Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei til 18-årsgrenser altså!

Nei til Faces Down altså! 18-årsgrenser er det beste som har skjedd verden siden ferdigoppskjærte brød.

Haha. Så snart jeg blir 18, skal jeg på alskens konserter. Bare fordi jeg kan. Det må jo være veldig deilig å slippe gale fjorten(og seksten)åringer på konsert! Men det er ennå to år til jeg blir 18.. :cry:

Lenke til kommentar
Joda, noen musikkvideoer er unektelig bra ("All Is Full of Love" med Björk, f.eks.). Kanskje det er mest latskap fra min side ^^

Den filmen der Björk spiller hovedrollen og står for musikken bør også oppleves. Kommer i farten ikke på hva den heter. Den gjorde inntrykk (men så husker jeg ikke navnet, da :blush: ).

Lenke til kommentar

Dancer in the Dark, heter den. Veldig bra film, til tross for at jeg måtte analysere den i hjemmeeksamen i fjor vår :)

 

Björk er rå: Fantastisk musikk (tidvis) og strålende skuespiller. Homogenic og Vespertine er de albumene jeg kan anbefale av henne, for de som er interesserte.

Lenke til kommentar
Dancer in the Dark, heter den. Veldig bra film, til tross for at jeg måtte analysere den i hjemmeeksamen i fjor vår :)

 

Björk er rå: Fantastisk musikk (tidvis) og strålende skuespiller. Homogenic og Vespertine er de albumene jeg kan anbefale av henne, for de som er interesserte.

Oi, analyse av Dancer in the Dark. Hmm, det hadde egentlig vært spennende å gjøre.

 

Hadde vært interessert om jeg ikke redan hadde hatt ganske grei oversikt over Björk. :)

 

Noen som har hørt Zeigeist?

Lenke til kommentar
Fått Paint It BLack av Rolling Stones på hjernen. Har de noe annet lignende eller?

 

Rolling Stones har massemassebra (: Spørs jo om du bare har hørt Paint it Black da, men sjekk ut:

- (I can't get no) Satisfaction

- Jumpin' Jack Flash

- Street Fighting Man

- Brown Sugar

- Symphaty for the Devil

- Start Me Up

- Honky Tonk Woman

- It's only Rock 'n Roll

- Gimme Shelter

- Can't You Hear Me Knocking

- Get Off Of My Cloud

- Tumbling Dice

 

Hvertfall sånn litt samme sound

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...