Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere liker Sigur Rós så kan kanskje Múm også falle i smak. De er også Islandske :love:

 

Múm - Green Grass Of Tunnel

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Edit:

Hvordan viser jeg youtube klipp direkte i tråden?

 

Okei, Takk :)

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Litt mindre tilgjengelig enn de andre (med unntak av Von) med veldig vakkert. Litt mer varierende i kvalitet enn Takk... kanskje. Første halvdel av albumet er i mine øyne en god del bedre enn del to.

Har du Von? Har tilgode aa finne den i en butikk, men den har vel ikke blitt utgitt andre steder enn Island.

Lenke til kommentar
Litt mindre tilgjengelig enn de andre (med unntak av Von) med veldig vakkert. Litt mer varierende i kvalitet enn Takk... kanskje. Første halvdel av albumet er i mine øyne en god del bedre enn del to.

Har du Von? Har tilgode aa finne den i en butikk, men den har vel ikke blitt utgitt andre steder enn Island.

 

Nei, dessverre. Bare digitalt. :(

Lenke til kommentar

Ang. Nomadekisen, så virker det som om det bare er obskure tyske nisjebutikker som selger de:

 

http://www.globalmusicshop.de/stage/indextop.htm

http://www.klangwelten.com/records/details.../KW20017_d.html

 

Kan ikke garantere for at disse butikkene er seriøse, men jeg tror ikke akkurat nomadisk halssynging er det største trekkplasteret for en svindel. ;)

 

Og ja, det var dritinteressant, jeg sjekker ham ytterligere ut sporenstreks.

Lenke til kommentar

Jeg spurte etter CD-en i kommentarfeltet på youtube og fikk etter kort tid denne PM-en fra vedkommende som har lagt ut videoen:

 

Hello, I´m mongolian musician Enkhjargal of youtube, So maeby you want CD of

 

me? If you want please send me 20€ in my account and send me your adress!

 

Information here my h-page www.epi.beep.de Thank you and wish you Nice Sommer. Shot name Epi.

 

Ja nei det ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...