tjalla Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kiss til Norge Ja, rockens svar på Ole Ivars skal til Norge. Woopy Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes det er morsomt at de fremdeles holder på.... Om det ikke er så alt for dyre billetter, tar jeg nok turen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Så ja, Sigur Rós ligner litt, men ikke helt. Yeah! Meh. Edds.. Sjekk ut A Silver Mt. Zion du. Endret 20. februar 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Seian Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Edds.. Sjekk ut A Silver Mt. Zion du. Og God Is an Astronaut - Far From Refuge Aerial - The Sentinel Caspian - Enten You are the Conductor eller The Four Trees Mogwai - Happy Music for Happy People Mono - You Are There Red Sparowes skal også være i samma gata, men de har jeg ikke peiling på selv. Kan godt komme tilbake på det. Lenke til kommentar
edds Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Oi, takk for alle forslag! Likte veldig godt den du postet, Badering. Da utvidet jeg akkurat listen min en del. Post-rock, her kommer jeg. Har ikke tilgang til annet enn lastfm og youtube for øyeblikket, men alt skal sjekkes ut asap. takk igjen, folkens. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Det endelige bevis for at det ikke finnes noen gud. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes det er morsomt at de fremdeles holder på.... Om det ikke er så alt for dyre billetter, tar jeg nok turen. 650 + avgifter i Bergen, og 750 + avgifter i Oslo vis jeg ikke husker helt feil fra mailen som jeg saa fint slettet. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Moony - Dove: Hvorfor ble aldri denne en knallhit? http://www.myspace.com/moony2u Radioedit: Endret 21. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Å ha sett Kiss er jo ganske fett å skryte på seg da! De er jo dritstore, selv om jeg bare er fan av "hitsa". Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det endelige bevis for at det ikke finnes noen gud. Jada...De så ut som de koste seg. Etterpå kaster hun over telefonen og ringer sin bestis, han sukker, ruller over og krysser av for nummer 4567 i boken sin. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kiss til Norge Ja, rockens svar på Ole Ivars skal til Norge. Woopy Ole Ivars er i det minste underholdende. Det samme kan jeg ikke si om det jeg har hørt av Kiss. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Og God Is an Astronaut - Far From Refuge Her er en sang fra nevnte album. Anbefales virkelig til post-rock entusiaster som liker Explosions in the Sky og andre navngitte band i posten min ovenfor. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Det endelige bevis for at det ikke finnes noen gud. Tror det heller er stikk motsatt, sånn går det når man vanhelliger et sakrament (where's the passion?) :!: Nå har jeg aldri vært noen fan av KISS, blir for mye disco for min del. Angående post-rock så ligger det endel sanger ute her. Endret 21. februar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 For det første er det artig å se at en som visstnok har hatt sex med 4600(?) damer viser seg å være en dårlig knuller. Og for det andre; hvem i helvete gidder å pule til FOREIGNER? Fysj og fei, andrefondrei. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Nokre kameratar av meg fann ein Samle-CD på ei sjappe i Østerrike som heitte "Kinderpartyknuller"! HA HA HA drøyt Kinderparty-knuller Endret 21. februar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Seian Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Isn't it great when you find out that someone who represented sexuality in your childhood has a (much) smaller cock than your own? Hoho. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 fikk tak i The Knife fra Genesis, lenge siden jeg hadde hørt den, gir gode minner, første gang jeg hørte den var når en kompis fant frem noen LP'r fra faren sin, med en fet live versjon av den sangen, egentlig den enete Genesis sangen jeg liker Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Sitter å hører på Napalm Deaths debutskive Scum her nå, kort sagt herlig. Et av de få metal-banda jeg har sansen for, og at John Peel i sin tid hyllet bandet sier vel sitt egentlig. Liker at den plata (særlig den første halvdelen) har en så sterk hardcore sound over det hele. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Satyricon er bare best i black metal. Norske er de også. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå