Datasmurf Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Herlig den, men for øyeblikket er jeg helt forelska i Skunk Anansies fjerde spor fra albumet Paranoid and Sunburnt (fra '95), "Little Baby Swastikkka". Den gir meg alt jeg trenger egentlig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 The B52s - Rock Lobster! Utrolig merkelig men samtidig utrolig kul Lenke til kommentar
someOen Skrevet 17. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2008 Se filmen hos Youtube Jeg liker denne musikkvideoen. Kul sang og. Hører på den en del for tiden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=517751 God bedring Euroboy, håper du blir frisk til kongeparkgigen i mai Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 20. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som har hørt Eric Johnson? Jeg har forelsket meg fullstendig i en låt som heter "Manhattan", men han har en del andre godbiter også.. I tillegg oppdaget jeg en ekstremt god cover av samme låt, av en brasilianer kalt Gustavo Guerra! Se filmen hos Youtube Kanskje noen har tips om andre artister som har samme sound og følelse? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 The B52s - Rock Lobster! De har en del funky. Anbefal meg et album. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 The B52s - Rock Lobster! De har en del funky. Anbefal meg et album. Nå har jeg ikke hørt så altfor mye av dem, men The B52's - The B52's kan anbefales. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg er på desperat jakt etter andre som liker Håkan Hellström. Noen som har hørt om/liker Håkan? Jeg blir til tider ledd ut og pekt nese på av mine bekjente pga min smak. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Av en eller annen grunn faller jeg ofte for japanske komponister som lager musikk til tegneserier og spill. Noen som vet om en som driver med klassisk og synth i tillegg? For det er ofte det de driver med. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 http://www.myspace.com/slimcessnasautoclub Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Det der blir höydare. Skal eg vedde på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg er på desperat jakt etter andre som liker Håkan Hellström. Noen som har hørt om/liker Håkan? Jeg blir til tider ledd ut og pekt nese på av mine bekjente pga min smak. Jeg liker Håkan, samme gjør mamma og pappa. Kan dog ikke komme på at noen av kompisene mine gjør det, men jeg har ikke fått pes for å høre på det eller spille det heller. I alle fall ikke som jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg er på desperat jakt etter andre som liker Håkan Hellström. Noen som har hørt om/liker Håkan? Jeg blir til tider ledd ut og pekt nese på av mine bekjente pga min smak. Jeg liker Håkan, samme gjør mamma og pappa. Kan dog ikke komme på at noen av kompisene mine gjør det, men jeg har ikke fått pes for å høre på det eller spille det heller. I alle fall ikke som jeg kan komme på. Hehe, bra det er andre som hører på. Nei, jeg har bedre musikksmak enn de aller fleste (mener jeg i alle fall selv). Hørte gjennom alle platene jeg har i dag. Fy søren, så deilig musikk han lager. Herlig fyr. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg er på desperat jakt etter andre som liker Håkan Hellström. Noen som har hørt om/liker Håkan?Joa. Han har noen godsanger. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Før jeg tilfeldigvis dumpa bort i Alter Bridge, hadde jeg aldri hørt om dem engang. Alter Bridge består hovedsakelig av gamle Creed medlemmer, men med ny vokalist. Noen som har noe forhold eller mening om de? Hvis du ikke har hørt dem før, skjekk ut: Myspace: http://www.myspace.com/alterbridge Hjemmeside: http://www.alterbridge.com/ 2008 2004 Endret 23. mars 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Hører en del på Jack Johnson i det siste, noen flere som liker han? Taylor er spesielt fint, er jo ikke noe minus at han har en veldig humoristisk instilling til ting og Se filmen hos Youtube Hm gjorde jeg noe galt med youtube linken? Endret 24. mars 2008 av Keylar Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 24. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2008 Sitter å hører på Shiro Sagisu. Komponisten til Soundtracken til Bleach. Hvis noen liker sånn japansk komponert musikk som final fantasy og sånt bør dere sjekke ut han. Jeg synes det er noe bra han lager. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som har hørt Beirut? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, er mest kjent med The Flying Club Cup som kom ut i fjor. Veldig god og fengende musikk, spør du meg. Favorittlåta er "A Sunday Smile." Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Ja, er mest kjent med The Flying Club Cup som kom ut i fjor. Veldig god og fengende musikk, spør du meg. Favorittlåta er "A Sunday Smile." Ja! Deilig musikk. Jeg liker best "Nantes". Men plata er jo fenomenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå