Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig glad i last.fm jeg også, men har begynt å bruke T61 ved siden av http://www.thesixtyone.com. Dette er noe av det samme som last.fm bare at de operer med fulle sanger, og hele systemet er mye enklere bare du skjønner det. Her er det mye mer ukjent musikk som dukker fram i forhold til last.fm der du ikke finner så mye musikk med under 200K plays. Det er i beta enda så det er noen svakheter, men jeg er veldig fornøyd med det. Bruker last.fm mest fortsatt, men funnet en del band på T61 også.

Skriv gjerne inn sGrindheim som referanse vist du registrerer deg.

Lenke til kommentar
Det gjør du helt sikkert.

Spørsmålet er om det er hold i konspirasjonsteoriene dine?

De fleste normale ville tenkt i retning "sikkert en bug i pc'en, sansynligvis norton/vista whatever som lager he.."

 

Hadde gjort, som jeg vanlig gjør en gang i uken, tatt en full scanning av pc'en før jeg begynte med det...

Lenke til kommentar

Interpol var jo bra, men de tre platene deres var jo mildt sagt lite varierte. Har hørt igjennom alle tre sikkert en tre ganger nå. Jeg liker musikken godt, men det blir for lite variert.

 

Driver å sjekker ut ny musikk nå for dagen, Interpol og The Raconteurs er sjekket ut. Sigur Ros prøvde jeg meg på, men det er ikke helt min greie.

 

Noe lignende Interpol og The Raconteurs?

 

Ser Yahoo anbefaler bl.a. Franz Ferdinand, The Strokes og The Hives, men de hører jeg på en del fra før. Bør vel kanskje nevne at The Arcade Fire ikke falt helt i smak hos meg.

Lenke til kommentar
Interpol var jo bra, men de tre platene deres var jo mildt sagt lite varierte. Har hørt igjennom alle tre sikkert en tre ganger nå. Jeg liker musikken godt, men det blir for lite variert.

 

Driver å sjekker ut ny musikk nå for dagen, Interpol og The Raconteurs er sjekket ut. Sigur Ros prøvde jeg meg på, men det er ikke helt min greie.

 

Noe lignende Interpol og The Raconteurs?

 

Ser Yahoo anbefaler bl.a. Franz Ferdinand, The Strokes og The Hives, men de hører jeg på en del fra før. Bør vel kanskje nevne at The Arcade Fire ikke falt helt i smak hos meg.

Radiohead? :)

Kent?

Kings of Leon?

Placebo?

The Rakes?

The Shins?

Wolf Parade?

Lenke til kommentar

Hei! En venn av meg har bursdag om ikke så lenge, og jeg vil i den forbindelse kjøpe en plate til ham. Vi har ikke noe særlig til felles innen musikk, men jeg har 2 album jeg tror han kunne like. Fra før har han mye av artister som: Coldplay, Smashing Pumpkins, Foo fighters, Thomas Dybdal, Audioslave og mye mer. Albumene jeg har tenkt på er: The Smiths - Hatful of Hollow og Matt Costa - The songs we sing. Hvilke av disse albumene ville dere kjøpt? Glemte foresten å si at han er svært glad i Muse også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...