edds Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ett ord til dere musikkfans; Familjen! Svensk elektro-pop. Deilig! Hør "Det Snurrar i min Skalle". Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eg ville berre dele denne med dykk. Vitamin String Quartet - Clocks Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fikk fatt i denne her en dag: Knall skive. Finnes også en Nigeria disco-funk special, den er også glimrende. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Herregud så bra Godspeed You! Black Emperor er. Tror jeg dør. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har egentlig aldri forstått meg på de. Jeg har mer sansen for sideprosjektet deres da. A Silver Mt. Zion som er definitivt verdt en lytt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg fant den sangen her på mobiltelefonen og er mildt sagt hektet. Noen som kan anbefale noe i samme gate? Freeloader - Pure Devotion: Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har den på mobilen selv: Noe av det styggeste jeg har hørt (Ikke veldig konstruktivt, men måtte bare kommentere) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som har noen erfaring med Rockshop.no? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) en kompis bestilte noen t-shorter derfra, han fikk det 2 uker etterpå tror jeg Endret 9. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg fant den sangen her på mobiltelefonen og er mildt sagt hektet. Noen som kan anbefale noe i samme gate?Freeloader - Pure Devotion: Husker jeg digga Freeloader for en god del år siden, men husker dessverre ikke noen sanger av dem i farta. EDIT: Nei faen, det var visst en sang som het Freeloader tror jeg som jeg digga. Det der ble litt for fjortis for meg, selv da. Endret 9. mai 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Badering Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Herregud så bra Godspeed You! Black Emperor er. Tror jeg dør. Så enig, så enig. Har hatt en skikkelig GY!BE-periode nå. De fantastiske oppbygningene, til det orgasmiske klimaksene er helt fantastiske Er ikke så keen på A Silver Mt. Zion som jeg er på GY!BE. De har en spennende sound, og sanger som God Bless Our Dead Marines gir gåsehud. Men de er ikke det samme som GY!BE! Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Favorittstykket mitt må være Sleep. Sinnnsykt rørende og kraftfullt. East Hastings er også nydelig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Herregud så bra Godspeed You! Black Emperor er. Tror jeg dør. Plater du sitter på? Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Visste ikke om noen andre steder å poste denne. Frank Zappa har en interessant teori om populærmusikkens utvikling siden 60-tallet. Synes dere også at det er noe i det han sier? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 en kompis bestilte noen t-shorter derfra, han fikk det 2 uker etterpå tror jeg Hvordan var dem? Er det sånn etter 2-3 vasker så begynner de og bytte farge eventuelt miste ansikt? Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Herregud så bra Godspeed You! Black Emperor er. Tror jeg dør. Plater du sitter på? Alle. Favoritt står mellom LYSFLATH og F#A#*infinity* Uten "Static" så hadde nok LYSFLATH vært favoritten. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Sleep er herlig i hvert fall. Elsker stemningen i sangen, alt ifra monologen i starten til klimakset. Mens man er inne GY!BE, kan jeg anbefale denne fantastiske, deprimerende og fascinerende filmen, akkompaniert av vår alles Godspeed You! Black Emperor. Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Så den nettopp, faktisk. Sinnsykt kult, AKKURAT sånne bilder jeg har hatt i hodet når jeg har hørt sangen. Sleep er muligens mitt favorittstykke musikk. Sånn alt i alt. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvilke album anbefaler dere av GY!BE og A Silver Mt. Zion? etter alle disse positive utsagnene ble jeg litt interessert Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har ikke hørt noe av A Silver Mt. Zion enda, men av GY!BE vil jeg kanskje i første omgang anbefale Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven. Det er det albumet jeg føler er mest tilgjengelig. F#A#*uendelighets-tegn* er også utrolig bra. Sjekk ut begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå