TheExcalibur Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Noen her egentlig som hører på Final Fantasy musikk? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har spillmusikken til Final Fantasy VII i hylla (fire CD-er). Helt utrolig strålende musikk. Bare synd den er i midi-liknende kvalitet, hadde gjort seg med et fullgodt orkester. På den annen side er den spinkle kvaliteten sjarmerende, da det faktisk er slik musikken var i selve spillet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 King Crimson, anyone? In The Court... albumet er jo fantastisk! Glimrende skive. Tittellåta og Epitaph er epics så det holder. Egentlig hele skiva Enig. Tjalla - Har bare såvidt fått hørt igjennom Red, men liker det godt så langt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 King Crimson, anyone? In The Court... albumet er jo fantastisk! Personlig må jeg si at jeg setter Red høyere enn Court. Enig, men for meg gjekk det fortare å like in the court enn red, men når eg hadde høyrt litt meir på red gjekk det opp for meg kor bra red faktisk var, uansett så er begge knall album som absolut kommer på top 20 av albumfavorittene mine. Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Wow. Red vokser virkelig på meg. Veldig enig med deg xersess, Court likte jeg fra første stund, men Red imponerte ikke til samme grad. Dette endres as we speak, sang for sang... *høre mer* Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 Starless er endeløst fantastisk! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har spillmusikken til Final Fantasy VII i hylla (fire CD-er). Helt utrolig strålende musikk. Bare synd den er i midi-liknende kvalitet, hadde gjort seg med et fullgodt orkester. På den annen side er den spinkle kvaliteten sjarmerende, da det faktisk er slik musikken var i selve spillet. Har selv den samme boksen (FF7), og i tillegg musikken til FF8 - dvs. det er egentlig samboeren sine CD-er :-) Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Starless er endeløst fantastisk! Ja herregud. Første sangen som virkelig skilte seg ut på Red-plata. Utrolig låt! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 <3 Fra filmen Babel. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Starless er endeløst fantastisk! Ja herregud. Første sangen som virkelig skilte seg ut på Red-plata. Utrolig låt! åjada, den gav eit veldig bra førsteintrykk på meg og. Fallen Angel er også ein flott sang i samme gata, legg godt merke til det flotte acoustiske gitarspelet som går i bakgrunnen mens vokalen går. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Starless er endeløst fantastisk! Ja herregud. Første sangen som virkelig skilte seg ut på Red-plata. Utrolig låt! Ja, vill låt. Elsker basstonen i sangen og det tar helt av når trommene kommer tilbake rundt 6.40 for å ikke snakk om orgasmen rundt 7.44. Sinnsykt trøkk. Kan forøvrig anbefale folk å sjekke ut "mellotron revival"-sjangren som dukket opp på 90-tallet blant annet i Sverige, med band som Anekdoten og Änglagård. Red blir betrakta som Bibelen i de traktene. Anekdoten - Nucleus Endret 11. april 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 King Crimson er vakkert rett og slett. Jeg er hodestups forelska i sangene "Epitaph" og "Nuages". Noe av det herligste jeg har hørt musikkmessig, for meg ligger det der oppe i skyene sammen med Pink Floyds "Echoes" og Funkadelics "Maggot Brain" (som jeg forøvrig elsker høyt og det er eargasm på det sterkeste for meg). Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Disse er noen islandske venner av meg, de har varmet opp for Daft punk og vært på turne i Norge. Lurte på om noen her har sett dem live? http://youtube.com/results?search_query=ul...mp;search_type= myspace.com/umtbs Er kjent for en utrolig trøkk på scenen, sangeren løper ofte rundt og klatrer på høytalerne o.l. Elsker dem live, er så syk stemning. Et av islands beste band spør du meg. Men som sagt, har noen her inne sett dem? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 ...Noen? Flott album, men det trenger virkelig mye tid å venne seg til. Høres ut som en grusom hasjrus-kakofoni i begynnelsen, men etterhvert åpenbarer det seg som dritkult album! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Katzenjammer er så fantastisk! De varma opp for hayseed. Hør "A bar in Amsterdam". http://www11.nrk.no/urort/user/default.aspx?id=20210 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Vet de er fantastiske. Hørte de på radioen i vinter, digger "A Bar in Amsterdam" ^^ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 http://www.peterbe.com/plog/Trout-Mask-Rep...ask_Replica.jpg...Noen? Flott album, men det trenger virkelig mye tid å venne seg til. Høres ut som en grusom hasjrus-kakofoni i begynnelsen, men etterhvert åpenbarer det seg som dritkult album! Spenstig album. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 http://www.peterbe.com/plog/Trout-Mask-Rep...ask_Replica.jpg...Noen? Flott album, men det trenger virkelig mye tid å venne seg til. Høres ut som en grusom hasjrus-kakofoni i begynnelsen, men etterhvert åpenbarer det seg som dritkult album! Spenstig album. Det er i grunn det eneste Beefheart-albumet jeg ikke klarer å høre på i ett strekk. Syns det blir for mye piggtråd og for lite balsam. Safe As Milk og Lick My Decals Off, Baby er mer i mine gate. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Hei jeg har fått en stor kjærlighet for The killers, spesielt Sawdust albummet og Hot Fuzz. Noen artister som spiller lignende musikk? takker for svar:) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Musikkportalen til Prisguide.no har fått ny forside! http://prisguide.kulturo.no/musikk.html Hva syns dere? Det er flere sjangerinndelinger også, som man kan komme til ved å gå inn på "Alle sjangre". Endringen ble utført av dimdal. Bra jobba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå