Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke plater anbefales av Motorpsycho?

Demon Box er veldig bra, selv i internasjonal sammenheng. Det samme gjelder vel også oppfølgeren Timothy's Monster, og de tre platene som avrunda nittitallet er neimen ikke snaue de heller.

 

Personlig falt jeg av Motorspycho-lasset etter Let Them Eat Cake, der de gikk fra å være et vindskeivt bråkebøtteband til noe annet og mykere. Greit med mykhet, men albumet falt ikke i smak, og etter det har jeg ikke fulgt med på utviklingen deres.

 

Edit: Retta en liten skrivefeil.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

Ryktene sier at DJ Stalin kommer til Trondheim første helg i april og at det vil dukke opp et splitter nytt studioalbum! Ryktene har svirret rundt i det siste om DJ virkelig har tenkt å slippe del to i den planlagte Zeh Konzeptz-trilogien, hvor DJ Stalin goes noise var den første skiva, men DJ har ikke gitt noen pekepinn om at DJ Stalin goes classical virkelig er neste album ut. Det har vært stille fra DJ Stalin siden høsten 2006, så det blir spennende å se hva som kommer til å skje rundt den 4. april. Vi på diskusjon.no følger med og lover dere full dekning av alle hendelser rundt DJ Stalin i den kommende tiden!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Liker Queen jeg!

 

Noen som har forslag til hvilke steder jeg kan finne Queen-album billigst mulig? Skal kjøpe komplett samling, først og fremst alle "vanlige" album, og deretter samlealbum.

 

Dette er hos cdon.com, uten et eneste samlelabum.

Elsk :love:

 

 

 

Koster flesk, men er nok verdt det

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...