Kjekssjokolade Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hmm, du har skrevet de forskjellige platene/artistene opp flere ganger, hehe. Ac/Dc spiller hard rock, heavy metal , all over Led Zeppelins plater du har listet opp der vil jeg putte under Blues-Rock, Hard Rock og Heavy Metal Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 kommer kanye west til norge snart? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 http://www.tzadik.com/ Lurk @ label. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 kommer kanye west til norge snart? Nei, han kommer ikke innom skandinavia på den nye turneen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Utrolig kjipt Er det da sjanse for at han kommer på Hove eller Quarten? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Utrolig kjipt Er det da sjanse for at han kommer på Hove eller Quarten? Kansje, har bare hørt han ikke kommer til skandinavia på denne touren. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Vil bare dele med dere, noe utrolig fett: To av mine favoritt artister, Buckethead og Primus live Edit: Jeg synes det er så fett, har ikke ord! Endret 9. oktober 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
lillemeg82 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg er litt lei min egen musikksmak. Noen som kan anbefale noe bra? Ikke rap/hiphop! Sjekk signaturen min (musikksamling) for å se hva jeg har tålelig kontroll på.. Prøv sigurd ros:) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sigur Rós er vakkert. Det er ganske sært, men folket burde absolutt sjekke det ut alikevel. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg synes Sigur Rós til tider går altfor treigt fremover, og blir litt kjedelig å høre på, men de har selvfølgelig masse flott og er blant favorittbandene mine. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg synes Sigur Rós til tider går altfor treigt fremover, og blir litt kjedelig å høre på(...) Agreed. Islendingene er flinke folk, men jeg merker at jeg ikke interesserer meg så veldig for det de sysler med. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Blir litt som AC/DC. Det holder med et album, det være seg Back In Black/Ágætis Byrjun Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ble Sigur Rós nettopp sammenlignet med representanter for et helt folkeslag? … Jeg er enig i at Agætis er det beste albumet, men man går glipp av flere høydepunkter om man bare holder seg til dette. f.eks.: Sigur Rós - [Von #03] Hún Jörð ... [7:18] Sigur Rós - [Takk... #03] Hoppípolla [4:28] Sigur Rós - [Takk... #07] Mílanó [10:25] Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har hørt Timbaland sin "Oh, Timbaland" før, men når jeg hørte originalen i en Scrubs episode ble jeg solgt! Settingen den ble spilt i, sammen med den stemmen og alt... Løøv! Nina Simmons - Sinnerman Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Noen som hører på David Sylvian her? Lytter nå til Secrets of the Beehive-albumet, deilig musikk! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har hørt om ham i forbindelse med det nye Ulver-albumet. Er det likheter/inspirasjon fra Sylvian der? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ble Sigur Rós nettopp sammenlignet med representanter for et helt folkeslag? Nei, det ble referert til at Sigur Rós er et islandsk band. Men jeg skal være enig i at det var litt klønete formulert. Stemmer det at de synger på et oppdiktet språk, forresten? Litt fascinerende, i såfall. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lurer på en ting. Lager Breaking Benjamin "emo-musikk". Det er mange som sier det uten å ha hørt på de, men hva mener dere? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Stemmer det at de synger på et oppdiktet språk, forresten? Litt fascinerende, i såfall. Islandsk, så vidt jeg kan høre/lese av tekster (det skal sies at jeg ikke kan tale for alle sangene deres). Har hørt mye om det randomspråket deres, men har aldri hørt noe av det, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå