theoriginalAidskake Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Morsomt band. chkchkchk - Hello is this thing on Skrives egentlig som 3 utropstegn, men teite diskusjon lar meg ikke skrive de. Endret 2. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Skrives egentlig som 3 utropstegn, men teite diskusjon lar meg ikke skrive de. !!! - Hello, is this thing on? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ! - Hello, is this thing on? Akkurat, ja. Når jeg skriver 3 på rad, står det bare én der når jeg trykker på 'svar'. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hmm, må være fordi jeg er moderator. Uansett er !!! (hah!) et artig band Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Tror det er den stavekontroll-modden! Skal hindre folk i å makse ut utropstegn, og retter pc-en og slikt ved posting. Kan bli litt styr når man skal lenke o.l. :-/ Mine 3 ! ble også sensurert. PC-en skriv pc en uten mellomrom og det blir PC-en. Endret 2. desember 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hmm, jeg får ta det opp internt. Det må være tillatt å i hvert fall skrive !!! PS: Nå går The Prodigys kongealbum Music for the Jilted Generation i bakgrunn. Endret 2. desember 2007 av Cuncuetzan Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Heisann godtfolk! Leter etter litt julemusikk for å komme inni stemningen:) Så langt har jeg vell bare Vazelina Bilopphøggers - Hem' att tel jul. Tar imot alle forslag! Gjerne norsk musikk også! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er jo klart at Wenches Jul av Wenche Myhre er selvskreven. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Anbefales altså? Skal se etter den Virker som en gammel CD? Vanskelig å skaffe? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Den begynner vel å nærme seg en 17-18 år, men den er fremdeles lett å få tak i. CDON.com har den, for eksempel. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Flottings Takker. Flere forslag? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Skulle egentlig være med noen venninner til Gøteborg i vinterferien på Bullet for my Valentine konsert. Skulle akkurat til å bestille billetter nå, men selvsagt var det utsolgt. Er det noen metoder jeg kan bruke for å skaffe meg det? Noen som vet om noen svenske sider ala. finn.no hvor jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Blocket.se, men de hadde ingen inne, kun BFMV-effekter. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ang. utropstegn-diskusjonen: Det er ikke stort vanskeligere enn å bruke ni utropstegn i stedet for tre. Tada!!! Lenke til kommentar
morten_olsen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Det skal være et arrangement her i byggda om ikke så altfor lenge og jeg har fått oppgaven og finne musikken. Det som jeg er på utkikk etter er slik musikk som du danser til men ikke vanlig musikk. Eksempel på dans musikken: 2 til høyre 3 til venstre og HOPP. Altså slik at musikken sier hva vi skal gjøre. Noen som vet hvor jeg finner slik musikk? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei. Det skal være et arrangement her i byggda om ikke så altfor lenge og jeg har fått oppgaven og finne musikken. Det som jeg er på utkikk etter er slik musikk som du danser til men ikke vanlig musikk. Eksempel på dans musikken: 2 til høyre 3 til venstre og HOPP. Altså slik at musikken sier hva vi skal gjøre. Noen som vet hvor jeg finner slik musikk? Er det linedance du tenker på? I såfall har Shania Twain en del dansbare låter, særlig Rock This Country og Man! I Feel Like A Woman kan funke. Lou Bega - Tricky Tricky er kul også. Så har jeg et spørsmål til resten av folket her, noen som har tips til a cappella-grupper? Noe ala ? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 PS: Nå går The Prodigys kongealbum Music for the Jilted Generation i bakgrunn. Knall plate, men ikke like god som Fat of the land. Narayan må være en av tidenes feteste låter! Lenke til kommentar
morten_olsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei. Det skal være et arrangement her i byggda om ikke så altfor lenge og jeg har fått oppgaven og finne musikken. Det som jeg er på utkikk etter er slik musikk som du danser til men ikke vanlig musikk. Eksempel på dans musikken: 2 til høyre 3 til venstre og HOPP. Altså slik at musikken sier hva vi skal gjøre. Noen som vet hvor jeg finner slik musikk? Er det linedance du tenker på? I såfall har Shania Twain en del dansbare låter, særlig Rock This Country og Man! I Feel Like A Woman kan funke. Lou Bega - Tricky Tricky er kul også. Så har jeg et spørsmål til resten av folket her, noen som har tips til a cappella-grupper? Noe ala ? JEg vet ikke hva jeg ville kalt det.. Men det må være noen i sangen som sier hva som folket skal gjøre... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Det må bli noe à la Ballongdansen det, da :!: Se filmen hos Youtube EDIT: Nå var det ikke noe sang i det klippet, men fritt etter hukommelsen går teksten sånn: Ett skritt tilbake Det er ikke lov å le Ta sjansen Vær alvorlig Nå skal alle ta ett skritt til venstre Én - og to! (ref) Nå kan du ballongdansen Kom igjen, nå har du sjansen Pass på så du ikke glemmer - bongen Og sånn fortsetter det (inkludert bytte av posisjonene til ballongene). Ganske lett å finne på tekst til den dansen der ^^ Endret 5. desember 2007 av Cuncuetzan Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eksamen om en og el halv time. Kjører knallhard Radiohead-terapi frem til da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå