Eksos Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som hører på Pink Floyd her? Jeg trenger noen albumanbefalinger. Animals. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen som hører på Pink Floyd her? Jeg trenger noen albumanbefalinger. Animals. + 1 Alle vet at Animals er Floyds beste. Kudos til deg, du er en bra fyr Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Atom Heart Mother, A Saucerful Of Secrets, og The Piper At The Gates Of Dawn anbefaler eg på det sterkaste. Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som hører på Pink Floyd her? Jeg trenger noen albumanbefalinger. Animals. + 1 Alle vet at Animals er Floyds beste. Kudos til deg, du er en bra fyr +1 = 3 Animals er også mitt favorittalbum. Piper at the gates of dawn er ikke til å anbefale hvis du ikke er en skikkelig nostalgisk Pink Floyd-fan. Men Saucerful of Secrets er mer "normalt", og likevel eksprimenterende. Piper at the gates of dawn klarer jeg ikke høre på. Det blir slitsomt i lengden. Saucerful og Atom Heart Mother er blant de tidlige albumene fra Pink Floyd som jeg fint kan høre på. Uansett, noodles har talt. Tror det han sa kanskje var mest fornuftig utifra inntrykket av din musikksmak som du gav med det innlegget. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Har nettopp lastet ned en haug av Pink Floyd, for fant ut en dag at jeg ville høre alt av dem. Ser at noen sanger er på så utrolig mange album, og jeg lurer på hvorfor. Noen som vet det? (F.eks Money, som er på Dark Side of the Moon, Delicate Sound of Thunder og Pulse) Har riktignok ikke tatt meg bryet med å prøve å finne det ut, men håpet noen her kunne gi meg et svar. Endret 20. september 2008 av Kristiiin Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 De to siste er live-skiver. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Piper at the gates of dawn er ikke til å anbefale hvis du ikke er en skikkelig nostalgisk Pink Floyd-fan. Men Saucerful of Secrets er mer "normalt", og likevel eksprimenterende. Piper at the gates of dawn klarer jeg ikke høre på. Det blir slitsomt i lengden. Saucerful og Atom Heart Mother er blant de tidlige albumene fra Pink Floyd som jeg fint kan høre på. Uansett, noodles har talt. Tror det han sa kanskje var mest fornuftig utifra inntrykket av din musikksmak som du gav med det innlegget. PatGoD er et av de aller beste albumene og gir best inblikk i Syd Barrets deltagelse i bandet. Men alle vet vel at Meddle er best? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Meddle er i alle fall ikkje best. Atom Heart Mother, A Saucerful Of Secrets, og The Piper At The Gates Of Dawn er best synes eg Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Piper er deres klart beste. Nærmest elsker den plata. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Takk til alle for anbefalinger. Nå har jeg noen pekepinner. Av de jeg har hørt likte jeg veldig godt Atom Heart Mother. Og sangen Echoes fra Meddle var nydelig. Lenke til kommentar
The Grand Vizier Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg brukte hele kvelden min i går på å sette sammen en albumguide. Så nå kan du sjekke albumguiden også. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som har tenkt å prøve seg på remix av Radioead`s reckoner? Så nettop at de har lagt ut mulighet for nedlastning av garageband fila haha. Må jeg nesten prøve. Radiohead selv vil høre på de beste remixene Radioheadremix.com Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 FARMERS MARKET på Union Scene imorgen (4 okt) i Drammen! Be there or be home sucking on your moders DAGG! Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet hvilken Beatles plate som ble spilt på platemessa på rockefeller forrige lørdag? Var en av sangene jeg ikke hadde hørt før, og den var ganske bra. Men jeg husker ingen av de andre sangene som ble spilt, så kan dessverre ikke komme med tips der.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Sun Kil Moon må være tidenes koseligste band. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Soloalbumet til Tom York er bare helt utrolig bra. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Soloalbumet til Tom York er bare helt utrolig bra. Om du mener The Eraser, så må jeg si meg enig. Thom Yorke er en genial mann. Jeg sitter nå og lytter til Anna Järvinen. Særdeles bra musikk. Det er umulig å ikke smile av det, gladmusikk på sitt ypperste. Kan jeg kalle det jenteversjonen av Håkan Hellström? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Soloalbumet til Tom York er bare helt utrolig bra. Om du mener The Eraser, så må jeg si meg enig. Thom Yorke er en genial mann. Hvilket annet skulle han mene? Han har jo, såvidt meg bekjent, bare gitt ut et album Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Soloalbumet til Tom York er bare helt utrolig bra. Om du mener The Eraser, så må jeg si meg enig. Thom Yorke er en genial mann. Hvilket annet skulle han mene? Han har jo, såvidt meg bekjent, bare gitt ut et album Tja, jeg tenkte litt på Spitting Feathers, selv om det er en EP. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Han har jo også laget Musikken til "There will be blood" Helt utrolig bra musikk det også, selv om det ligger i en litt annen sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå