Xtra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace: For mye ballader, (ikke det at FF ikke er god på de) men må nok høre igjennom albumet en 3-4 ganger til før jeg kan vurdere den skikkelig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace: For mye ballader, (ikke det at FF ikke er god på de) men må nok høre igjennom albumet en 3-4 ganger til før jeg kan vurdere den skikkelig. 9555967[/snapback] The Pretender er hvertfall grei da. Foo Fighters er ikke akkurat det bandet som vekker størst glød i meg for å si det slik, men jeg får vel sjekke ut albumet på den ulovlige måten.... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace: For mye ballader, (ikke det at FF ikke er god på de) men må nok høre igjennom albumet en 3-4 ganger til før jeg kan vurdere den skikkelig. 9555967[/snapback] The Pretender er hvertfall grei da. Foo Fighters er ikke akkurat det bandet som vekker størst glød i meg for å si det slik, men jeg får vel sjekke ut albumet på den ulovlige måten.... 9559236[/snapback] Har likt Foo Fighters siden jeg først hørte All My Life, Learn To Fly og Everlong Regner meg ikke som en superfan, men jeg har hørt en del på de fleste studioalbumene deres. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Joda, de er et greit band, ingen tvil om det. Husker jeg hørte mye på de i perioden de gav ut One by One. Sangene All My Life og Times Like These Everlong er jo også jævlig bra. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg føler at Foo Fighters går tom for ideer halvveis i HVERT eneste album jeg har hørt hittil, har ikke hørt det siste. Første halvdel av There Is Nothing Left To Lose for eksempel synes jeg er ekstremt bra, mens andre halvdel kan jeg sovne av. Skal høre igjennom det nyeste iløpet av uken! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Han luringen som spilte i Nirvana som nå er leder Foo Fighters ser mye bedre ut med skjegg enn uten...helt ny person^^ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Smakebit fra det nye Babyshambles-albumet som kommer om ganske nøyaktig ei uke: DynOaY8hmHc The Lost Art of Murder Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har nå hørt på de samme albumene i snart et helt år,og leter derfor etter musikk som tilfredsstiller min smak... Normalt hører jeg mest på rock/metall. Er vel først og fremst dette jeg er ute etter. Liker ikke alt for hard metall. (synns dimmu borgir blir for mye:P)De bandene jeg hører på i dag er: - Iron maiden - breaking benjamin - linkin park - IN FLAMES - disturbed - HIM - Hammerfall - Manowar - bullet for my valentine - Marilyn manson - Soilwork - Sonata arctica Noen som har forslag til band jeg kan sjekke ut? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 The Libertines, At the Drive-In, Tool, Gogol Bordello og Modest Mouse forslår jeg. Ikke så alt for langt ifra det du hører på til vanlig, men ikke det samme skvipet heller. Merk at mine anbefalinger er sterkt preget av min egen smak Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har nå hørt på de samme albumene i snart et helt år,og leter derfor etter musikk som tilfredsstiller min smak... Normalt hører jeg mest på rock/metall. Er vel først og fremst dette jeg er ute etter. Liker ikke alt for hard metall. (synns dimmu borgir blir for mye:P)De bandene jeg hører på i dag er: - Iron maiden - breaking benjamin - linkin park - IN FLAMES - disturbed - HIM - Hammerfall - Manowar - bullet for my valentine - Marilyn manson - Soilwork - Sonata arctica Noen som har forslag til band jeg kan sjekke ut? 9566807[/snapback] Metallica, Slayer, Sepultura, Megadeth, Dark Tranquility (Siden du liker IF), Black Sabbath, Deep Purple, Judas Priest osv Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Albumet Origin Of Symmetry av Muse har surra og gått mykje den siste tida, om eg skulle utvide mi samling av bandet, kva ville valget falt på? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Albumet Origin Of Symmetry av Muse har surra og gått mykje den siste tida, om eg skulle utvide mi samling av bandet, kva ville valget falt på? 9573714[/snapback] Enten Absolution eller Black Holes & Revelations....jeg tror jeg går for førstnevnte. Apocalypse Please, Time is Running Out, Hysteria, Stockholm Syndrome, Blackout Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Absolution er i min mening det nest beste albumet til Muse, kun slått av Origin of Symmetry som du jo allerede har. Så gå for Absolution. Etter Absolution er det jo kun to album til, debutalbumet Showbiz og deres nyeste album Black Holes and Revelations. Shobiz er kanskje det albumet som skiller seg mest ut fra deres andre album. Kan være verdt en titt. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace: For mye ballader, (ikke det at FF ikke er god på de) men må nok høre igjennom albumet en 3-4 ganger til før jeg kan vurdere den skikkelig. 9555967[/snapback] Foo Fighters er et av de første bandene jeg ble introdusert til . Jeg er ganske fornøyd med nyalbumet, bedre en de to forrige men mangler litt for nå helt til topps med de gamle. Beste sangene: - The Pretender - Let it Die - Erase Replace - Long Road to Ruin - Cheer Up Boys (Your Makeup is Running) - But Honestly Når det gjelder Muse: Hvis du må velge ett album, gå for Absolution! Er mange gode sanger på Black Holes and Revelations også. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) En jeg skjenner liker en tecno sang som heter "fly away" Det jeg lurte på, var om noen vet om noen andre sanger som er i samme sjangeren som den sangen... Endret 28. september 2007 av sniper_eagle Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Arctic Monkeys er så genialt. Erkebritisk indie rock. Godeste Alex Turner vet å skrive tekster. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Anelse hvor medlem-utvaska Jethro Tull er nå i 07? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Dæsken. Nye skiva til Babyshambles er knall. En nesten-nykter Pete Doherty lirer av seg det ene gullkornet etter det andre og bandet er mer strukturert og i takt med musikken enn på Down in Albion. Høydepunkter så langt er singelen "Delivery" tett etterfulgt av det halvakustiske avslutningssporet "The Lost Art of Murder". EDIT: For ikke å glemme den fantastiske "UnBilo Titled" som man fikk en smakebit av på Bumfest-demoen. Endret 28. september 2007 av olsen Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 http://myspace.com/perarnez Fantastisk :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jepp, vi har faktisk en egen tråd om det: Dansband vs hip hop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå