TheExcalibur Skrevet 1. april 2008 Rapporter Del Skrevet 1. april 2008 Sånn her tenkte jeg meg: http://youtube.com/watch?v=2Yjd5uhI5hI Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er inne i en klassisk periode igjen, og leter etter mer herligheter å høre på. Har forelska meg i Gioachino Rossinis "Wilhelm Tell", Edvard Griegs "Peer Gynt", Bedrich Smetanas "Vltava" og Niccoloò Paganinis "Caprice for violin solo in A minor", for ikke å glemme Franz Lehárs "Czardas". Er mye annet jeg elsker også, men for øyeblikket går det mest i de nevnte sangene / musikk fra de nevnte stykkene / operaene / hva enn det er. Ut i fra det jeg har nevnt her og nå, har noen der ute noen forslag til hva annet jeg evt. kan like? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. april 2008 Rapporter Del Skrevet 2. april 2008 Hmmm, jeg liker også noe klassisk. Bach for eksempel Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 To grupper jeg vil at folket skal sjekke ut. pg.lost med Yes I Am, og eaststrikewest. Begge to befinner seg i post-rock, og burde gli godt inn til de som har sansen for EITS, GY!BE, Mogwai eller hva det enn måtte være. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 3. april 2008 Rapporter Del Skrevet 3. april 2008 Får reklamere litt da Imagine The Green Soil Vi har felles kjente Og til musikken: Jeg liker veldig godt musikken deres, gir Meshuggah vibber, spesielt i starten. Clean vokalen er grei nok, men fæl skriking, veldig wannabee inflames aktig. Spent på å få høre mer fra dere. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Klaus Dinger fra Neu! døde for to uker siden. Nå er det bare bandkamerat Michael Rother som fremdeles lever. Dette er trist, kommer til å høre mye på Neu! idag. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Får reklamere litt da Imagine The Green Soil Vi har felles kjente Og til musikken: Jeg liker veldig godt musikken deres, gir Meshuggah vibber, spesielt i starten. Clean vokalen er grei nok, men fæl skriking, veldig wannabee inflames aktig. Spent på å få høre mer fra dere. Har to sanger til klare, skal vel starte innspilling snart! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Noen som har hørt om / liker Atari Teenage Riot og The Shizit her? Med andre ord: Digital hardcore-musikk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg har Ten og Vs. av Pearl Jam, er det noen andre jeg burde anskaffe meg? Og når det gjelder U2 live-DVDer; Jeg har Zoo TV, Rattle and Hum og The Joshua Tree, noen andre som er verdt å anskaffe? (ikke si popmart, for den har fattern) Bumper mens jeg fortsatt husker på det Det må da være U2 og Pearl Jam fans på forumet, som har noe vetugt å si om dette? Jeg har de U2-dvdene du nevner. Flotte de Men du kan jo sjekke ut nyere U2-dvder? Slane Castle er jo helt enorm. U2 på hjemmebane foran 85.000 irer. Tror jeg aldri har sett/hørt bedre publikum på en musikk-dvd før. Anbefales veldig Chicago-dvdn fra Vertigo-touren er også kanonbra. Kjøpte meg Vertigo Tour: Live from Chicago, tenker å se den i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Sitter å hører på det nye albumet til R.E.M. nå, Accelerate. Liker nok de gamle albuma best, men fortsatt meget bra Liker du R.E.M. så er det bare å løp og kjøp. Vil beskrive albumet som litt tyngre og raskere R.E.M. Soundet ligner kanskje litt på låta "Orange crush" fra albumet "Green". Sjekk ut singelen "Supernatural Superserious" om man ikke har hørt den enda! Nettopp hørt igjen albumet nå, og den jeg umiddelbart likte best er "Until The Day Is Done". Er ikke sånn kjempemegastor fan av R.E.M., men jeg koser meg godt med musikken deres, og jeg må si meg enig i at de gamle albumene er bedre, men albumet var helt greit. Rekner med det kommer til å bli bedre etter fler gjennomhøringer. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Noen som har noe folk rock/punk ala Flogging molly og Dropkick murphys til meg? plix? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Noen som har noe folk rock/punk ala Flogging molly og Dropkick murphys til meg? plix? Uten at jeg går god for at alt dette her er korrekt, men last.fm virker som om de kan sakene sine. Flogging Molly similar artists. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) The Pogues! Uten de hadde det sannsynligvis ikke vært noen Dropkick Murphy eller Flogging Molly. Se filmen hos Youtube Kudos til Shane McGowan for å være den styggeste vokalisten i et band ever Endret 7. april 2008 av tjalla Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Noen som har hørt om / liker Atari Teenage Riot og The Shizit her? Med andre ord: Digital hardcore-musikk. Atari Teenage Riot er skambra! The Shizit har jeg ikke hørt, men det skal definitivt sjekkes ut, Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 The Shizit er veldig rå. Sjekk ut Soundtrack for the Revolution. Har hørt et album av Atari Teenage Riot og det ga mersmak Alec Empires soloalbum som kom ut nylig har jeg også hørt, men husker det ikke helt (hører på altfor mye musikk), så det må sjekkes ut igjen. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har noe folk rock/punk ala Flogging molly og Dropkick murphys til meg? plix? Blood or Whiskey og The Tossers må nevnes, i tillegg til The Pogues... Ellers så vil jeg anbefale Bøyen Beng for litt norsk punk me fele i hvertfall Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Ville bare dele denne med dere, for den er så forbanna herlig. Digger absolutt alt med hele sangen, men synes spesielt pianospillinga skiller seg ut. INXS - Mystify Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
edds Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 King Crimson, anyone? In The Court... albumet er jo fantastisk! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 King Crimson, anyone? In The Court... albumet er jo fantastisk! Personlig må jeg si at jeg setter Red høyere enn Court. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2008 Rapporter Del Skrevet 9. april 2008 King Crimson, anyone? In The Court... albumet er jo fantastisk! Glimrende skive. Tittellåta og Epitaph er epics så det holder. Egentlig hele skiva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå