Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jonas Brothers!? Skamløs liste, men så er det jo popkorngenerasjonens spytt i tradisjonens ansikt også, da. For min del koser jeg meg med den mindre kjente populærmusikken her i verden <3

Aldri hørt Jonas Brothers, så jeg tok et kjapt søk på Youtube, og det var begredelige greier, haha. Hva ungdommen hører på i dag, altså!

 

;)

Lenke til kommentar
Jonas Brothers!? Skamløs liste, men så er det jo popkorngenerasjonens spytt i tradisjonens ansikt også, da. For min del koser jeg meg med den mindre kjente populærmusikken her i verden <3

Aldri hørt Jonas Brothers, så jeg tok et kjapt søk på Youtube, og det var begredelige greier, haha. Hva ungdommen hører på i dag, altså!

 

;)

Hehe, det er de nye wannabe-banda som "usikre" ungdomer som ikke hører på Rap, liker å høre på. (Godt forklart :whistle: ).

Lenke til kommentar

Haha :roll: Ikke helt nei.. Jeg er B+. Er oppe til seint på natt, og står opp veldig seint ;)

Uansett.. Beklager om jeg overreagerte på utsagnet ditt.. Er lei av å krangle :wee:

 

On-topic:

Jeg vil på det sterkeste anbefale Hilltop Hoods til alle som liker hip-hop! Det var en som postet sangen The Nosebleed Section lenger oppe her.. Det var da jeg fikk øya opp for Hilltop Hoods :thumbs:

Tror sjangeren kalles "aussie hip-hop". Det er noe av det samme som hip-hop & rap. Det her er ikke typisk "gangsta-rap" (da mener jeg musikk som 50 cent, lil wayne osv... Det er mer "Emcees in tha hood-rap" :laugh: (ikke sikker på hvordan jeg skal beskive musikken jeg, så jeg legger ved en video :wee: )

 

Se filmen hos Youtube

 

De er Australske, om du ikke hører det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...