Datasmurf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fikk Ida Marias "Stella" på 7" idag, og på b-siden var det to særdeles spesielle utgaver av et par sanger jeg hadde hørt før. Det er liksom ikke stemmen jeg kjenner fra Ida Maria, men det var ikke akkurat dårlig, selv om det høres ut som en jentunge som synger eller noe sånt. Er uansett helt hekta på "Small People's Smiles" nå, har ingenting i mot å reise meg hvert 6-7. minutt for å sette stiften tilbake på start på platespilleren og sette på de to spora på side b. Det at vinylen er blå, er også digg ^^ Tror jeg må rippe den når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har forelska meg i Kingdom Of Heaven musikken jeg. Fikk OST en i dag Sånn arabisk klassisk musikk. Bare elsk da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har forelska meg i Kingdom Of Heaven musikken jeg. Fikk OST en i dag Sånn arabisk klassisk musikk. Bare elsk da. Fin den ja. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Spesielt sangen To Jerusalem. Det sier jo seg selv.^^ Endret 11. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Se filmen hos Youtube Massive Attack.. Me likes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Tom Petty - Free Fallin syns denne er litt kul jeg Se filmen hos Youtube Endret 11. mars 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Digg låt det. Men mange amerikanske mainstream videomakere er elendige på symbolikk i videoene sine. De må på død og liv ha en linjær handling i videoen. Det er så utrolig kjedelig!!...ngh! Endret 11. mars 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Musikkvideoer generelt er kjedelige. De som faktisk er interessanne å se på er de hvor du faktisk ser bandet spille musikken (musikkvideoer for solo-artister er uansett møkk-kjedelige) og har null handling. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Denne dama er simpelthen über. Takk for at det fremdeles finnes store overraskelser der ute. Kjære Sia, hvor var du i mitt liv i da du ga ut dette albumet i 2004? (Ps...Dette er en bra video ) Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har i det siste blitt sykt hekta på folke/komedie duoen Flight of The Conchords. Er det noen som vet av noe lignende (stand-up/folk/komedie) Jenny Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sia er sykt chill, ja. Breath me er uendelig vakker! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Flight of the Conchords er vannvittig morsomt! Vet ikke helt om de passer inn i denne tråden, ettersom de fleste hører på dem pga. vitsene og ikke musikken. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Flight of the Conchords er vannvittig morsomt! Vet ikke helt om de passer inn i denne tråden, ettersom de fleste hører på dem pga. vitsene og ikke musikken. Ja, det stemmer vel. Men du kan vel ikke nekte på at begge er dyktige musikere..? *Og for de som er interessert i det samme spørsmålet jeg stilte; Stephen Lynch* Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det kan jeg ikke nekte for. De har spilt mange ting jeg synes er veldig kule og interessante, for eksempel versmelodien på Pencils in the Wind og den helt sinnsyke Bowie Song, om jeg skulle nevne noen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Se filmen hos Youtube Massive Attack.. Me likes. Me too^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sia var utrolig bra, skikkelig chill. Selv er jeg helt hekta på "Karmacoma" av Massive Attack med Tricky. Syns sangen er skamdigg, og videoen er skikkelig rå den også! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fy pokker. Stray Cats er noe av det beste innen musikk. La meg presentere noen låter: Se filmen hos Youtube "Rock This Town". Herlig låt. Se filmen hos Youtube *Nynne* "Stray cat strut, I'm a ladies cat!" Se filmen hos Youtube Denne låta har jeg hørt på fantastisk mange ganger. "(She's) Sexy + 17" Denne live-versjonen av "Rumble in Brighton" er sinnsykt tøff synes nå jeg. Rockabilly er gode saker. Lenke til kommentar
Vidi Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Noen andre som forsøker å bestille billetter til Cohen-konserten på billettservice? Sjekk ditt kjøp Du kan prøve igjen eller kontakte Billettservice Callsenter på telefon 815 33 133, hverdager fra 09:00 til 17:00, lørdag fra 10:00 til 14:00. Hva er dette for noe tull?? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Oh yeah! "Ether Song" av Turin Brakes vokser på meg hver gang jeg hører den. Her er en liveversjon: Lenke til kommentar
Seian Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Se filmen hos Youtube Hva annet bedre å få tiden til å gå enn denne glemte juvelen fra 2000. Chicane med Saltwater. Schläger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå