Cuneax Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Visste dere at vi har en egen tråd for ska? Sjekk den ut her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=749597 Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Den kontroversielle videoen til Stress av Justice. Hva synes diskusjon.no? http://www.youtube.com/watch?v=hHkDWGHuZ4w Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Den kontroversielle videoen til Stress av Justice. Hva synes diskusjon.no? http://www.youtube.com/watch?v=hHkDWGHuZ4w Jeg stoler som alltid på HIPSTER RUNOFF: http://www.hipsterrunoff.com/2008/05/have-...video-with.html Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Kul video! Men jeg håper for all del at alt er scenesatt (som noen hevder der). Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er ganske sikker på at alt er i scenesatt. Synes selv den er ganske kul, passer musikken godt. Ubehagelig og stressende (på en positiv måte). Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som har mp3 versjon av Lasse Kolstad — Om eg var ein rik mann? Nevnte sang ligger ute på youtube, da med Dennis Storhøi: Lenke til kommentar
Petalbe Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) beste canon rock versjonen! Noen som er enig? Endret 27. mai 2008 av Petalbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Åh, jeg simpelthen elsker David Gilmours album, "On an Island". Maks chill, gåsehud og herlige greier Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 beste canon rock versjonen! Noen som er enig? Skal jeg love deg. Den der er jo vanvittig bra! Og Sigur Rós kommer med nytt album, dere. Dette blir spennende. Du kan også laste ned sangen "Gobbledigook" fra dette nye albumet, samt se den svært flower-power-referende musikkvideoen. Vad tycks? Jeg synes i hvert fall at det er en interessant progresjon og jeg tror og håper at dette blir et ordentlig glad-album, for den sangen er gladere og ektere enn noe tidligere Sigur Rós som jeg har hørt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 "Stress" var en ufattelig fet video ^^ Og sangen var herlig Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Hva heter det programmet som går på NRK 1 atm? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Krigen: En nødvendig krig Jeg trodde de fleste begynte å få seg text-TV etter hvert. Jeg trodde vi var seint ute da vi fikk det rundt årtusenskiftet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Vet ikke helt hva jeg syntes om Sigur Rós-sangen. Grunnen til at jeg elsker bandet er melankolien i musikken, og stemningen... Hmm, her trengs (mange) flere gjennomlytninger. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Krigen: En nødvendig krig Jeg trodde de fleste begynte å få seg text-TV etter hvert. Jeg trodde vi var seint ute da vi fikk det rundt årtusenskiftet. Dei fleste har nok tekst-TV no, eg har det ikkje (men har fått det på mobilen), uansett trur eg ikkje det er problemet. Det er nok heller det at det er utruleg mykje meir tungvint å sjå etter på tekst-tv, sjå på nettstaden til kanalen eller nettaviser enn å spørre på eit forum og så vente på svar. NRK har jo også ei side (500) der det er ein oversikt over kva som er på akkurat no og kjem etterpå på dei viktigaste kanalane. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Jeg også var litt skeptisk til den nye Sigur Rós sangen i starten, som en stor fan av ( ). Men den blir bedre ved flere gjennomhøringer. Spent på den nye plata. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg elsker sangen nå. Og musikkvideoen er herlig, og det er ikke bare pga puppene. Den er så fri og glad, akkurat slik som sangen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg også var litt skeptisk til den nye Sigur Rós sangen i starten, som en stor fan av ( ). Men den blir bedre ved flere gjennomhøringer. Spent på den nye plata. Veldig enig med deg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hørte sangen på P3 forleden. Synes den ikke var så verst. Sigur Ros har bare blitt kjedligere og kjedligere, men... jeg har troen kommende. Lenke til kommentar
master air Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg elsker sangen nå. Og musikkvideoen er herlig, og det er ikke bare pga puppene. Den er så fri og glad, akkurat slik som sangen. Lies! Det er bare puppene du liker. Selv maa jeg hoere sangen en del flere ganger foer jeg kan si om jeg liker den nye retningen til Sigur Ros eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 http://www.youtube.com/watch?v=iEieyhbzb30 MORE LIKE THIS PLEASE KTHXBYE bumpp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå