra bluesrock band, ikke så langt unna White Stripes, er The Black Keys! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den første cden til white stripes er utrolig kul. noen som kan anbefale noe bra blues rock med slide? The Mojomatics! Seriøst, sjekk det ut. Nyeplata er bare so-so, men de to første er fantastiske. Enkel, klassisk blues rock, med innslag av andre black-roots sjangre og vital punk i 200 km/t. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kan aldri se for meg at så mange får plass der, men. Tror det blir bra stappa, men gleder meg noe sinnsykt! Skal også på visning av DVD før konserten tenkte jeg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.collegehumor.com/video:1832838 Tidenes. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den første cden til white stripes er utrolig kul. noen som kan anbefale noe bra blues rock med slide? Selvfølgelig. Vi har jo kongen av bluesy-rock: Jimi Hendrix. Om du vil ha nyere greier, så er The Hellacopters noe å gå for. Tenk deg en blanding av rock, blues, punk og pop. OBS. sangene er rimelig kjappe i tempo. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Beste AC/DC album? Hva bør jeg sjekke ut? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Post-rock på samfundet (Trondheim) i kveld. 1099 heter de. Hei. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Beste AC/DC album? Hva bør jeg sjekke ut? Med Scott: High Voltage, Dirty Deads Done Dirt Cheap, Let There Be Rock, Powerage, Highway to Hell Med Johnson: Back in Black, For Those Abou to Rock (We Salute You), The Razors Edge Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Takk for tips.. Til de av dere som vil ha noe rolig og koselig av singer-songwriter Corinne Bailey Rae, bør dere sjekke ut det selv-titulerte albumet av henne. Skikkelig deilig og avslappende musikk. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Det er alltid like gledelig å tipse andre om musikk de får sansen for! (og få tips! Merci, Xtra ) Endret 11. oktober 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Major Parkinson har jo nettopp sluppet ut sitt debut-album som etter min smak er fantastisk. Det er et band folk bør sjekke ut. Aner ikke hvilken sjanger det er forresten, veldig spesiell rock-aktig musikk. Myspace - http://www.myspace.com/majorparkinson Lenke til kommentar
zennox Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg digger Mindless Self Indulgence. Noen som vet av noen liknende band? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Los Campesinos, har først nå fått lasta det ned etter å ha mimra til diverse sanger etter Øya, rett og slett et sykt band! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Los Campesinos, har først nå fått lasta det ned etter å ha mimra til diverse sanger etter Øya, rett og slett et sykt band! Du har meget bra musikksmak. Los Campesinos! er genialt. Liker du Los C!, bør du også prøve deg på Architecture in Helsinki. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har hørt en del på Bob Dylan i det siste, og lurer på om det er noen som kan anbefale en cd. Vil helst ha en litt eldre plate... Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Har hørt en del på Bob Dylan i det siste, og lurer på om det er noen som kan anbefale en cd. Vil helst ha en litt eldre plate... Noen anbefalinger? Hm, mange å velge mellom men skal jeg velge noen så måtte det ha blitt Blood on the tracks Blonde on blonde Highway 61 Revisited The Freewheelin' Bob Dylan Kan anbefale deg å lese albumguiden til Dylan i albumguidedelen av forumet. Endret 15. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Los Campesinos, har først nå fått lasta det ned etter å ha mimra til diverse sanger etter Øya, rett og slett et sykt band! Du har meget bra musikksmak. Los Campesinos! er genialt. Liker du Los C!, bør du også prøve deg på Architecture in Helsinki. Da er vi ihvertfall enig om en ting, musikksmak (PS: Ja du har det du å) Selvsagt hører jeg på Arcy, utrolig tøft band. Men Los C. Aldri hørt om (Lete Lete) Edit: Fant ikke noe på TPB om Los C Endret 16. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) :!: En ganske kreativ, spirende stjerne fra mitt lokalmiljø. I PRESENT TO YOU, YOUNG STEFF! Se filmen hos Youtube Endret 16. oktober 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke akkurat min stil, hehe han kunne trengt litt flyt i den rappen sin. Det holder ikke utelokkende med setninger som rimer i våre dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå