Opelduude Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har alltid lurt på hva slags musikk sånn som Dj splash er, hva slags sjanger går det under? Commercial trance ? Mener det er det sjangeren heter. er i alle fall innen sjangeren trance ! Takker Hold de kommentarene for deg selv, hver sin smak. Hvis tehcno er bråk så stikk å hør på metall Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvis tehcno er bråk så stikk å hør på metall So I am^^ ___ Sorry hvis uttalelsene mine gjorde at noen følte seg truffet. Var i et dårlig humør fra før, og jeg beklager. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nokon her som skal på Jimmy Eat World på Rockefeller (Oslo) 4. februar? I am I am I am!!! Then I see you there. Har kjørt bare JImmy Eat World på cd'spillern siden nyttår (kjøpte meg to nye cd'er med andre band på mandag, så nå hører jeg på dem for et par dager), og sett "Believe in what you want" et par ganger i uken. Gleder meg noe så sinnsykt Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Nokon her som skal på Jimmy Eat World på Rockefeller (Oslo) 4. februar? I am I am I am!!!Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å dratt, men har hverken tid, penger eller høy nok alder. Er ikke sånn overkjempesuperfan heller, så det går nok bra å sitte hjemme. Håper dere får en fin konsert. Edit: gjorde om du til dere. Endret 16. januar 2008 av dagr0z Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ten av Pearl Jam er jaggu meg en godskive, den står per dags dato som det definitive høydepunktet fra grunge/alternativ rock-perioden som herjet Statene tidlig på 90-tallet. Black, Jeremy, Alive...så utrolig mange godbiter. Legendariske låter du nevner der. Eddie Vedder vant Golden Globe foressten. For sangen Guarenteed for Seann Penn filmen Into the Wild Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 For et utrolig, utrolig chill band. Instrumentalt ftw. Videoen hører ikke til, men alle andre variantene jeg fant av låta var live. De skal forresten spille i Oslo i vår. Noen som har tenkt seg dit? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 er det stage dolls som har sangen der dei synger: i wanna kiss someone like you, and feel the way i do eller noke sånt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kelp - noe av det eneste jeg har igjen etter harddiskkræsjet mitt (selvfølgelig har jeg alle CDene hjemme) - er noe av det råeste jeg har hørt. Herlig, californisk surf-rock som minner litt om The Mermen og Dick Dale. Albumet "Underwater Journey" er rett og slett psykedelisk Man kan høre utdrag fra sangene på albumet her: http://cdbaby.com/cd/kelp Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Pain of Salvation er et av de få "flinkisprogbandene" jeg faktisk liker. Sangene "Pilgrim" og "People passing by" er knallbra. Dei har endel bra, og endel dårlig syns eg. Undertow er en sang eg hadde hørt over 600 ganger i Itunes for ei stund sia. ALVORLIG hekta på den. Når vokalisten tar etter sangen har bygd seg opp og han synger dei to versa her: Let me break Let me bleed Let me tear myself apart I need to breathe Let me lose my way Let me walk astray Maybe to proceed... Just let me bleed Let me drain Let me die Let me break the things I love I need to cry! Let me burn it all Let me take my fall Through the cleansing fire Now let me die Let me die... gir meg gåsehud langt nedover ryggen. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe, veldig enkel og rett fram tekst Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har Crematory fleire sanger som er rolige enn Perils of The Wind og Tale? var dårlig med respons. ingen som veit? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kaizers har kommet med en ny video. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Min yndlingsartist når jeg skal slappe av helt må være Ani difranco Spesielt sangen Cloud blood. Tror ikke det finnes noe roligere og mer avslappende en den sangen på høyt volum med litt rødvin I den sangen er forresten den beste gitarsoloen jeg har hørt i hele mitt liv Og den er spilt av en dame, noe som er veldig tøft Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hun har grepet på roen Julia Kent sampler sin cello selv over flere lag live. Vakkert og enkelt. Og langt fra standard og kjedelig klassisk musikk. Minner litt om Apocalyptica faktisk for de som har hørt dem. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 *shels Uten tvil det beste bandet jeg har oppdaget på lenge. Anbefales til alle dere som liker post-metal med akustisk vri på soundet. Heck, alle som liker god musikk. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som vet noe som er verdt og vite om Witchcraft, har fått litt sansen for dem. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 For et utrolig, utrolig chill band. Instrumentalt ftw.Ai, det der var digg. Ser for meg musikken passer perfekt å sovne til. Må sjekkes ut nærmere. Takk for tipset. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kaizers har kommet med en ny video. Ikke saa aller vaerst, men ikke like bra som tidligere verker. Skulle oenske at jeg hadde muligheten aa se dem naar de kommer til Oslo i mars. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Vet noen om band som spiller liknende musikk som denne og denne? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noen som har hørt om coverbandet High Hopes? Helt nydelig å høre på, spiller altså Pink Floyd, kjempegode på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå