Thlom Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har fått helt dilla på Rage Against the Machines tolkning av Allen Ginsbergs dikt "Hadda be Playin' on a Jukebox". Så vidt jeg vet så finnes opptak utelukkende på Live & Rare-skiva og som b-side på singelen "Bulls on Parade". Fant ikke bedre opptak enn dette: Se filmen hos Youtube It had to be the CIA and the Mafia and the FBI together They were bigger than Nixon And they were bigger than war Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Så akkurat Sigur Rós sin film Heima. Utrolig vakkert. Ren estetikk. Er fortsatt litt satt ut. Wow. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg snublet nettop over The Fratellis, skikkelig festlig musikk! Vet noen om andre band i samme sjangeren? Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mener å huske at jeg hørte Fratellis en gang og tenkte "Oi, dette var jo bare en dårligere utgave av The Libertines". Så...The Libertines er nok et band i samme sjanger. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fratellis går vel inn under sjangeren post-post-punk . Men uansett, det jeg har hørt av dem (og det er vel bare to sanger) er fengende poprock uten de alt for store overaskelsene. Ifølge allmusic så er følgende band, nærme: The Kooks, The Rifles, Arctic Monkeys, The Clutters, The Rumble Strips, The Paddingtons, Louis XIV og The Automatic... dvs alle band som de siste årene har blitt kalt "The next big band" av NME Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Arctic Monkeys, The View og kanskje Franz Ferdinand? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kiss-legende vil saksøke hver eneste fildeler For Kiss-bassist Gene Simmons er imidlertid problematikken langt fra en debattserie verdig. Han mener platebransjen enkelt og greit skjøt seg selv i foten da de ikke rettslig forfulgte alle fildelerne i starten. - Jeg sa det som det var da ungdom først begynte å laste ned musikk gratis - at de var banditter. Jeg fortalte alle plateselskapene at lunta nå var tent på bomben som kom til å eksplodere under dem, sier Simmons i et intervju med Billboard. Her har vi en mann som virkelig har forstått det! La oss tviholde på den eldgamle (og enormt overprisede) monopoltankegangen til de store plateselskapene. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Amen! Endelig blitt kvitt en av tidenes mest middelmådige artister! Piratkopiering er jo godt for meg enn å sjekke ut plater før enn kjøper de! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Simmons og Kiss har alltid vært "in it for the money". Legg det sammen med middelaldrende konservativ mann så har du den uttalelsen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hehe, Gene Simmons hadde solgt bestemora si. Blir spennende å se hans neste profittprosjekt nå som musikkkarrieren er over. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bra jeg aldri har lastet ned noe av Kiss eller Simmons da. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 http://www11.nrk.no/urort/Artist/Tee_C/default.aspx www.reverbnation.com/teec FInt om noen hadde tatt seg tid=) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som har hørt om Dozärne her? MySpace Jeg var på en kvadruppelkonsert forrige lørdag hvor de spilte sist. Ålreit musikk det, men det var artig å snakke med bandmedlemmene i etterkant, spesielt trommeslageren var hyggelig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Prokofievs toccata i d-moll er en av de mest ondskapsfulle musikkstykkene jeg har hørt, men jeg har aldri hørt noen spille den med slik intensitet og råskap som denne jenta gjør: Se filmen hos Youtube De aller fleste pianister har mer enn nok å gjøre med å bare få spilt notene, men hun tilfører stykket en dynamikk jeg ikke har hørt maken til. Hun får det til å høres ut som et febersk mareritt som selv ikke H.P. Lovecraft kunne forestilt seg. Jenta heter Claire Huangci og er nå 17 år gammel. Og jeg har aldri hørt noen spille stykket på under fire minutter(!) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Herre jemini! Hu var ekstremt flink på klaver. Helt uforståelig i grunn. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Wow... Just... o_O Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har hørt om alizee? hat ikke lest gjennom de 3k sidene såkan hende dette er tatt opp før... Hun synger altså på fransk, og hun er en av de mest perfekte jentene jeg har sett... Sangen er også fin, fra det har jeg hørt synger hun om poitikk, det er vel fint.. men det er Den fine stemmen og dansen som gjør at jeg ahr begynt å se på filmene... ganske pyssig egentlig, hører egentlig aldri på slik musikk.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hehe, husker for noen års tid siden, da var det der hitt på skolen vår, var vell mest sannsynlig på grunn av dama...hun er utrulog pen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Fantastisk, Glint. Simply. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå