Cuneax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Altså bråk, ikke musikk? Vær så snill, hold slike trolske kommentarer for deg selv. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg liker å være trolsk. Its my identity! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 It's just yourself screaming for attention. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Po-tay-to po-tah-to Alt jeg får med meg når jeg en skjelden gang hører en Trance/techno/datalagd "sang" er øreskjærende frekvenser :/ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg anbefaler deg å lese dette innlegget og ha følgende regel i mente: 1B. Tråder/poster opprettet for å latterliggjøre andres musikksmak eller favoritter regnes som trolling og vil bli stengt/slettet. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Altså bråk, ikke musikk? Tsk. Trance er da langt mindre bråk enn f.eks. noise, som til tross for navnet er en reell musikksjanger (en høyst særegen sjanger, dog). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Do erase Det er ganske fristende når du kommer med spammende innlegg som dette. Vennligst skjerp deg. Over til noe annet: I går fant jeg ut at Ferry Corsten lager ganske god musikk innen trance-/housesjangeren (albumet L.E.F.) Anbefales Endret 15. januar 2008 av cun Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Altså bråk, ikke musikk? Tsk. Trance er da langt mindre bråk enn f.eks. noise, som til tross for navnet er en reell musikksjanger (en høyst særegen sjanger, dog). Må nesten testes. Youtube? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Merzbow live: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 haha, sykt! Hadde vært moro å dratt det der på Flash Mob Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Masonna driver også med noise-musikk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og jeg som syns Kjartan Salvesen var jevli å høre på... nej, grusomt har fått en ny dimensjon. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det der er ikkje musikk. Ein treåring på synthesizer høyrest betre ut enn "Masonna" lol. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Huffa, visste ikke om den typen "musikk" jeg Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det der er ikkje musikk. Ein treåring på synthesizer høyrest betre ut enn "Masonna" lol. Enten du liker det eller ikke, så er det faktisk musikk Jeg er ingen fan av sjangeren selv (det blir litt for sært for min del), men jeg har ikke noe problem med at andre liker det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det der er ikkje musikk. Ein treåring på synthesizer høyrest betre ut enn "Masonna" lol. All lyd som er satt sammen på en bevisst måte er musikk. Om det Masonna og Merzbow er god musikk kan jeg ikke jammen ikke si. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noiseelementer i mer tradisjonell musikk er jo snadder (her stiller industrial sterkt). Også har vi jo white noise som Christian Fennesz (jepp, han er med på det nye Ulver-albumet) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har alltid lurt på hva slags musikk sånn som Dj splash er, hva slags sjanger går det under? Dance, helt klart. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 RETURN + STAGE DOLLS Sentrum Scene 16. februar En kombinasjon som aldri slår feil: Return og Stage Dolls! Begge band var norske åttitallsfenomener, men kom tilbake med album så sent som i 2004/2005. Det er likevel ingen tvil om at også de gamle låtene vil få sin plass denne kvelden, se ned for ”Bye Bye Johnny” og ”Love Don`t Bother Me” raskere enn du kan stave p-o-w-e-r-b-a-l-l-a-d-e. Bill. kr. 275,- + bill. avg. kr. 25,-. 18 år leg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå