Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!

Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, er mest kjent med The Flying Club Cup som kom ut i fjor. Veldig god og fengende musikk, spør du meg. Favorittlåta er "A Sunday Smile."

Ja! Deilig musikk. Jeg liker best "Nantes". Men plata er jo fenomenal.

Jeg er hakket mer begeistret for Gulag Orkestar enn The Flying Club Cup, men begge platene er knall. Gleder meg til Øya :D

Lenke til kommentar
Jeg synes Sondre Lerche er undervurdert. Albumet "Phantom Punch" oser jo av kvalitet! Digger det!

Så herlig at du skulle nevne Sondre! (sjekk brukernavnet mitt!)

Vel, jeg liker aller best Duper Sessions. En herlig plate for sene sommerkvelder. Jeg har sett Sondre live to ganger! Noen andre?

Lenke til kommentar
Er det noen som har hørt mye på det nye gratisalbumet Ghosts fra Nine Inch Nails? Jeg prøver å finne det beste på albumet og tror jeg har kommet frem til at det er best fra spor 24 og utover. Noen som har andre godbiter?

Ettersom albumet er såpass enormt og jeg har hørt på en god del andre ting i samme tidsperiode, er det vanskelig å finne noen umiddelbar kjennskap til noe som helst på det. Jeg må nok høre flere ganger til på det, men jeg liker helt klart spor 1 best hittil. Pianoet er veldig mørkt og stemningsfullt.

Lenke til kommentar
Jeg har Ten og Vs. av Pearl Jam, er det noen andre jeg burde anskaffe meg? :)

Og når det gjelder U2 live-DVDer; Jeg har Zoo TV, Rattle and Hum og The Joshua Tree, noen andre som er verdt å anskaffe? (ikke si popmart, for den har fattern)

Bumper mens jeg fortsatt husker på det :)

Det må da være U2 og Pearl Jam fans på forumet, som har noe vetugt å si om dette? :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...