Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Hørte sangen på P3 forleden. Synes den ikke var så verst. Sigur Ros har bare blitt kjedligere og kjedligere, men... jeg har troen kommende.

Enig, de har ikke vært spesielt interessant siden ( ). Sangen var grei nok, men jeg forventer at har noen mer interessante spor på albumet, noe mer i samme stil som dette mesterverket:

Sigur-Ros-Agaetis-Byrjun-284220.jpg

Endret av Yuck Fou
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var en slik tråd før, men det er ikke noe annet enn en ren telletråd og dermed uønsket her inne. Det er derimot ingenting i veien med å opprette en slik tråd i lekeplassforumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=472

Så det var lite diskusjon der? Håpte egentlig at en slik tråd kunne føre til mer diskusjon og anbefalinger etc. Er kanskje ikke vits i å lage en slik tråd om det bare blir oppramsing.

Lenke til kommentar

Man blir trött på ditt jävla gnäll.

 

Glimrende sitat i signaturen din, Faces Down. Hvilken herlig låt :--)

Så det var lite diskusjon der? Håpte egentlig at en slik tråd kunne føre til mer diskusjon og anbefalinger etc. Er kanskje ikke vits i å lage en slik tråd om det bare blir oppramsing.

Det var ingen diskusjon i den tråden, det var kun et innlegg med artist - navn, så et nytt innlegg med artist - navn, så enda et innlegg med artist - navn. Det er hva jeg vil karakterisere som totalt ubrukelig. Slike tråder er ofte spammagnets også, folk poster bare for å poste, og gjerne øke postcounten sin i samme slengen. Tråder som det okkuperer også toppen av forumet konstant og er ikke til nytte for folk flest grunnet postehyppighet og fordi andres individuelle smak og eventuelle namedropping er fullstendig irrelevant for de fleste som måtte finne på å lese en slik tråd. Denne tråden burde funke til generell anbefaling og diskusjon :--)

Lenke til kommentar
Det var ingen diskusjon i den tråden, det var kun et innlegg med artist - navn, så et nytt innlegg med artist - navn, så enda et innlegg med artist - navn. Det er hva jeg vil karakterisere som totalt ubrukelig. Slike tråder er ofte spammagnets også, folk poster bare for å poste, og gjerne øke postcounten sin i samme slengen. Tråder som det okkuperer også toppen av forumet konstant og er ikke til nytte for folk flest grunnet postehyppighet og fordi andres individuelle smak og eventuelle namedropping er fullstendig irrelevant for de fleste som måtte finne på å lese en slik tråd. Denne tråden burde funke til generell anbefaling og diskusjon :--)

I see.

 

I så fall anbefaler jeg samtlige her å høre på Alcest :)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

More Music for the Jilted Generation

726168470054.jpeg

http://shop.xlrecordings.com/release/~more...ilted-genera-1/

 

Volume 1

01 Intro (Remastered)

02 Break & Enter (Remastered)

03 Their Law (Featuring Pop Will Eat Itself) (Remastered)

04 Full Throttle (Remastered)

05 Voodoo People (Remastered)

06 Speedway (Theme From Fastlane) (Remastered)

07 The Heat (The Energy) (Remastered)

08 Poison (Remastered)

09 No Good (Start The Dance) (Remastered)

10 One Love (Edit) (Remastered)

11 3 Kilos (Remastered)

12 Skylined (Remastered)

13 Claustrophobic Sting (Remastered)

 

Volume 2

01 Voodoo People (Radio 1 Maida Vale Session)

02 Poison (Radio 1 Maida Vale Session)

03 Break & Enter (2005 Live Edit)

04 Their Law (Live At Pukkelpop)

05 No Good (Start The Dance) (Bad For You Mix) (Remastered)

06 Scienide (Remastered)

07 Goa (The Heat The Energy, Part 2) (Remastered)

08 Rat Poison (Remastered)

09 Voodoo People (Dust Brothers Remix) (Remastered)

 

Hello! Denne må kjøpes når den kommer ut. Tøft omslag, gøy med en variert utgave av originalen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Herregud, hva er feil med folk. Hørte på Dropkick Murphy's tidligere, og dette var tydligvis satanmusikk. Men nå er jo det de samme folka som ble bekymret for meg for å høre på Symphony X for noen år siden.

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar

Jeg må minne om følgende retningslinje:

 

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet
Lenke til kommentar
More Music for the Jilted Generation

*snip

 

Ja, den der er et must! Får man den på vinyl mon tro?

 

 

Sitter i og for seg og hører på en singel fra den kommende skiva til Rex Rudi.

Har et par singler og ei plate med de fra før av, men det var heller så som så, noe jeg kjøpte fordi jeg liker tegneserien og singlene fulgte med diverse Nemi-blad (akkurat som denne), men hallo! Dette er andre saker. Jeg var ca bergtatt fra første tunge basslinje på førstesporet, Så lenge det er natt fra singelen med samme navn.

Rett og slett herlig for mine ører og de to andre sporene er heller ikke til å kimse ad. Jeg gleder meg nå til albumet kommer, det skal kjøpes så fort det kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...