edds Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes Sondre Lerche er undervurdert. Albumet "Phantom Punch" oser jo av kvalitet! Digger det! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg liker Sondre Lerche. Han er rask og god på gitaren sin. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg liker Sondre Lerche. Han er rask og god på gitaren sin. Ja, god på gitaren det er han, men liker han ikke noe spessielt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg hater hodet hans enda mer enn musikken. Hold det i RO, din sklikødd. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, er mest kjent med The Flying Club Cup som kom ut i fjor. Veldig god og fengende musikk, spør du meg. Favorittlåta er "A Sunday Smile." Ja! Deilig musikk. Jeg liker best "Nantes". Men plata er jo fenomenal. Jeg er hakket mer begeistret for Gulag Orkestar enn The Flying Club Cup, men begge platene er knall. Gleder meg til Øya Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 FyttiHELVETE, jeg gleder meg til denne plata. O M G Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Den blir total awesomeness. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Blir årets. Sorry, Meshuggah og Cynic(?). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Aiai, steady. Okay, hvis det blir messing mot springande folk i coldorado i denne òg, så er det greit. Årets. SO PEOPLE OF COLDORADO!! RUN FAR! RUN AWAY! Endret 25. mars 2008 av KimNK Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Særriøst. Alle de nye låtene jeg har hørt var mer fantastisk enn en femåring. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Mange har du hatt fingra i 'a lizm? Americadio og This Land...? Oh, there goes Munley..!? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har Ten og Vs. av Pearl Jam, er det noen andre jeg burde anskaffe meg? Og når det gjelder U2 live-DVDer; Jeg har Zoo TV, Rattle and Hum og The Joshua Tree, noen andre som er verdt å anskaffe? (ikke si popmart, for den har fattern) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Mange har du hatt fingra i 'a lizm?Americadio og This Land...? Oh, there goes Munley..!? + Children of the Lord, Ladies in the Know og to andre jeg aldri fikk med meg navnet på. Jo, detta blir årets. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Er det noen som har hørt mye på det nye gratisalbumet Ghosts fra Nine Inch Nails? Jeg prøver å finne det beste på albumet og tror jeg har kommet frem til at det er best fra spor 24 og utover. Noen som har andre godbiter? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg synes Sondre Lerche er undervurdert. Albumet "Phantom Punch" oser jo av kvalitet! Digger det! Så herlig at du skulle nevne Sondre! (sjekk brukernavnet mitt!) Vel, jeg liker aller best Duper Sessions. En herlig plate for sene sommerkvelder. Jeg har sett Sondre live to ganger! Noen andre? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Er det noen som har hørt mye på det nye gratisalbumet Ghosts fra Nine Inch Nails? Jeg prøver å finne det beste på albumet og tror jeg har kommet frem til at det er best fra spor 24 og utover. Noen som har andre godbiter? Ettersom albumet er såpass enormt og jeg har hørt på en god del andre ting i samme tidsperiode, er det vanskelig å finne noen umiddelbar kjennskap til noe som helst på det. Jeg må nok høre flere ganger til på det, men jeg liker helt klart spor 1 best hittil. Pianoet er veldig mørkt og stemningsfullt. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Se filmen hos Youtube Fra soundtracket til The Departed. Alvorlig kult. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Den filmen er bra. Bare synd at alle hovedpersonene dør da. Endret 26. mars 2008 av cun Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg liker Sondre Lerche. Han er rask og god på gitaren sin. Han er så gossin! Har ikke hørt så mye av musikken, men selve gutten har utstråling til tusen. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg har Ten og Vs. av Pearl Jam, er det noen andre jeg burde anskaffe meg? Og når det gjelder U2 live-DVDer; Jeg har Zoo TV, Rattle and Hum og The Joshua Tree, noen andre som er verdt å anskaffe? (ikke si popmart, for den har fattern) Bumper mens jeg fortsatt husker på det Det må da være U2 og Pearl Jam fans på forumet, som har noe vetugt å si om dette? Endret 26. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå