Thlom Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Herbie Hancock?Men da får du litt piano i tillegg. Edit: Etter litt trykking på last.fm (jeg ble litt hektet selv) fant jeg Weather Report, som jeg tror passer din beskrivelse veldig godt. Ihvertfall deler av utgivelsene deres. Herbie Hancock var ikke helt det jeg var ute etter, men absolutt ikke gale, får sjekke han ut litt også vurdere om jeg kjøper ei skive. Skal sjekke ut Weather Report nå. Takk. E: Weather Report var mer i den gata jeg tenkte. Kanskje det er fusion jeg er ute etter? Hehe. Endret 14. juli 2008 av Thlom Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvordan søker jeg på andre brukernavn på Last.fm? er en venn jeg vil legge til Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Si det, jeg bruker bare last.fm/user/brukernavn Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Si det, jeg bruker bare last.fm/user/brukernavn Takker! Funket det Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Første låt fra femspors EP-en til One day as a lion er sluppet på Myspace: http://www.myspace.com/onedayasalion Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sitter og lurer på hva som er best av Geogaddi og Music Has the Right to Children. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 The Campfire Headphase. Geodaddi er ganske rett frem rolig, svevende og ukonsistent, mens Music has the Right to Children har litt mer spennende beats. Med Geodaddi kan du ha albumet i bakgrunnen hele tiden og når det plutselig er slutt har du en følelse av at hele albumet har gått i ett. Mens på MhtRtC er det litt mer variasjon. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 E: Weather Report var mer i den gata jeg tenkte. Kanskje det er fusion jeg er ute etter? Hehe. Tja. Jazz Fusion er ikke akkurat den mest 'laidback' typen jazz. Herbie Hancock er også i stor grad jazz fusion. Du kan sjekke ut plata 'Head Hunters', som er en klassisk fusion-plate. Andre plater jeg anbefaler er Santanas 'Caravanserai' og Al Di Meolas 'Elegant Gypsy'. Andre svært kjente jazz fusion-band, men som kanskje litt mer 'rockete' enn du leter etter, er Mahavishnu Orchestra og Return to Forever. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hm, takk for hjelpen, tror jeg forsøker meg på på både det ene og det andre. På tide at jeg sjekker ut litt mer jazz uansett. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jazz fusion er moro - uforutsigbart og spennende. Stanley Clarke - School Days Jaco Pastorius - Jaco Pastorius Jeff Beck - Wired/Blow By Blow ..spilles mye her Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jazz fusion? Sjekk ut Allan Holdsworth. Pronto! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Noen som har noen tips til flere sanger ala Little Wing & Savoir Faire ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Interpol, anyone? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hell yeah, Leif Erikson, knallsang! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Noen som har noen tips til flere sanger ala Little Wing & Savoir Faire ? Pussig.. Når jeg hørte sangen i linken din, så begynte jeg med en gang å tenke på Men musikk ala der der: Savoy er det første jeg kommer på.. men noe sier meg at det er litt på kanten av det du er på utkikk etter. Edit: Mulig det er bare meg.. Men jeg tror ikke dette hjelp deg i det hele tatt Endret 17. juli 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Interpol, anyone? Lett det beste indiebandet man finner idag. Alle tre skivene er fantastiske. Interpol har verdens deiligste basslinjer. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Interpol er strålende, men ikke det beste indiebandet; Mew er bedre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Nå er vel ikke de følgende bandene prima eksempler på indie, men de er knallgode likevel: Sparklehorse og Turin Brakes. Begge band har gitt ut hver sin 10/10-skive: Henholdsvis Vivadixiesubmarinetransmissionplot og Ether Song. Så det så. Rolig, avslappende jazz: Billie Holiday any day (helst night). Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva synes folket om nye last.fm? Jeg liker det svært godt. Klarer nesten ikke gå ut av det. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva synes folket om nye last.fm? Jeg liker det svært godt. Klarer nesten ikke gå ut av det. nåja.. Klarer ikke å sette meg inn i det på samme måte som jeg satte meg inn i det gamle.. Menmen. Det blir jo bedre og bedre. I starten så betaen bare helt fu*ka ut! Nå ser det ikke så ille ut lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå