Rodion Raskolnikov Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hørte sangen på P3 forleden. Synes den ikke var så verst. Sigur Ros har bare blitt kjedligere og kjedligere, men... jeg har troen kommende. Enig, de har ikke vært spesielt interessant siden ( ). Sangen var grei nok, men jeg forventer at har noen mer interessante spor på albumet, noe mer i samme stil som dette mesterverket: Endret 29. mai 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm, jeg syns i alle fall "Glósóli" fra Takk var en superhit. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Takk var et bra album. ( ) var fantastisk. Og Ágætis Byrjun var en ren ørgasme og muligens verdens beste album. Btw, er det ingen 'Hva hører du på/Now playing'-tråd her? Endret 29. mai 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det var en slik tråd før, men det er ikke noe annet enn en ren telletråd og dermed uønsket her inne. Det er derimot ingenting i veien med å opprette en slik tråd i lekeplassforumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=472 Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hmm, jeg syns i alle fall "Glósóli" fra Takk var en superhit. For ikke å snakke om "Hoppípolla". Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det var en slik tråd før, men det er ikke noe annet enn en ren telletråd og dermed uønsket her inne. Det er derimot ingenting i veien med å opprette en slik tråd i lekeplassforumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=472 Så det var lite diskusjon der? Håpte egentlig at en slik tråd kunne føre til mer diskusjon og anbefalinger etc. Er kanskje ikke vits i å lage en slik tråd om det bare blir oppramsing. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Man blir trött på ditt jävla gnäll. Glimrende sitat i signaturen din, Faces Down. Hvilken herlig låt :--) Så det var lite diskusjon der? Håpte egentlig at en slik tråd kunne føre til mer diskusjon og anbefalinger etc. Er kanskje ikke vits i å lage en slik tråd om det bare blir oppramsing. Det var ingen diskusjon i den tråden, det var kun et innlegg med artist - navn, så et nytt innlegg med artist - navn, så enda et innlegg med artist - navn. Det er hva jeg vil karakterisere som totalt ubrukelig. Slike tråder er ofte spammagnets også, folk poster bare for å poste, og gjerne øke postcounten sin i samme slengen. Tråder som det okkuperer også toppen av forumet konstant og er ikke til nytte for folk flest grunnet postehyppighet og fordi andres individuelle smak og eventuelle namedropping er fullstendig irrelevant for de fleste som måtte finne på å lese en slik tråd. Denne tråden burde funke til generell anbefaling og diskusjon :--) Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det var ingen diskusjon i den tråden, det var kun et innlegg med artist - navn, så et nytt innlegg med artist - navn, så enda et innlegg med artist - navn. Det er hva jeg vil karakterisere som totalt ubrukelig. Slike tråder er ofte spammagnets også, folk poster bare for å poste, og gjerne øke postcounten sin i samme slengen. Tråder som det okkuperer også toppen av forumet konstant og er ikke til nytte for folk flest grunnet postehyppighet og fordi andres individuelle smak og eventuelle namedropping er fullstendig irrelevant for de fleste som måtte finne på å lese en slik tråd. Denne tråden burde funke til generell anbefaling og diskusjon :--) I see. I så fall anbefaler jeg samtlige her å høre på Alcest Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kjøpte Alcest plata for et par uker siden, knallplate! Sitter og hører på Dave Matthews live at Radio City nå. Noen som digger? Aldri vært noen stor fan men denne er skikkelig kos å putte på anlegget. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Aiai! Alcest var herlig, ihvertfall den låta. Må sjekke ut resten Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 More Music for the Jilted Generation http://shop.xlrecordings.com/release/~more...ilted-genera-1/ Volume 1 01 Intro (Remastered) 02 Break & Enter (Remastered) 03 Their Law (Featuring Pop Will Eat Itself) (Remastered) 04 Full Throttle (Remastered) 05 Voodoo People (Remastered) 06 Speedway (Theme From Fastlane) (Remastered) 07 The Heat (The Energy) (Remastered) 08 Poison (Remastered) 09 No Good (Start The Dance) (Remastered) 10 One Love (Edit) (Remastered) 11 3 Kilos (Remastered) 12 Skylined (Remastered) 13 Claustrophobic Sting (Remastered) Volume 2 01 Voodoo People (Radio 1 Maida Vale Session) 02 Poison (Radio 1 Maida Vale Session) 03 Break & Enter (2005 Live Edit) 04 Their Law (Live At Pukkelpop) 05 No Good (Start The Dance) (Bad For You Mix) (Remastered) 06 Scienide (Remastered) 07 Goa (The Heat The Energy, Part 2) (Remastered) 08 Rat Poison (Remastered) 09 Voodoo People (Dust Brothers Remix) (Remastered) Hello! Denne må kjøpes når den kommer ut. Tøft omslag, gøy med en variert utgave av originalen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Gromskive det der, sammen med The Fat of the Land. Beste cs-musikken noensinne. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kjøpte Alcest plata for et par uker siden, knallplate! Sure is. Jakter etter EPen nå. Aiai! Alcest var herlig, ihvertfall den låta. Må sjekke ut resten Souvenirs d'un autre monde er et av de beste albumene fra 2007. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Etter å ha hørt på Gobbledigook en del ganger, må jeg si at jeg er fornøyd med forsmaken på det nye albumet. Litt mer "happylåt" enn tidligere utgivelser, føler jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg anbefaler alle å laste ned det gratis albumet til "Nine Inch Nails", i lossless! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hvor kan jeg skaffe meg den "Hello Oslo" sangen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Herregud, hva er feil med folk. Hørte på Dropkick Murphy's tidligere, og dette var tydligvis satanmusikk. Men nå er jo det de samme folka som ble bekymret for meg for å høre på Symphony X for noen år siden. Endret 4. juni 2008 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Ingen som vet hvor jeg kan få tak i JR-Ewing t-skjorter? Endret 4. juni 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg må minne om følgende retningslinje: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 More Music for the Jilted Generation*snip Ja, den der er et must! Får man den på vinyl mon tro? Sitter i og for seg og hører på en singel fra den kommende skiva til Rex Rudi. Har et par singler og ei plate med de fra før av, men det var heller så som så, noe jeg kjøpte fordi jeg liker tegneserien og singlene fulgte med diverse Nemi-blad (akkurat som denne), men hallo! Dette er andre saker. Jeg var ca bergtatt fra første tunge basslinje på førstesporet, Så lenge det er natt fra singelen med samme navn. Rett og slett herlig for mine ører og de to andre sporene er heller ikke til å kimse ad. Jeg gleder meg nå til albumet kommer, det skal kjøpes så fort det kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå