Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere liker Sigur Rós så kan kanskje Múm også falle i smak. De er også Islandske :love:

Múm - Green Grass Of Tunnel

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Edit:

Hvordan viser jeg youtube klipp direkte i tråden?

Okei, Takk :)

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Sitter nå og hører på Death Cab for Cuties nye album "Narrow Stairs". Meget fine saker til nå. Regner med at plata vokser på meg etter hvert. :D

Tjohei! Ny Plate! Det var jeg ikke klar over :) Digget de 2 første!

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Litt mindre tilgjengelig enn de andre (med unntak av Von) med veldig vakkert. Litt mer varierende i kvalitet enn Takk... kanskje. Første halvdel av albumet er i mine øyne en god del bedre enn del to.

Har du Von? Har tilgode aa finne den i en butikk, men den har vel ikke blitt utgitt andre steder enn Island.

Lenke til kommentar
Litt mindre tilgjengelig enn de andre (med unntak av Von) med veldig vakkert. Litt mer varierende i kvalitet enn Takk... kanskje. Første halvdel av albumet er i mine øyne en god del bedre enn del to.

Har du Von? Har tilgode aa finne den i en butikk, men den har vel ikke blitt utgitt andre steder enn Island.

Nei, dessverre. Bare digitalt. :(

Lenke til kommentar

Ang. Nomadekisen, så virker det som om det bare er obskure tyske nisjebutikker som selger de:

http://www.globalmusicshop.de/stage/indextop.htm

http://www.klangwelten.com/records/details.../KW20017_d.html

Kan ikke garantere for at disse butikkene er seriøse, men jeg tror ikke akkurat nomadisk halssynging er det største trekkplasteret for en svindel. ;)

Og ja, det var dritinteressant, jeg sjekker ham ytterligere ut sporenstreks.

Lenke til kommentar

Jeg spurte etter CD-en i kommentarfeltet på youtube og fikk etter kort tid denne PM-en fra vedkommende som har lagt ut videoen:

Hello, I´m mongolian musician Enkhjargal of youtube, So maeby you want CD of

me? If you want please send me 20€ in my account and send me your adress!

Information here my h-page www.epi.beep.de Thank you and wish you Nice Sommer. Shot name Epi.

Ja nei det ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...