blured Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Det albumet eier jeg faktisk ikke. Den må anskaffet under neste shoppingspree på platekompaniet Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Litt mindre tilgjengelig enn de andre (med unntak av Von) med veldig vakkert. Litt mer varierende i kvalitet enn Takk... kanskje. Første halvdel av albumet er i mine øyne en god del bedre enn del to. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Om dere liker Sigur Rós så kan kanskje Múm også falle i smak. De er også Islandske Múm - Green Grass Of Tunnel name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Edit: Hvordan viser jeg youtube klipp direkte i tråden? Okei, Takk Endret 15. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Múm er bra det. Mye bra musikk fra island for tiden. Mínus og Indega er også glimrende greier. Edit: For youtube sett inn http://www.youtube.com/watch?v=oHTFmJk7fH0 i [Youtube.][/youtube.]. (Uten punktum). Endret 15. mai 2008 av Banjaluka Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Når jeg først svarer, noen som har sansen for The Olivia Tremor Control? Kommer fra samme miljø som Neutral Milk Hotel. Finfin indie rock/pop/whatever. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sitter nå og hører på Death Cab for Cuties nye album "Narrow Stairs". Meget fine saker til nå. Regner med at plata vokser på meg etter hvert. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Sitter nå og hører på Death Cab for Cuties nye album "Narrow Stairs". Meget fine saker til nå. Regner med at plata vokser på meg etter hvert. Tjohei! Ny Plate! Det var jeg ikke klar over Digget de 2 første! Endret 16. mai 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Damn, trodde ikke de kom med ny plate før til neste år. Så feil kan man ta! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kan noen gi meg link til lignende musikk? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Zum mongolians? Edit: ja, haha. Om ikke helt det samme så vil jeg anbefale: http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Ox_Orkestar man skjønner ingenting av hva de sier, men etter et par gjennomhøringer koser man seg. Endret 18. mai 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Litt mindre tilgjengelig enn de andre (med unntak av Von) med veldig vakkert. Litt mer varierende i kvalitet enn Takk... kanskje. Første halvdel av albumet er i mine øyne en god del bedre enn del to. Har du Von? Har tilgode aa finne den i en butikk, men den har vel ikke blitt utgitt andre steder enn Island. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 @Glint: Hvor kan jeg få tak i en CD med denne fantastiske mongoleren? Dette var det beste jeg har hørt siden Tinariwen! Har hørt på det klippet i hele dag, fantastisk! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tro meg, jeg leiter som faen sjæl. Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Litt mindre tilgjengelig enn de andre (med unntak av Von) med veldig vakkert. Litt mer varierende i kvalitet enn Takk... kanskje. Første halvdel av albumet er i mine øyne en god del bedre enn del to. Har du Von? Har tilgode aa finne den i en butikk, men den har vel ikke blitt utgitt andre steder enn Island. Nei, dessverre. Bare digitalt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ang. Nomadekisen, så virker det som om det bare er obskure tyske nisjebutikker som selger de: http://www.globalmusicshop.de/stage/indextop.htm http://www.klangwelten.com/records/details.../KW20017_d.html Kan ikke garantere for at disse butikkene er seriøse, men jeg tror ikke akkurat nomadisk halssynging er det største trekkplasteret for en svindel. Og ja, det var dritinteressant, jeg sjekker ham ytterligere ut sporenstreks. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg spurte etter CD-en i kommentarfeltet på youtube og fikk etter kort tid denne PM-en fra vedkommende som har lagt ut videoen: Hello, I´m mongolian musician Enkhjargal of youtube, So maeby you want CD of me? If you want please send me 20€ in my account and send me your adress! Information here my h-page www.epi.beep.de Thank you and wish you Nice Sommer. Shot name Epi. Ja nei det ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 For å si det sånn: Y right Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hahah, han kunne da i det minste gjort en innsats. Jaggumeg en mongol fra Brasil. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Se her: http://welove-music.blogspot.com/2007/12/e...-of-modern.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå