Cuneax Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det stemmer ikke. Johnny Greenwood har lagd musikken til There Will Be Blood, ikke Thom Yorke. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja det er helt sant, sorry meg, Men uans. Radiohead folka er geniale! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Metallica ruler! Joho ! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som skal på Justice 22. okt? Lurte litt på lokalene til betong Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har begynt å høre på System Of A Down i det siste. Sykt fett band med gode tekster som får meg til å tenke Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som skal på Justice 22. okt? Lurte litt på lokalene til betong Ja jeg skal! gleder meg til det, har vært på betong før, men aldri på kosnert. Det er jo ikke det største stedet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Justice hadde vært awesome å få med seg. Betong er relativt lite, men de har litt forskjellige høyder, så det er enkelt å få med seg banda. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja jeg gleder meg, første gang jeg ser de live, må bli bra. Billetten var jo svinebillig og 200,- for student Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Satan, det er jo utsolgt. Ellers skulle jeg gledelig tatt meg turen selv. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hørte de la ut 1200 billetter? Jeg gleder meg iallfall til releasen av dvden Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 er det plass til 1200 på betong? trodde faktisk det var mye mindre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan aldri se for meg at så mange får plass der, men. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har begynt å høre på System Of A Down i det siste. Sykt fett band med gode tekster som får meg til å tenke Sjølv kan eg ikkje fordra vokalisten, kva synes du om vokalisten? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har begynt å høre på System Of A Down i det siste. Sykt fett band med gode tekster som får meg til å tenke Sjølv kan eg ikkje fordra vokalisten, kva synes du om vokalisten? Ikke akkurat opptatt av SoaD lenger, men det som uansett gjør/gjorde bandet kult er da (bla.a) vokalisten. Absolutt et særpreg i stemmen og særpreg er alltid bra. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Visst faen er særpreg bra, eg digger jo Jim Morrison, og Ian Anderson, men Soad-vokalisten har eg aldri digga. Heldigvis har ein forskjellig smak da Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Da jeg var og så Babylon A.D. på kino kunne jeg ikke unngå å legge merke til den vanvittige musikken, spesielt på starten. Det var en råtøff form for hiphop, og ved nærmere undersøkelse fant jeg ut at det var Achozen, et band med blant andre RZA fra Wu-Tang Clang og Shavo Odadjian fra System of a Down som stod bak mye av godsakene. Sjekk ut MySpace-siden deres og låta "Deuces": http://www.myspace.com/achozen Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Metallica ruler! Joho ! I Agree Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja metallica ser ut til å lett være ett av de banda som falle i smak hos mest forumbrukere. Selv klarer jeg ikke å sette det så høyt på lista, blir for mye annet som kommer først. Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den første cden til white stripes er utrolig kul. noen som kan anbefale noe bra blues rock med slide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå