theoriginalAidskake Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen andre enn meg som så Musth på Amplifier i kveld? Sinnsykt kul konsert, vokalisten var ikke bare grisedigg - men veldig dyktig. Check it out! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Gjett hvem som var backstage med i går da? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Madcon - Beggin Må være årets kuleste låt Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Et av livets store spørsmål har nettopp meldt seg: Sorteres "aa" som å eller som to a'er i platesamlingen? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kommer The Killers til Norge snart? Iom at de har nytt album og er venn med Mariann Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kanskje de returnerer til Hove? *håpe* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Reoppdaga Limp Bizkit via den gamle CDen min, Chocolate Starfish & Hot Dog Flavored Water. Hadde glemt hvor bra CD dette er Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Fysj! Den er grusom. Det albumet satte spikrene i kista for Limp Bizkit for min del. Det forrige albumet Significant Other er ganske bra, derimot (debutalbumet er så som så). Fred Durst blir overilt patetisk og hans sangstemme sprekker fra første sekund. Låtene er altfor glætte i tillegg. Nei og nei Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Durst er heit som fy, men det bandet hans er ikke noe særlig nei. Behind Blue Eyes coveren var litt krise óg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nja, jeg likte plata jeg. Eneste plata med dem jeg likte også, men min stemme teller vel ikke musikkmessig siden jeg hører på - og liker - Modern Talking Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvor kan jeg høre gratis musikk på nettet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I denne tråden finner du kanskje noe Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Håhå, Webb Wilder er bare tøff. God musikk fra den karen. Sjekk det ut: http://www.webbwilder.com Smakebiter fra mitt yndlingsalbum: About Time Grusom hjemmeside, men herlig humor. Endret 5. november 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som har hørt noe på David Sylvian her? Deilig musikk. Vil anbefale Secrets of the Beehive, knall album. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I denne tråden finner du kanskje noe Den tråden var dritdårlig, bare sjangerrelaterte sider. Man hadde jo pandora.com, men den ble lagt ned i norgfe. Fins det noe som ligner litt på den? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 I denne tråden finner du kanskje noe Den tråden var dritdårlig, bare sjangerrelaterte sider. Man hadde jo pandora.com, men den ble lagt ned i norgfe. Fins det noe som ligner litt på den? WWW.NRK.NO\URORT ! =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg er bare helt forelska i Cab Calloway - Minnie the Moocher. Scatinga hans er helt herlig Og den videoen med Betty Boop og Bimbo er også ganske nice Betty og Cab er et herlig par sånn sett ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå