tjalla Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har TV-kanalen The Voice her? Har dere i så fall lagt merke til en viss tendens den kanalen har til å være svært så ensformig? Da tenker jeg på at 9/10 videoer på kanalen er med afro-amerikanere (og gjerne med bling, bitches and hoes). Jeg har ingenting imot afro-amerikanere, men det får da være grenser for hvor kjedelig et tilbud på en slik kanal skal være. Da er det bedre med VH1 (+ Classic) og kanal 280 i Canal Digitals noe utvidede pakketilbud (kanal 280 burde dere sjekke ut!) Syns det er veldig ille i grunn, spesielt når de selv sier at de ønsker å spille variert musikk. Det er jo ikke verre enn å ta en titt på hjemmesida deres akkurat nå for å se at det virkelig ikke stemmer. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Da er alle sangene oppe på myspace Bare å gi ris og ros, og add oss om du liker det du hører Vi er også på facebook. Endret 4. august 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 The Pixies er good shit. Nokon andre? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Industrial! Var det ikke en stor tråd om Industrial? Jeg finner den ikke! Mener Cun hadde en finger med i spillet der... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Her er den: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=875592 Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Industrial! Var det ikke en stor tråd om Industrial? Jeg finner den ikke! Mener Cun hadde en finger med i spillet der... http://www.google.no/search?q=Industrial+s...lient=firefox-a Sånn til neste gang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Soul-legenden Isaac Hayes er død Trist dag Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Conor Obersts nye soloalbum er strålende saker! Anbefales på det sterkeste til alle! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Noen som vet om noe som er ganske likt Falkenstein? Fikk linken av en tysker, og jeg sjekket ut albumet, fantastisk bra. Utrolig avslappende. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg har akkurat fått øynene opp for Gentle Giant Noen som kan anbefale et par album der? Eller et album som stiller spesielt sterkt i forhold til de andre? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Åhh, Gentle Giant! Anbefaler Acquiring the Taste og The Power and the Glory. Uansett så finner du mer snakk om dem i prog-tråden. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Åhh, Gentle Giant! Anbefaler Acquiring the Taste og The Power and the Glory. Uansett så finner du mer snakk om dem i prog-tråden. Ok. Takker. Skal sjekke ut prog-tråden Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Noen som allerede har skaffet seg albumet til Major Parkinson som kom ut i dag, og som kan dele litt meninger? Har ventet på dette i noen år allerede, og satser på å få kjøpt den i morgen. Gleder meg. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 .... M.I.A fant det for godt å pakke snippeska. Hæ? Hva mente du her? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 .... M.I.A fant det for godt å pakke snippeska. Hæ? Hva mente du her? At hun fant det fornuftig å legge musikken på hylla, avsluttet sin musikkarriere. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 OK, det har jeg ikke fått med meg. Med "snippeska" trodde jeg et øyeblikk at du mente at hun hadde daua Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 www.myspace.com/skolekorps Herregud, hahaha! Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Den nye AC/DC singelen: http://www.myspace.com/acdc Hva synes dere? Personlig synes jeg den er drit fet Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har ikke hørt den, men jeg synes det er på tide å gi seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Woohoo, Bare Egil Bands "Jeg er helt rå" kom i postkassa mi i dag! Herlig CD, genialt cover av bl.a. "Gøy på landet" og "Umbrella", og "Slepp meg inn", "Bøler IF", "Pump opp oljen" og "N' Narcissus, n' Loke, n' Orfeus og n' je" er bare <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå