Matsemann Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vet ikke om dette er riktig tråd men jeg tar en sjanse. Jeg trenger en lang og irriterende sang for bruk til vekkerklokke på PC-en. Noen forslag? Jeg bruker Patience av Guns N' Roses, og jeg må opp kvart på seks om morgenen for å rekke skolebussen. Godt tips til bråkete sang? Neeeei... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen her som liker Moby eller?Moby er knall! Play er favorittalbumet mitt. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk for tipset. Noen som skal se Sigur Rós på Øya i år? Mye mulig. Jeg har sett dem to ganger før, en gang på Roskilde og en gang i Oslo konserthus, begge gangene var fantastiske! De har et ganske kult live-show med forheng og lyseffekter. På Roskilde hadde de også et korps med seg på Se Lest som gikk rundt på scenen Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Noen her som har vært på Tiesto in Consert? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvorfor handler det om dop så mye i hardstyle ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hvor lang tid kan det ta å sende en CD? Det er 1,5 måneder siden jeg bestilte "HAGALAZ RUNEDANCE - Friggas Web" fra The End Records, og det siste jeg hørte fra de var for litt over en måned siden om at de måtte "verifye card number". Det kan da umulig ta så lang tid?! *lett frustrert og vil ha CDen sin* Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Liker band som Red hot chili peppers, Foo fighters osv godt. Anbefalinger av rocke band noen? ikke klassisk Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 *lett frustrert og vil ha CDen sin* Uff, jeg har bestillt ting fra amazon som også skulle ha kommet. Det kommer vel til slutt tenker jeg. Det sies at man skal vente femten dager kommer det ikke da så skal man klage. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Liker band som Red hot chili peppers, Foo fighters osv godt. Anbefalinger av rocke band noen? ikke klassisk Rage Against the Machine, Audioslave, Queens of the Stone Age. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Åhåhå. Digg band. Får skikkelig sommerfølelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sublime er herlig ja. Har ikke hørt de på lenge. Tror jeg skal ta med meg CDen neste gang jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ahhh Sublime, ja. Husker jeg hadde den samlecden med den bikkja utapå. Tror dog den (cden altså, ikke hunden) har vandret heden. "My dad was a rolling, rolling stone. He rolled away one day, and he never came home" Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Liker best soundtrack til Final Fantasy jeg. Så mystisk, spesielt og genialt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, er den samle-CDen jeg har selv. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Evt den kuleste låta de lagde Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg kan Jokke og Valentinerne på Gitar jeg. Gutta. Kul den da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg hater Jokke. Det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg hater Jokke. Det gjør ikke jeg. Men jeg gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå