xersess Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 noken som liker indie, eller art (helst gamal prog) rock? Selvsagt liker vi indie og prog (: Massegodbiter i Indie-genren. Interpol, Arctic Monkeys, Bloc Party f.eks nice, hva med cake? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kom over noen deilige sanger her om dagen: By Heart - Someone To Die For Death Cab for Cutie - Soul Meets Body Dette er vel alternative rock elns? Har lite peiling på område, men vil gjerne ha anbefalingeer til låter av samme kaliber. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Da kan jeg vel anbefale det meste av nevnte Death Cab for Cutie, ihvertfall fra "The Photo Album" og ut. Vakker musikk det der Så førsteskiva skal jeg ønske meg til jul altså? Nei, andreplata skal du ønske deg til jul: Revolutions per Minute. Skjønte at det ble kronologisk uryddig det innlegget, menmen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som har hørt The Stone Roses' selvtitulerte debutskive fra 89? Den er jo latterlig bra. "I Wanna be Adored" må jo være blant 80tallets aller beste låter. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som har hørt The Stone Roses' selvtitulerte debutskive fra 89? Den er jo latterlig bra. "I Wanna be Adored" må jo være blant 80tallets aller beste låter. Har den, og er enig! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Definitivt det viktigste britiske albumet de siste 20 årene. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nye Eagles-plata var faktisk overaskende bra. Herregud for noen tøffe sanger det var der, da. "Fast company, you're goin' nowhere". Lenke til kommentar
Binche Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Heisann, noen som hører på Antony and the Johnsons??? De fleste jeg kjenner synes vel det er litt for sær musikk, men jeg synes det er helt nydelig ^^ Endret 12. desember 2007 av Binche Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jepp, god artist. Spesielt låtene "Twilight" og "Atrocities" er knallbra Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Heisann, noen som hører på Antony and the Johnsons??? De fleste jeg kjenner synes vel det er litt for sær musikk, men jeg synes det er helt nydelig ^^ Åh, elsker musikken. Spesielt Fistful of love. Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Liker Antony and the Johnsons veldig godt jeg. Utrolig behagelig og passe melankolsk. Lenke til kommentar
Sondrey Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sporer litt av jeg. Noen som vet hvor man laster ned demoene til David Grohl han lagde i sin tid før Foo Fighters? Late! Pocketwatch tror jeg han kalte dette prosjektet.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Antony and the Johnsons, fantastisk musikk, høy elskbar faktor både på mannen og hans musikk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Kveldens anbefaling fra meg er Kate Havneviks album Melankton fra 2006. Musikken likner litt på Björk fra Vespertine-perioden, ganske snasent, altså. Spesielt låta "New Day" er veldig god. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg liker særlig låta "Nowhere Warm", fra den plata. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ahh.. Kayo Dot er så sykt fett! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva synes folket om den nye Kaizers Orchestra-sangen "Enden av November"? Myspace > Kaizers Orchestra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Veldig Kaizers, men fenger ikke som mye annet de har laga. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Oh, synes det var deili å høre noe nytt Kaizers, fantastiske lyden er der, synes de var virkelig smakfullt, virkelig Kaizers! Lenke til kommentar
Binche Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Antony and the Johnsons, fantastisk musikk, høy elskbar faktor både på mannen og hans musikk Noen som har albumet "I am a bird now". I så fall, hvordan er det? Tror ihvertfall den heter det Har tenkt å kjøpe det, men jeg er veeldig kresen når det gjelder album.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå