griped Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hvilken musikksjanger hører sangen dj carpi - power of pleasure ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hvilken musikksjanger hører sangen dj carpi - power of pleasure ? 9493584[/snapback] Dritt? Nei, er vel trance eller eurodance det? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Noen som kan anbefalle noe Jazz/metal ala Shining? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har fått øynene opp for Hanne Hukkelberg, nå. Jeg hørte "Little Girl" for første gang og tenkte "Woow. <3". Med EN gang. Det er jo genialt! Noen andre som har hørt Hanne Hukkelberg? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 eHTjEPjR3oE Evig fet låt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Datarock er steinbra. Var en fryd å se de på roskilde, selvom lyden ikke var helt topp. Gleder meg til neste album, håper det ikke blir lenge til. ^^ Skulle gjerne hatt sånn grilldress. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 På et annet forum er jeg nå i en diskusjon som handler om om Daft Punk har musikalsk talent. Jeg mener at en amatør som ikke har musikalsk talent i det hele tatt og som kan et program kan ikke bare sette seg ned og lage Harder, Better, Faster, Stronger, men det er tydeligvis de jeg diskuterer med veldig uenige i. Noen her som lager musikk selv som kan gi sitt syn på saken? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Aldri hørt om, men er det viktig å "vinne" den diskusjonen? Om du liker det liker du det, om de nekter å innse det nå vil de ikke innse det allikevel. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg bare lurer på hva folk som lager musikk selv synes om nivået på musikken til Daft Punk. For jeg personlig synes at det er et ganske høyt nivå på den når det gjelder talent. Og jeg ville gjerne hatt litt mer ammo til diskusjonen ja, jeg er mer den type person som diskuterer som en sport. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 På et annet forum er jeg nå i en diskusjon som handler om om Daft Punk har musikalsk talent. Jeg mener at en amatør som ikke har musikalsk talent i det hele tatt og som kan et program kan ikke bare sette seg ned og lage Harder, Better, Faster, Stronger, men det er tydeligvis de jeg diskuterer med veldig uenige i. Noen her som lager musikk selv som kan gi sitt syn på saken? 9544339[/snapback] Såklart har Daft Punk musikalsk talent, bare å høre Aerodynamic det, diggbar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du kan jo spørre om de ikke kan sette seg ned og lage like gjennomførte låter som "Around the World" og "Music Sounds Better With You" (av Stardust). Hvorfor skal liksom elektronisk musikk være så mye lettere å lage enn "organisk" musikk? Det er alltid like vanskelig å lage god musikk, syns nå jeg. Det krever ekspertise innen sitt fag og, ikke minst, talent Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Daft Punk er jo dritfett! Og jeg er veldig enig med Cun når det gjelder at det kreves mye å lage god musikk, uansett sjanger. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Disse andre mener at å si at å lage musikk som Daft Punk gjør krever talent er det samme som å si at "walking requires athletic ability". Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så krev at de lager like god musikk, da Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) De hevder at de gjør det. EDIT: Tror ikke det er noe særlig vits i å diskutere med disse, nei. Endret 21. september 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 De kan ikke bedømme sine egne verk i forhold til andres, det er lytternes jobb. Utfordre dem til å lage en låt og legge den ut på nett, med spørsmålet "hvilken låt er best av vår og [...] av Daft Punk?" På et offentlig forum, så klart, hvor det er mulig å se om de rekrutterer vennene sine til å støtte opp. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Tviler på at det skjer, han her har det mer i kjeften. Han er mer av den typen det ikke går an å snakke fornuft med når han har en sånn idé i hodet. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Subjektivt om det er god musikk eller ikke Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Er ikke typen som hører på "slik" musikk, meg jeg har jævla sansen for den Hurt av Christina Aguilera.. lurte litt på om den "Back to Basic(s)" -skiva er verdt å kjøpe!? Er det mye "pent", der? Eller er det typisk pop? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Noen andre her som har fått dilla på sangen Poison Prince av Amy MacDonald? Dere kan se en musikkvideo på youtube: qdCUNyjSOd0 Stemmen hennes er bare utrolig fin, og melodien er evig catchy. Endret 23. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå