Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, Boys Noize var slett ikke min stil, men kanskje noen her inne blir interessert i Celldweller?

 

Hardtslående blanding av metal, industriell, elektronika og popmusikk.

 

Celldweller combines the electronic and the organic, darkness and beauty, aggression and sensuality, with the ability to find its home in the mosh pit as easily as on the dj's turntable. Their debut self-titled album ranges from guitar based electronic rock to the unique blending of heavily distorted guitars and aggression with drum and bass trance.

 

Jeg digger det. Litt usikker på om naboen er enig.

Lenke til kommentar

Dette var saker.

 

Se filmen hos Youtube

 

Isis + Aereogramme - In the Fishtank 14 er bare helt smakfullt.

 

Ganske snedig albumkonsept og. Det er et nederlandsk label ved navn Konkurrent som har en løpende linje med In the Fishtank album. Andre artister som er verdt å nevne i denne sammenhengen er Motorpsycho og Jaga Jazzist som samarbeidet under navnet Motorpsycho + Jaga Jazzist Horns, som forøvrig også var helt prima.

 

In The Fishtank is an ever ongoing project of Konkurrent, independent music distributor in the Netherlands. In this collection Konkurrent invites musicians to whom they feel strongly related to record. They are given two days studio time and freedom to do whatever they like musically.

The Fishtank offers a space for expression and experimentation, results may vary but are always surprising.

Lenke til kommentar

In the Fishtank er genialt!

Var faktisk Motorpsyco + Jaga Jazzist som ble min første smakebit i denne serien, men Isis + Aerogramme er den som appellerer mest.

 

Wanderlust fra fjorårets Baroness-skive Red Album:

Anbefales for sludge/progressive metal fans

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Skal en høre på en radiokanal så hør ihvertfall på P2!

 

Ohh! hett tips "In the Fishtank" Bukker og neier!

 

Noen her som kan anbefale meg noe bra i samme gata som feks. The Perfect Circle, Korn og Tool?

 

src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>">
src="
type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

A Perfect Circle sin versjon av Imagine :love:

Lenke til kommentar

Kunne noen ha anbefalt meg noe i duren til Ride? Datt over de sånn helt tilfeldig da jeg skumleste over en shoegaze-artikkel på Wikipedia. Lydeksempelet de hadde brukt var av allerede navngitte Ride. Sjekk de ut selv. Fikk tak i EP-en deres med den sangen på, men det var veldig ujevnt, så jeg gir stikka videre til dere.

 

Gi meg noe som ligner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...