andyboy92 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Herre brillejesus!!! http://ema.mtv.no/vote/ Se på hvilke artister som er nominert til greatest act of all time prisen! De har jo noen som fortjener å være der som The Beatles, Zeppelin..osv, men alikevel det er en skam! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jonas Brothers!? Skamløs liste, men så er det jo popkorngenerasjonens spytt i tradisjonens ansikt også, da. For min del koser jeg meg med den mindre kjente populærmusikken her i verden <3 Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 At Tokio Hotel havna på lista er faen meg et tegn på verden snart går under Her har nok Bill trådt til med....ja dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har virkelig fått opp ørene for hip-hop, ikke main stream greiene akkurat, men Atmosphere, DJ Vadim og One Self, i den stilen, det høres ikke så gangster ut. Noen som kan anbefale noe i samme gate? Electronica, trip-hop aktig, det jeg mener Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Mulig jeg har fått for lite søvn, men herregud som jeg lo da jeg så Jonas Brothers! :!: Endret 30. august 2008 av :--{D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Den nye AC/DC singelen: http://www.myspace.com/acdcHva synes dere? Personlig synes jeg den er drit fet Jeg har ikke hørt den, men jeg synes det er på tide å gi seg. På tide å gi seg? Generellt er sånne comeback bare tragisk (f.eks. "Guns'n'Roses"), men den nye låte til AC/DC er jo strålende. Gammelt, men ferskt! Takk for linken Masteral. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jonas Brothers!? Skamløs liste, men så er det jo popkorngenerasjonens spytt i tradisjonens ansikt også, da. For min del koser jeg meg med den mindre kjente populærmusikken her i verden <3 Aldri hørt Jonas Brothers, så jeg tok et kjapt søk på Youtube, og det var begredelige greier, haha. Hva ungdommen hører på i dag, altså! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jonas Brothers!? Skamløs liste, men så er det jo popkorngenerasjonens spytt i tradisjonens ansikt også, da. For min del koser jeg meg med den mindre kjente populærmusikken her i verden <3 Aldri hørt Jonas Brothers, så jeg tok et kjapt søk på Youtube, og det var begredelige greier, haha. Hva ungdommen hører på i dag, altså! Hehe, det er de nye wannabe-banda som "usikre" ungdomer som ikke hører på Rap, liker å høre på. (Godt forklart ). Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 "Tokio Hotel De har spilt den mest vellykkede debut live-turneen til å beære tyske scener." Aiai, noe slikt kan verken Beatles eller Pink Floyd slå i bordet med, nei. Så da er det jo bare rett og rimelig at heller Tokio Hotel er nominert til best act ever. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg overser hele kåringen på en svært elegant måte, med et enkelt snøft idet jeg kikket på linken. Det står MTV der, ergo har jeg slettes ikke noe ønske om å gå inn på den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg stemte på Tokio Hotel. Fant forøvrig ut at Ninja Magic slapp ut noen "nye" låter i fjor; Ninja Magic - Oil Business Ninja Magic - Mean Machine Ninja Magic - The c00k Ninja Magic - The fury man vs. the warrior Live-videoer har de også fått ut; Endret 31. august 2008 av LarsP Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Flere som har hørt Xavier Rudd? Helt fantastisk musikk! Kan bl.a. anbefale Solace, Energy Song, 9 Times A Day om noen er interessert i å sjekke han ut. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 De som ikke liker Frank Sinatra kan bare gå å legge seg! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Liker Sinatra jeg, bare at Bobby Darin ligger på en måte litt høyere innenfor de gamle og ledendariske sangerne. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 De som ikke liker Frank Sinatra kan bare gå å legge seg! Spørs hva du mener med "liker"? Jeg hører aldri på han, men de er mer bra enn dårlig. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hærregud Tuttebobo! Smaken er som baken. Smaken er individuell! Det er ingen fasit på det what-so-ever! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hærregud Tuttebobo! Smaken er som baken. Smaken er individuell! Det er ingen fasit på det what-so-ever! Hehe, men har du en mening skal du "plente" det inn i alle andre, det er en uskreven regel Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hehe. ja okei da Skal ikke krangle med deg på den, men måten han skrev det på, provoserte meg.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hærregud Tuttebobo! Smaken er som baken. Smaken er individuell! Det er ingen fasit på det what-so-ever! Hakke sagt du skal like det heller? Ser for meg deg som typen som legger seg tidlig uansett. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Haha Ikke helt nei.. Jeg er B+. Er oppe til seint på natt, og står opp veldig seint Uansett.. Beklager om jeg overreagerte på utsagnet ditt.. Er lei av å krangle On-topic: Jeg vil på det sterkeste anbefale Hilltop Hoods til alle som liker hip-hop! Det var en som postet sangen The Nosebleed Section lenger oppe her.. Det var da jeg fikk øya opp for Hilltop Hoods Tror sjangeren kalles "aussie hip-hop". Det er noe av det samme som hip-hop & rap. Det her er ikke typisk "gangsta-rap" (da mener jeg musikk som 50 cent, lil wayne osv... Det er mer "Emcees in tha hood-rap" (ikke sikker på hvordan jeg skal beskive musikken jeg, så jeg legger ved en video ) Se filmen hos Youtube De er Australske, om du ikke hører det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå