Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokon her som skal på Jimmy Eat World på Rockefeller (Oslo) 4. februar? I am I am I am!!!

 

Then I see you there. Har kjørt bare JImmy Eat World på cd'spillern siden nyttår (kjøpte meg to nye cd'er med andre band på mandag, så nå hører jeg på dem for et par dager), og sett "Believe in what you want" et par ganger i uken. Gleder meg noe så sinnsykt

Lenke til kommentar
Nokon her som skal på Jimmy Eat World på Rockefeller (Oslo) 4. februar? I am I am I am!!!
Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å dratt, men har hverken tid, penger eller høy nok alder. Er ikke sånn overkjempesuperfan heller, så det går nok bra å sitte hjemme. Håper dere får en fin konsert. :)

 

Edit: gjorde om du til dere.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar
Ten av Pearl Jam er jaggu meg en godskive, den står per dags dato som det definitive høydepunktet fra grunge/alternativ rock-perioden som herjet Statene tidlig på 90-tallet.

 

Black, Jeremy, Alive...så utrolig mange godbiter.

 

Legendariske låter du nevner der.

 

Eddie Vedder vant Golden Globe foressten. For sangen Guarenteed for Seann Penn filmen Into the Wild

Lenke til kommentar
Pain of Salvation er et av de få "flinkisprogbandene" jeg faktisk liker. Sangene "Pilgrim" og "People passing by" er knallbra. :)

 

Dei har endel bra, og endel dårlig syns eg. Undertow er en sang eg hadde hørt over 600 ganger i Itunes for ei stund sia. ALVORLIG hekta på den. Når vokalisten tar etter sangen har bygd seg opp og han synger dei to versa her:

 

Let me break

Let me bleed

Let me tear myself apart I need to breathe

Let me lose my way

Let me walk astray

Maybe to proceed...

Just let me bleed

 

Let me drain

Let me die

Let me break the things I love I need to cry!

Let me burn it all

Let me take my fall

Through the cleansing fire

Now let me die

Let me die...

 

gir meg gåsehud langt nedover ryggen.

Lenke til kommentar

Min yndlingsartist når jeg skal slappe av helt må være Ani difranco :) Spesielt sangen Cloud blood. Tror ikke det finnes noe roligere og mer avslappende en den sangen på høyt volum med litt rødvin :) I den sangen er forresten den beste gitarsoloen jeg har hørt i hele mitt liv ;) Og den er spilt av en dame, noe som er veldig tøft :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...