Geir M Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Vet ikke om dette er riktig tråd men jeg tar en sjanse. Jeg trenger en lang og irriterende sang for bruk til vekkerklokke på PC-en. Noen forslag? Endret 26. februar 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Merzbow - Hair Gun Den burde gjøre susen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om dette er riktig tråd men jeg tar en sjanse. Jeg trenger en lang og irriterende sang for bruk til vekkerklokke på PC-en. Noen forslag? Jeg bruker faktisk Slayer - Raining Blood som vekkerklokke på mobilen, og jeg skal love deg at det får meg opp, hvertfall etter den alarmerende introen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Merzbow - Hair Gun Den burde gjøre susen. Han kommer jo til å hate sangen etterhvert :----( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om dette er riktig tråd men jeg tar en sjanse. Jeg trenger en lang og irriterende sang for bruk til vekkerklokke på PC-en. Noen forslag? Selv bruker jeg "DJ Carpi - The Power Of Pleasure (Hard Nature Inc Remix)". Lettere irriterende, bråker lett og får meg opp for å skru den av ^^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om dette er riktig tråd men jeg tar en sjanse. Jeg trenger en lang og irriterende sang for bruk til vekkerklokke på PC-en. Noen forslag? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som vet om black metal band som er litt som Satyricon. Så melodiøst. ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som vet om black metal band som er litt som Satyricon.Så melodiøst. ? Black N' Roll-aktig mener du? Alà Now, Diabolical? Sjekk ut I (Side-prosjektet til Abbath) og Vreid. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg oppdaget The Album Leaf i dag, og som storfan av både Sigur Rós og Explosions In The Sky var dette en fantastisk oppdagelse. Sitter og hører på Into The Blue Again plata nå og jeg blir bare mer og mer bergtatt. Vakkert! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Takk for tipset. Noen som skal se Sigur Rós på Øya i år? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dagens skive er The Queen is Dead av The Smiths. For en fantastisk skive, slår knockout på omtrent alt som har blitt gitt ut etter. Morrissey har en av verdens beste vokaler. Anbefales. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjøpte den nylig, men har strengt talt ikke kommet inn i den. The Killers har tatt for mye tid. Sam's Town er virkelig et sinnsykt godt album. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjøpte den nylig, men har strengt talt ikke kommet inn i den. The Killers har tatt for mye tid. Sam's Town er virkelig et sinnsykt godt album. The Killers går du lei av fort, husker jeg hørte konstant på Sam's Town høsten 2006, jeg lover deg, du går lei. Sjekk ut Smiths istedet for Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Først skal jeg høre på "Jeff Wayne's Musical Version of The War of The Worlds". Vinyl selvfølgelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Kjøpte den nylig, men har strengt talt ikke kommet inn i den. The Killers har tatt for mye tid. Sam's Town er virkelig et sinnsykt godt album. The Killers går du lei av fort, husker jeg hørte konstant på Sam's Town høsten 2006, jeg lover deg, du går lei. Sjekk ut Smiths istedet for Man blir lei det meste om man hører på det konstant, som du sier. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen her som liker Moby eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg gjør I alle fall Porcelain, Natural Blues og en jeg ikke kommer på navnet på Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Dagens skive er The Queen is Dead av The Smiths. For en fantastisk skive, slår knockout på omtrent alt som har blitt gitt ut etter. Morrissey har en av verdens beste vokaler. Anbefales. Må seie meg einig. TQID er, etter mi meining, det beste albumet The Smiths laga. Anbefalte spor på albumet er tittellåta, Frankly, Mr.Shankly, Cemetary Gates, Bigmouth Strikes Again, There Is A Light That Never Goes Out og Some Girls Are Bigger Than Others. Går aldri lei = 10/10. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg gjør smile.gifI alle fall Porcelain, Natural Blues og en jeg ikke kommer på navnet på tongue.gif Det er bra. Den tredje heter "Why does my heart feel so bad" Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Takk for tipset. Noen som skal se Sigur Rós på Øya i år? Jeg skal jeg skal! Gleder meg massssse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå