Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

:love:

Dream Theater kan ta seg en bolle.

Lenke til kommentar
Jeg fant nettopp tidenes side, musicovery.com. Det er omtrent som pandora, men her sier du hvilket humør du er i, og får musikk i forhold til det. Herlig måte å oppdage ny musikk på.
Genialt! :D

 

Hører på Sting nå . Kul musikk :)

Pandora er forresten bare for folk i USA nå. Funker ikke for oss i Norge :hrm:

 

Beklager dobbelpost :blush:

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Er det bare hos meg ein ikkje kan laste ned Violet Hill?

Jeg lastet den nettopp ned, men fikk det ikke helt til første gangen jeg prøvde. Grunnen var at i mailen jeg fikk, ble ikke den siste delen av linken oppfattet som en del av den klikkbare linken. Stresset en del med det, og følte meg ganske dum da jeg fant ut at løsningen var noe så enkelt som å klippe og lime linken.

 

Forøvrig en god låt i ekte Coldplay-ånd.

Lenke til kommentar
Er det bare hos meg ein ikkje kan laste ned Violet Hill?

Jeg lastet den nettopp ned, men fikk det ikke helt til første gangen jeg prøvde. Grunnen var at i mailen jeg fikk, ble ikke den siste delen av linken oppfattet som en del av den klikkbare linken. Stresset en del med det, og følte meg ganske dum da jeg fant ut at løsningen var noe så enkelt som å klippe og lime linken.

 

Forøvrig en god låt i ekte Coldplay-ånd.

Hehehehe. :blush:

Lenke til kommentar
Den nye låta til Coldplay (Violet Hill) kan lastes ned fra Coldplay.com, utrolig melodiøs og fin sang synes jeg. Gleder meg til resten av albumet!

 

Lover bra. Jeg hørte mye på Coldplay før, hvertfall i tiden rundt X&Y i 05. Hender jeg hører på de nå, blir som regel A Rush of Blood to the Head jeg setter på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...