Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pokker så morsomt det var når Josh Homme gikk til verbalt angrep på en tilskuer på konserten på Norwegian Wood nå i kveld. Så stygg i munnen a gett. Ellers: Gode konserter, både fra Queens of the Stone Age og Jimmy Eat World

 

Var da alt annet enn en god konsert av QOTSA der. Josh så ut som han hadde spyet i halsen, og plasteret over den intravenøse vesken han hadde fått i hånden sier vel noe om hva som har kommet ut andre veien av mannen den siste tiden.

 

Skjønner ikke hvorfor han orker å spille sanger som 3s & 7s + in my head når han VET han ofte har problemer med å treffe de rette notene - spesielt på kvelder som dette hvor han er helt uttav seg selv og helt sikkert på både vicodin og andre smertestillende.

 

Men josh er jo så opptatt av å vinne over kroppen sin, "nothing can kill me" maser han om på hver konsert. Får se hvor lenge mannen klare å gå mot naturen.

 

kan du utdype?:)

Lenke til kommentar

Noen som er giret på to festivalpass til øya festivalen? Ja dere hørte ritkig 2 festivalpass til øya.

 

Jeg kan ikke dra alikevel... :hm:

 

Jeg har også to togbilleter til Oslo fra Bergen om noen er interessert. Så her ligger med andre ord nesten alt til rette for en fin opplevelse.

 

Alt selges for innkjøpspris. Antar at dette burde være attraktivt. Ligger sikkert pass dyrere svart på nettet.

 

PM meg :)

Lenke til kommentar
Synes QOTSA konserten var ganske bra, men har vært på bedre. Han virka rimelig sliten og bleik, ja. Dumt at de ikke spilte "Make It Wit Chu" - var det jeg hadde gleda meg mest til, selv om jeg ikke regna med at de kom til å gjøre det.

 

De hadde den faktisk på setlista, men den ble droppa ( i likhet med headache, little sister og.... en til, husker ikke) siden de fleste var sjuke. :p

Lenke til kommentar
ÅÅh! bare elsker Coldplay's nye Viva La Vida :thumbs::love: :love:

 

Jeg og.

 

Rett og slett en glimrende produksjon, men jeg er ikke overasket i og med at Brian Eno var produsent. Han har produsert alle U2 sine skiver siden The Unforgettable Fire. Du merket stor forskjell på lydbildet fra War, kontra det fantastiske lydbildet på Unforgettable Fire, særlig på tittellåta.

 

På "Viva La Vida or Death and All His Friends" så var det herlig at de byttet ut store deler av lydbildet som de hadde på X&Y, som var litt platt etter min mening. Det er rett og slett så mange utrolige bra låter på skiva, og det er nesten A Rush of Blood to the Head-nivå på skiva.

 

Lovers in Japan / Reign of Love, Yes, Lost!, Cemeteries of London er høydepunktene. Førstnevnte er kanskje det beste de noensinne har gjort :)

 

Årets skive til nå for min del.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Noen som har hort noe av Sun Kill Moon? Horte tilfeldigvis en sang for litt siden, og maa si det var forferdelig behagelig musikk!

det var nesten litt ekkelt :S

 

FORRESTEN;

Bigbang - frontside rock'n'roll

 

løp og kjøp! ;)

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Ah, eg ramla nett tilfeldigvis over Inner Circles Games People Play. Den har eg ikkje høyrd på fleire år, men eg hugsar at eg pleidde å høre på han i fleire timar i strekk då eg var ung. Mogleg det berre er meg, men eg synast den gir ei skikkeleg kjensle av sumar.

 

Edit:

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Noen som har hort noe av Sun Kill Moon? Horte tilfeldigvis en sang for litt siden, og maa si det var forferdelig behagelig musikk!

 

Det er faktisk bare 1 'L'

 

The band is named after Korean bantamweight boxer Sung-Kil Moon

 

Er behagelig musikk ja. Har bare hørt "Ghosts of the Great Highway", men jeg liker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...