dagr0z Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jadda, da blir det Deep Purple-konsert på meg i sommer! Har aldri hørt noe særlig på Deep Purple før, men har gått i anskaffelse av noen album nå, og musikken svinger jo hardt. Aiai, det blir fett. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Etter å ha hørt mye på både Heavy Rocks og Pink av Boris har jeg uendelig lyst til å se en konsert med dem. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Etter å ha hørt mye på både Heavy Rocks og Pink av Boris har jeg uendelig lyst til å se en konsert med dem. De og Gojira gjorde så jeg nesten dro på Roskilde i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fikk platespiller til jul og da var det 'baina vaien' ned i kjelleren for å finne vinylen til mamma og pappa som har støva ned i noen år. Det første jeg plukka ut, var LPen "In kommer Gösta", av Gösta Linderholm. Pappa sa at den var kjempebra, og spesielt sangen "Gamle Charlie Sjunger Blues". Jeg var litt skeptisk, men bestemte meg for å teste den før jeg satte meg ned med Pink Floyds "Animals", men jaggu fikk jeg meg en overraskelse. Er jo ganske bra dette. Litt humoristisk visesang eller noe - ikke helt sikker på sjangeren her, men det er definitivt hørbart! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hve betyr nummerene på last-fm? F. eks Kings of Leon 50 (Hva står 50 for?) Osv.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du har spilt av 50 sanger av Kings of Leon. Bra jobba. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Syns det er så rart. Føler jeg har spilt mye mer... Hva er det som er godt jobba? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Godt jobba fordi Kings of Leon er ganske bra, muligens? 50 sanger er en god del etter en uke. Det er vel en 2-3 timer sammensatt, kanskje. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen andre som liker Ladytron? Elektronisk, utrolig fett. Veldig glad i Beauty*2, International Dateline og Seventeen. Smakebit: Fra 2:10 og utover sitter jeg med konstant gåsehud. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva mener dere om Pain of Salvation? Har hørt litt på det i det siste, og de mer "rolige" låtene må jeg si er rimelig bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Pain of Salvation er et av de få "flinkisprogbandene" jeg faktisk liker. Sangene "Pilgrim" og "People passing by" er knallbra. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Sitter og hører igjennom Mothership for n'te gang nå. Fantastisk plate. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen andre som liker Ladytron? Elektronisk, utrolig fett. Veldig glad i Beauty*2, International Dateline og Seventeen. Smakebit: Fra 2:10 og utover sitter jeg med konstant gåsehud. Ladytron er tøft, Blue Jeans er min favorittlåt! Må få sjekka ut mer fra Ladytron ja Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Godt jobba fordi Kings of Leon er ganske bra, muligens? 50 sanger er en god del etter en uke. Det er vel en 2-3 timer sammensatt, kanskje. Hehe, ja. Det er et bra band ja. Tok egentlig bare et eksempel. Har tydeligvis hørt på de 73 ganger (tilsammen)... egentlig 100 ganger mer. Endret 26. desember 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen andre som liker Ladytron? Jeg liker veldig godt "Destroy Everything You Touch" (kanskje lite originalt, men pytt pytt) og jeg har prøvd å høre litt mer på Ladytron uten å bli bitt av basillen. Får vel prøve igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har bare hørt Seventeen av Ladytron, men den likte jeg også ganske godt. Burde kanskje prøve de ut når jeg er ferdig med all den gamle musikken jeg går gjennom nå. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen andre som liker Ladytron? Elektronisk, utrolig fett. Veldig glad i Beauty*2, International Dateline og Seventeen. Smakebit: Fra 2:10 og utover sitter jeg med konstant gåsehud. Destroy Everything You Touch er den første låten jeg hørte av de, og er den jeg kanskje setter fremst. Ladytron minner litt om Bertine Z faktisk. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dette året fikk jeg en plate av et band jeg aldri hadde hørt om før, nemlig "Modest Mouse". Albumet het "Good News For People Who Love Bad News", og fy pokker som det svinger til tider. Bare sjekk ut låta "Dance Hall". Tøft, tøft, tøft! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen andre som liker Ladytron? Elektronisk, utrolig fett. Veldig glad i Beauty*2, International Dateline og Seventeen. Smakebit: Fra 2:10 og utover sitter jeg med konstant gåsehud. De er OK, men jeg syns i grunn Alice in Videoland lager mer fengende electroclash. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hørte nettopp Téo & Téa av Jean Michel Jarre. Det er rett og slett utrolig å tenke på at han fyller 60 år på nyåret. Får en skikkelig "oldschool" bilspillfølelse av sangen: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå