eriklovold Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) de som kjenner meg, vet at jeg er blodfan av dire straits. så jeg satt på youtube og hørte på dem som vanlig, så la jeg merke til en sang jeg ikke hadde hørt før. "meh," tenkte jeg. "sikkert ikke noe spess". men fy faen, den var herlig! kanskje det beste jeg har hørt fra dire straits. hvertfall til å være under 10 min. lang. veldig fin vokal, og fresh gitar. name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 3. september 2008 av Lovold Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Quarten prøver seg igjen. Mulig det er gammelt nytt, men det er nå ihvertfall en gladnyhet. "Med ny nettside, logo og profil, skal Quarten gjenerobre sin posisjon som et av høydepunktene i løpet av festivalsommeren." skriver VG Nett. Håper de får det til bedre nå. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Quarten prøver seg igjen. Mulig det er gammelt nytt, men det er nå ihvertfall en gladnyhet. "Med ny nettside, logo og profil, skal Quarten gjenerobre sin posisjon som et av høydepunktene i løpet av festivalsommeren." skriver VG Nett. Håper de får det til bedre nå. Tror Quarten bør ta kontakt med en ny designer, det der var begredelige saker, nesten like fryktelig som den nettsida som lå ute etter konkursen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Infected Mushroom - Converting vegetarians fra albummet med samme navn http://www.last.fm/music/Infected+Mushroom En plate jeg garantert skal ha! Endret 10. september 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Må få lov til å anbefale Jeff Wayne's Musical Version of The War of The Worlds. Et av de kuleste albumene som finnes. To smakebiter fra det: Eve of The War The Spirit of Man Se filmen hos Youtube Det er bare et så sinnsykt kult album. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Herrejesus, lyden på nye Metallica skiva er fascinerende dårlig. Hører at det er gjort med hensikt av bandet og Rick Rubin, da stiller jeg meg sterkt tvilende til om de har renset øregangene siden 1986. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dårlig lydbilde og kjedelig musikk. Fatter ikke hvorfor det bandet har så mange tilhengere, men hver sin smak Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Må få lov til å anbefale Jeff Wayne's Musical Version of The War of The Worlds. Et av de kuleste albumene som finnes. To smakebiter fra det: Eve of The War The Spirit of Man Se filmen hos Youtube Det er bare et så sinnsykt kult album. Anbefales på det sterkeste. Så definitivt enig. Et av mine topp10-album ever. Har planer om å ta turen over til England neste år for å få med meg live show'et. Har du kjøpt dvd'en med konsertopptaket? Strålende lyd forøvrig. Endret 15. september 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har dessverre ikke DVD-en lovlig, men har orginal-plata fra -78 som jeg fikk fra faren min. Lurer på om jeg har lyst til å kjøpe Collector's Edition og DVD-en fra England. Har ei vennine der, og jeg kan sikkert få hu til å sende meg det som gave slik at jeg slipper moms. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har dessverre ikke DVD-en lovlig, men har orginal-plata fra -78 som jeg fikk fra faren min. Lurer på om jeg har lyst til å kjøpe Collector's Edition og DVD-en fra England. Har ei vennine der, og jeg kan sikkert få hu til å sende meg det som gave slik at jeg slipper moms. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1112910/Jef...on/Product.html Ingen grunn til å gjøre det så tungvindt Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Koser meg veldig med Nucleus av Anekdoten for tida. Takk til deg tjalla faktisk, siden du har nevnt det albumet fleire ganger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeff Wayne sin War of The World-musikal er herlig ja. Er oppvokst med den, og var noe de første engelske historiene jeg hørte da jeg lærte meg engelsk som 8åring p.g.a. faren min. En av den mest betydningsfull musikken for min del ved siden av Dark Side of The Moon og andre album i nyere tider. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 http://www.play.com/DVD/DVD/4-/1112910/Jef...on/Product.html Ingen grunn til å gjøre det så tungvindt Dæven, den var billig, men jeg har også lyst på CE-boksen, og den koster rundt 800 NOK. Bestille CE fra hjemmesida til WoTW og DVD-en fra Play? Kanskje det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Infected Mushroom - Converting vegetarians fra albummet med samme navn http://www.last.fm/music/Infected+Mushroom En plate jeg garantert skal ha! Herlig plate. Absolutt vært å kjøpe Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Må bare si en ting: Endret 16. september 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Deler mye av tiden med denne nasjonalskatten. Elsker de monotone lydbølgene denne juvelen emitterer i rommet mitt. For å ikke snakke om de sagtann synthene som er bare til å spise opp. Ulver - Silencing the Singing Endret 18. september 2008 av Seian Lenke til kommentar
gnav Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Noen som hører på Pink Floyd her? Jeg trenger noen albumanbefalinger. Jeg setter _stor_ pris på Dark Side of the Moon, men er ikke helt begeistret for The Wall. Wish You Where Here har jeg og, men den falt ikke helt i smak den heller. Savner virkelig den albumguiden som ble slettet. Endret 17. september 2008 av gnav Lenke til kommentar
noodles Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Likar du Dark Side of the Moon bør du nok sjekke ut Meddle med mesterverket Echoes. Eg trur du har meir å hente i tidleg Floyd enn sein Floyd dersom du ikkje har sansen for The Wall og Wish You Were Here. Mykje av tidleg Floyd er også veldig eksperimentelt (t.d. Ummagumma) og kanskje ikkje så lett å like. Filmmusikkplatene Music From the Film More og Obscured by Clouds kan kanskje falle i smak. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Takk! Skal sjekke de ut. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Likar du Dark Side of the Moon bør du nok sjekke ut Meddle med mesterverket Echoes. Eg trur du har meir å hente i tidleg Floyd enn sein Floyd dersom du ikkje har sansen for The Wall og Wish You Were Here. Mykje av tidleg Floyd er også veldig eksperimentelt (t.d. Ummagumma) og kanskje ikkje så lett å like. Filmmusikkplatene Music From the Film More og Obscured by Clouds kan kanskje falle i smak. A Saucerful of Secrets kommer også veldig i skyggen av Piper. Knallskive det og. xersess: Bare hyggelig det. Sjekk ut Änglagård: deler veldig mye av det samme som gjør Anekdoten kult. Dvs. låner i bøtter og spann av King Crimsons' Red. khalif_of_kalif: Den CE'en du tenker på er vel kun på cd. Mener den versjonen jeg linka til er den ypperste versjonen du får når det gjelder konsert-dvd. Endret 18. september 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå