Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bright Eyes er så digg. Oberst må være tidenes låtskriver! Synd jeg ikke var gammel nok til å se de når de spilte i Norge. =(

Det er jeg absolutt enig i. Har du hørt Amy In The White Coat? En av den nydeligste sanger noensinne lagd.

Det har jeg faktisk ikke, selvom jeg har det jeg trodde var alle skivene på pcn. Hvor er den fra?

Den er fra Noise Floor (Rarities: 1998-2005). Nummer tolv.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe av Digitalism? Tysk elektro/dance duo. Oppdaget det igår, veldig tøft. Litt sånn Justice/Daft Punk-ish.

 

Anbefales på det varmeste!

Hørte det, men dæven så langdrygt det var til tider. 22 låter fordelt på nesten en og en halv time ble nesten litt for langt for mine utrente dance-ører.

 

forresten - noen som hører på Aphex Twin her? Jeg er nyfrelst.

Er det noen nevnverdige plater jeg burde høre på?

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe av Digitalism? Tysk elektro/dance duo. Oppdaget det igår, veldig tøft. Litt sånn Justice/Daft Punk-ish.

 

Anbefales på det varmeste!

Hørte det, men dæven så langdrygt det var til tider. 22 låter fordelt på nesten en og en halv time ble nesten litt for langt for mine utrente dance-ører.

 

forresten - noen som hører på Aphex Twin her? Jeg er nyfrelst.

Er det noen nevnverdige plater jeg burde høre på?

 

Hmm, jeg har ikke helt bestemt meg enda. Selected Ambient Works 85-92 anbefales av de fleste, men det har jeg ikke fått hørt ordentlig på enda. Dette skal vist være roligere, ligger kanskje litt i navnet. Derimot kan jeg anbefale Richard D. James (albumet) på det varmeste. Hvis du er åpent for noe litt særere kan du høre på Drukqs.

 

Sanger du MÅ få med deg, som ikke nødvendigvis er på noen av de overnevnte albumene:

Windowlicker, Come To Daddy, Alberto Balsalm, Girl/boy song, og 4. De to siste er fra Richard D. James-albumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...