Equerm Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei til Faces Down altså! 18-årsgrenser er det beste som har skjedd verden siden ferdigoppskjærte brød. Jepp, å dra på en konsert uten å ha muligheten for å kunne kjøpe seg øl er det kjipeste som finnes Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Enig. 18-årsgrense er helt ok det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Enig. 18-årsgrense er helt ok det. Det er sånt vi hater når vi er 17, men elsker så snart vi er myndige. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Slim Cessna's Auto Club wins 2008! =O Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei til 18-årsgrenser altså! Nei til Faces Down altså! 18-årsgrenser er det beste som har skjedd verden siden ferdigoppskjærte brød. Haha. Så snart jeg blir 18, skal jeg på alskens konserter. Bare fordi jeg kan. Det må jo være veldig deilig å slippe gale fjorten(og seksten)åringer på konsert! Men det er ennå to år til jeg blir 18.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fått Paint It BLack av Rolling Stones på hjernen. Har de noe annet lignende eller? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Glint: Vakre saker! Eit av fleire gullband eg fann i anbefalingstråden din. Er det med den som med Jesus, at den vaknar til live att etter ei stund? Cipher er sjølvsagt handla inn og Slim Cessna's Auto Club skuffar som venta ikkje. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Håhååh, dæven! Den tråden har jeg fullstendig glemt. Snubla over et jævla kult demoband i helga, så det passer vel fint å lage en post om det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor er det så lite snakk om Kent på forumet? Jeg liker veldig godt "Dom som försvann" fra The Hjärta & Smärta EP Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor er det så lite snakk om Kent på forumet? Jeg liker veldig godt "Dom som försvann" fra The Hjärta & Smärta EP Ja, den er deilig skummel. Har du sett videoen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nei, jeg pleier ikke å se musikkvideoer. Jeg liker å nyte og assosiere musikken fritt uten å måtte forholde seg til en visuell kompanjong Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hehe. Ja, men noen musikkvideoer MÅ oppleves. Måten for eksempel Sigur Rós lager videoer. Oioi, det er så vakkert. Kaffe, sol, Sigur Rós og data. Det kan ikke bli bedre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Joda, noen musikkvideoer er unektelig bra ("All Is Full of Love" med Björk, f.eks.). Kanskje det er mest latskap fra min side ^^ Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Joda, noen musikkvideoer er unektelig bra ("All Is Full of Love" med Björk, f.eks.). Kanskje det er mest latskap fra min side ^^ Den filmen der Björk spiller hovedrollen og står for musikken bør også oppleves. Kommer i farten ikke på hva den heter. Den gjorde inntrykk (men så husker jeg ikke navnet, da ). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dancer in the Dark, heter den. Veldig bra film, til tross for at jeg måtte analysere den i hjemmeeksamen i fjor vår Björk er rå: Fantastisk musikk (tidvis) og strålende skuespiller. Homogenic og Vespertine er de albumene jeg kan anbefale av henne, for de som er interesserte. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dancer in the Dark, heter den. Veldig bra film, til tross for at jeg måtte analysere den i hjemmeeksamen i fjor vår Björk er rå: Fantastisk musikk (tidvis) og strålende skuespiller. Homogenic og Vespertine er de albumene jeg kan anbefale av henne, for de som er interesserte. Oi, analyse av Dancer in the Dark. Hmm, det hadde egentlig vært spennende å gjøre. Hadde vært interessert om jeg ikke redan hadde hatt ganske grei oversikt over Björk. Noen som har hørt Zeigeist? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen som hører på Motorpsycho her? Timothy's Monster jo helt absurd bra. Hadde bandet vært britiske/amerikanske hadde de hatt legendestatus i dagens musikkverden. The Golden Core = Blant tidenes beste låter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har ikke hørt altfor mye av Motorpsycho, men tenkte å få de med meg under Roskilde til sommeren. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fått Paint It BLack av Rolling Stones på hjernen. Har de noe annet lignende eller? Rolling Stones har massemassebra (: Spørs jo om du bare har hørt Paint it Black da, men sjekk ut: - (I can't get no) Satisfaction - Jumpin' Jack Flash - Street Fighting Man - Brown Sugar - Symphaty for the Devil - Start Me Up - Honky Tonk Woman - It's only Rock 'n Roll - Gimme Shelter - Can't You Hear Me Knocking - Get Off Of My Cloud - Tumbling Dice Hvertfall sånn litt samme sound Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Og min favoritt: Play with fire. (Dog litt annen sound) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå