the_odd Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) heisann Lurte på om noen kunne anbefale et temmelig nytt band . som ikke er så alt for kjente, men likevell har bra musikk (tenker noe over i Rock sjangeren) Endret 22. november 2007 av the_odd Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Prokofievs Toccata var overveldende. Alizee var relativt hot, men for en latterlig opptreden. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Spørs jo helt hva nytt er, mindre enn et år gamalt, etter 2000? Og hva innenfor rock du vil ha. Det er stor forskjell på metal, punk og rolig-aukustisk rock. Uansett så vil jeg anbefale Youth Group (relativt nye indie-popere, med to album ute) og Vampires for Hire (ingen plate, men myspaceside, emo-punkpop) Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Anbefaler Wild Light. Har bare gitt ut en Ep og er oppvarmingsbandet til Arcade Fire på deres Europaturnè. Er så bra Live at jeg kunne betalt for en ren konsert med bandet. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 En generell anbefaling fra meg her, det japanske bandet Mucc og deres nyeste singel Fuzz. Ganske trivelig og funky jrock. Enjoy Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Her er den jeg har funnet ut er den beste marsjen noensinne. Kjenner marsjmusklene begynner å gå når jeg hører introen. Det der er en ganske veik versjon da, det er ekstremt mye driv i den når man hører musikktroppen spille den live. Endret 23. november 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 "The url contained a malformed video id." Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fixed. Faktisk våkner jeg til den hver dag, siden vi i troppen er litt nerder og noen har den som alarm på mobilen. Så det er litt instinktivt å få lyst til å strekke seng når jeg hører introen også. Her er en versjon med litt mer driv i: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 heisann Lurte på om noen kunne anbefale et temmelig nytt band . som ikke er så alt for kjente, men likevell har bra musikk (tenker noe over i Rock sjangeren) Kaizers Orchestra, The Shins, Audioslave, Hot Hot Heat, The Mars Volta, Mew, The Arcade Fire, Interpol, Kings of Leon, Modest Mouse, Bright Eyes, Band of Horses, The Flaming Lips, Yo La Tengo, The Coral, Explosions in the Sky, The Kissaway Trail eller Klaxons? Jeg følte det ble litt mye, men sjekk i hvert fall ut The Shins, Hot Hot Heat, Mew, The Arcade Fire, Interpol og The Flaming Lips. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 OT men: Noen som vet hvor jeg kan laste ned alle sangene til Level (et band fra L.A), demo sanger til Adema, demo sanger til Three Days Grace, og til Dry Cell. Bli innmari glad for svar. Finner det ikke noen stand. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Whigfield - Saturday Night Se filmen hos Youtube Alle som husker 90-tallet husker også denne superhiten og friskheten til musikkbølgen den var med på. 90-tallet <3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 The Shins støttes. Utrolig comfy band! Sjekk ut Chutes Too Narrow. Alle som husker 90-tallet husker også denne superhiten og friskheten til musikkbølgen den var med på. 90-tallet <3 Å gud bedre. Fikk meg til å tenke tilbake til da jeg var 13 år og hang på ungdomsklubben. =D Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 heisann Lurte på om noen kunne anbefale et temmelig nytt band . som ikke er så alt for kjente, men likevell har bra musikk (tenker noe over i Rock sjangeren) Hørt noe Dog Almighty? Albumet kom for en måned siden elns. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Crazy cats! :!: Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg så nettop Danny the dog, og likte sangen på slutten. Thea - baby boy. Chill låt. Har noen forslag til lignende musikk? Og hva klassifiseres denne låta som? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som sitter med Enregistreur? Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg så nettop Danny the dog, og likte sangen på slutten. Thea - baby boy. Chill låt. Har noen forslag til lignende musikk? Og hva klassifiseres denne låta som? Vel, sangen er produsert av Rza, medlem av Wu-Tang Clan og solo-artist, han har produsert musikk på andre filmer som Kill Bill 1 & 2, Blade III blant annet, så sjekk ut soundtrackene til dem ville jo vært en ide. Vet ikke om du ville like Wu-Tang eller solo-platene hans. Uansett kommer gruppa hans med ny plate nå i desember, mesteparten av plata er vel produsert av ham. Håper det hjalp Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har Crematory fleire sanger som er rolige enn Perils of The Wind og Tale? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Snubla over et album av Troll fra '96, Drep de kristne, fantastiske greier. Gjorde at jeg klarte å bli ferdig med oppgaven jeg har holdt på med i en uke, 1 time og 8 minutter før tidsfristen var ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå