edds Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vil bare anbefale Boys Noize til alle! Herrrrrlig type, og herrrrlig musikk. http://youtube.com/watch?v=VczPPsYUskU Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Heh, Boys Noize var slett ikke min stil, men kanskje noen her inne blir interessert i Celldweller? Hardtslående blanding av metal, industriell, elektronika og popmusikk. Celldweller combines the electronic and the organic, darkness and beauty, aggression and sensuality, with the ability to find its home in the mosh pit as easily as on the dj's turntable. Their debut self-titled album ranges from guitar based electronic rock to the unique blending of heavily distorted guitars and aggression with drum and bass trance. Jeg digger det. Litt usikker på om naboen er enig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) NRK streamer fra Hove, akkurat som ifjor. Veldig bra for oss som ikke er der. Tro det eller ei; De viser faktisk Jay-Z sin konsert ikveld! http://nrkp3.no/konserter/ Endret 23. juni 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette var saker. Se filmen hos Youtube Isis + Aereogramme - In the Fishtank 14 er bare helt smakfullt. Ganske snedig albumkonsept og. Det er et nederlandsk label ved navn Konkurrent som har en løpende linje med In the Fishtank album. Andre artister som er verdt å nevne i denne sammenhengen er Motorpsycho og Jaga Jazzist som samarbeidet under navnet Motorpsycho + Jaga Jazzist Horns, som forøvrig også var helt prima. In The Fishtank is an ever ongoing project of Konkurrent, independent music distributor in the Netherlands. In this collection Konkurrent invites musicians to whom they feel strongly related to record. They are given two days studio time and freedom to do whatever they like musically.The Fishtank offers a space for expression and experimentation, results may vary but are always surprising. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) In the Fishtank er genialt! Var faktisk Motorpsyco + Jaga Jazzist som ble min første smakebit i denne serien, men Isis + Aerogramme er den som appellerer mest. Wanderlust fra fjorårets Baroness-skive Red Album: Anbefales for sludge/progressive metal fans Endret 24. juni 2008 av Gorthaur Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette her er den styggeste sangen jeg hører på radio for tiden: Lil' Wayne - Lollipop Se filmen hos Youtube fy_faen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Er det ikke denne karakteren som har blitt hypet så jævlig i det siste? Dette var jo helt forferdelig. Grusomt, forbrytelser mot menneskeheten. Endret 24. juni 2008 av Thlom Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du må slutte å høre på radio nå med én eneste gang! Listefyll og råtten ost. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ja fytti grisen altså...men i sommerjobben inngår en del radiolytting, men til i morgen har jeg fylt opp ipoden. Men er dere ikke enige? det der kan beskrives med et ord 'grusomt'. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) She says I'm looking like a lollipop Er det mulig? Endret 24. juni 2008 av SuKa Lenke til kommentar
maxM Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Den "lollipopen" Lil Wayne ligner på må hver en halv-sugd coca-cola lollipop som har fått rastafletter etter å ha liggi nedi sluken på en dusj. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skal en høre på en radiokanal så hør ihvertfall på P2! Ohh! hett tips "In the Fishtank" Bukker og neier! Noen her som kan anbefale meg noe bra i samme gata som feks. The Perfect Circle, Korn og Tool? src=" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>"> src=" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube A Perfect Circle sin versjon av Imagine Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Noen som har hørt på MGMT (The Management) her? Glodde på Hove-gigen deres på nrk nett-tv i går og ble hektet. Hvertfall låtene Kids og Time to Pretend. Er vel i electronica/indie/psychedelia-gaten Check it out. Kids Time to Pretend Se filmen hos Youtube Kanon-musikk. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 MGMT er strålende! Fulgte selv med på NRKp3.no og må si høydepunktene var Of Moons, Birds & Monsters og Kids. Debutplata deres har blant de beste første halvdelene i noe 00-album. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ahh, hva er vel ikke dejligere enn å lytte til Billie Holiday på et lavt volum nu på natterstid? Rolig og behalig jazz er nattmat. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 For et sexy album! Heeerlig. Jeg er überhekta! Har bare oversett Pulp som kjedelig britpop; faen da, det er rått! Lenke til kommentar
MCLoViN-ULTRA Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ahh, hva er vel ikke dejligere enn å lytte til Billie Holiday på et lavt volum nu på natterstid? Rolig og behalig jazz er nattmat. Å høre på The Verve... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kunne noen ha anbefalt meg noe i duren til Ride? Datt over de sånn helt tilfeldig da jeg skumleste over en shoegaze-artikkel på Wikipedia. Lydeksempelet de hadde brukt var av allerede navngitte Ride. Sjekk de ut selv. Fikk tak i EP-en deres med den sangen på, men det var veldig ujevnt, så jeg gir stikka videre til dere. Gi meg noe som ligner! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Skjønte det sånn at du ikke var særlig erfaren innenfor denne sjangeren, og da må man bare anbefale My Bloody Valentine. De er jo must. Must! Det ultimate shoegaze-bandet. Sjekk ut Loveless. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du traff spikeren midt på hodet. Shoegaze er et svært uberørt landskap for meg, bortsett fra noen pærler som kan inneha noen små shoegaze-te hint som Alcest og Jesu. Takk skal du ha. Du ga meg akkurat det jeg ville ha: en konkret anbefaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå