Kallileo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 edds skrev: Har ikke hørt noe av A Silver Mt. Zion enda, men av GY!BE vil jeg kanskje i første omgang anbefale Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven. Det er det albumet jeg føler er mest tilgjengelig. F#A#*uendelighets-tegn* er også utrolig bra. Link? Hjemmeside anyone? Blir litt intressert av å høre på at dere prater så varmt om de(den?).. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 edds skrev: (...)Sjekk ut begge. Det skal jeg gjøre, takker! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) A Silver mt. Zion har ganske jevnt gode album, og jeg syntes ingen er så veldig mye bedre en andre. Men skulle jeg valgt ut en personlig favoritt, hadde det nok vært debutskiva med det heftige navnet He Has Left Us Alone But Shafts of Light Sometimes Grace the Corners of Our Rooms. -- Forøvrig kan jeg nevne at det finnes mange utmerkede bootlegs av GY!BE. GY!BE består av anarkister med et relativt dårlig forhold til musikkindustrien, og er relativt avslappet med bootlegs, så det er bare å laste ned med god samvittighet =) Bootlegs @ Archive.org. Endret 11. mai 2008 av Badering Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Relativt avslappet? De har alltid vært taper friendly. Yankee er beste platen i mine ører. Kommer alltid tilbake til Rocket og Motherfuckers = Redeemer. Endret 11. mai 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 En veldig god kandidat til verden vakreste låt. Se filmen hos Youtube José González - Heartbeats Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ah, Heartbeats er så herleg. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 José González er generelt herlig<3 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Veldig herlig låt! Jeg kom over et band som heter The Servant på Deezer.com for en stund siden. Digger noen av låtene de har, men jeg har aldri hørt noe snakk om dette bandet før. Noen andre som har hørt om de? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvilker album av José González kan dere anbefale? Eller et å begynne med? Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 A sense of purpose gir meg sånn kjedelig følelse. Får bare lyst til å sitte inne og kjede meg når jeg hører på det Come Clarity var bedre helt ærlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Greit, der ble jeg hektet på Nick Cave and the Bad Seeds, akkurat det jeg trengte.. Så, da spør jeg dere, hvilket Nick bla bla bla album er verdt å ha med seg? er alle ganske like eller er det noen som skiller seg ut? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 NiXx skrev: Greit, der ble jeg hektet på Nick Cave and the Bad Seeds, akkurat det jeg trengte.. Så, da spør jeg dere, hvilket Nick bla bla bla album er verdt å ha med seg? er alle ganske like eller er det noen som skiller seg ut? ALLE skiller seg mer eller mindre ut. Dessuten er det ikke mange nedturene, om noen. Skaff deg "The Boatman's Call", eller kanskje hans nyeste "Dig, Lazarus, Dig!". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fin fint, liker at det er litt variasjon. Takker for svar! Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nick Caves "Murder Ballads" er et godt og underholdende album, og jeg anbefaler det på det varmeste. Det var "Stagger Lee" fra nettopp dette albumet som fikk meg hektet på Nick Cave. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Joda, Murder Ballads falt i smak den, har også fått en liten feeling for "Red Right Hand" fra "Let Love in". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ang. Nick Cave: Jo nyere, jo dårligere. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Murder Ballads er et meget bra album. Abbatoir Blues er vel heller ikke så dårlig? Vel, nå har ikke jeg allverdens oversikt over Nick Cave. Jeg har i det siste blitt fullstendig forelsket i The Cure. Just Like Heaven er helt, helt, helt fantastisk låt! Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hvem andre enn meg elsker Sigur Rós? Til disse; hvilket album er favorittalbumet deres? Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 "Hånd opp". Har elsket de siden jeg kjøpte 'Takk' i 2006. Er nok fortsatt det album jeg liker best, men det er tett etterfulgt av Ágætis Byrjun. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Samme her. Takk var albumet jeg hørte først, og står fortsatt som det sterkeste albumet i mine øyne. Tett etterfulgt av (). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå